Ja, ik, nu voor het eerst. Dus effect weet ik nog niet. Hoop ik je over een paar weken te kunnen vertellen Vanochtend de eerste spuit puregon weer gezet. Moest toch wel weer even wat weerstand overwinnen.
Hoeveel mg nemen jullie? Al voor de behandeling mee starten ik begin 15 april. Kun je dat gewoon veilig gebruiken?
Uitslag nk cellen eindelijk binnen... 94, dus gewoon goed. Donderdagochtend telefonische afspraak met drC over verder plan..... want waarom toch 3x tp en 3x biochemische zwangerschap?
Ik had zo "gehoopt" dat daar wat uit zou komen wat het zou kunnen verklaren....nu weet je nog niets Hopelijk komen jullie samen op een goed plan
Hoe voelt je uitslag Babs? Had je eigenlijk gehoopt op iets? Moeilijk lijkt me. Ik zou zeker de optie ascal+ lage dosis prednison bespreken of evt heparine + lage dosis prednison. Lage dosis is 10mg. Ik geniet van m'n spuit vrije dag. Morgen punctie.
Fijn zo'n spuitvrije dag!! Wat gaat t toch alweer snel zeg! Aan de ene kant hadden we gehoopt op een afwijkende uitslag. Aan de andere kant waren we beide blij toen ik ophing. Toch goed dat t in mn baarmoeder goed zit! Ik zit nu toch wel te denken aan erfelijkheidsonderzoek/chromosoom onderzoek. Hopelijk via huisarts zodat t vergoed wordt. In NL mag dit onderzoek aangevraagd worden na 2 miskramen hoorde ik van de gynaecoloog gister. Evt immunologisch onderzoek aangezien ik eczeem heb en je dan toch een afwijkende immuunsysteem hebt. Al zei drC toen ik t eczeem de vorige benoemde, dat zullen we in de nk cellen evt terug zien. Maar hierdoor dacht ik inderdaad wel aan een lage dosering prednison. T is wel rotzooi dus wil t ook liever niet zomaar gebruiken. Ik gebruik al ascal. Heb nog geen stollingsonderzoek gehad. Evt heparine? Fraxiparine vragen? Pff wat een denkwerk weer allemaal.. maar we zijn rustig. Donderdag kijken wat drC te zeggen heeft en dan maar weer zien. En hopen dat onze 4 eskimootjes nog 4 dagen doorgaan groeien deze cyclus...
Ik weet niet of chromosoom via de ha gaat, ik heb het zelf ergens in 2014- vergoed en wel- in het UZ Gent gedaan. Je hebt factor V Leiden al uitgesloten? Ascal én heparine kan niet, dat is dubbelop. Heparine is sterker bloedverdunnend als de ascal. Zou nog meer doorbloeding kunnen stimuleren. Ik gebruikte bij de tweeling de tot positieve test 10mg prednison ( nu voor het eerst weer trouwens) en merk(te) niets van nadelen. Puzzeldepuzzel...
Nee stollings en dus factor V leiden is nog niet uitgesloten. Het is een gepuzzel idd. Vorige keer kwam drC met dezelfde ideeën als ons dus vindt dat hij goed meedenkt. Dua we wachten rustig af wat hij donderdag te zeggen heeft😊
Ja, snap dat het dubbel voelt Babs... Was fijn als dit een verklaring was. Aan de andere kant is hierin niks afwijkende en zit dit gewoon goed. Hoe fijn!! Vraagje, wat heeft eczeem met NL-cellen te maken? Ik heb ook altijd last van lichte eczeemvorming namelijk. Succes morgen Klaasje!!! Zijn ze alle 10 goed doorgegroeid?
Lief van je Mieksel! Nee, geen 10 prachtig gelijke kerst ballen. Wel 5 en een stuk of 3 twijfelaars. De rest is wat klein in mijn ogen. We gaan het zien. Ben pas laat aan de beurt, heel fijn om thuis alles en iedereen verzorgd achter te laten. Hoe is het bij jou?
Eczeem heeft te maken met je immuunsysteem. Dit "kan" een uitwerking hebben op je vruchtbaarheid. DrC zei de vorige keer dan zien we dat wel terug in de NK cellen...??! Dus weet t ook niet precies hoor.
Eindelijk binnen, yeah!! Hij mag tussen de 30-300 zitten toch? Dan vind ik 94 redelijk laag....? Ik had 60 en kreeg wel granocyten.. Ze zullen het wel weten uiteraard maar vind het weinig schelen als wat ik had. Dr S. zei destijds ik had hem liever richting de 200 gezien.. Vreemd dat ze niet 1 richtlijn aanhouden Klaasje, succes!!!! 🍀 Stiertje, hoppa eerste zit er weer in 💪🏻
Dankje zowelkom. De assistente zei dat drC had gezegd dat er geen medicatie nodig was. Morgenvroeg belt hij mij dus zal t eens vragen. Heb nog steeds t gevoel ivm eczeem, immuniteit etc iets van prednison of granpcyten nodig te hebben misschien? Want wat gaat er anders telkens mis? En ja 94... ze hebben referentiewaarden dus wanneer is t wel goed/ perfect??
Klaasje veel succes vandaag!! Yay babs, eindelijk binnen! Inderdaad, ben ook benieuwd naar hoe ze de grens hanteren! Stiertje Spannend! Ben benieuwd naar je eerste echo!
Ja, ik ook, unicorn. As. zaterdag dus. Hoop dat mijn toch redelijk bejaarde eierstokjes nog iets moois kunnen laten zien.
Dames even een vraagje. Weten jullie of je kinderaspirinies of ascal gewoon vanaf de tp kan slikken en welke hoeveelheid van wat gebruiken jullie? Verder veel succes allemaal.