Ja dat is het zeker.. Ik dacht dat mijn eicelkwaliteit ook slecht was. En bij de innesteling ging het steeds mis, ben echt gaan zoeken en zoeken wat nog meer te kunnen doen. Blijf vooral bij jezelf waar jij je goed bij voelt. Ik heb suikerdieet gedaan, trok de broeken van mijn heupen maar was dood ongelukkig.. Het paste gewoon niet bij me
Hey meiden! Even een echo berichtje, vanmorgen mocht ik testen, positief! Jeej blij natuurlijk, maar gelijk ook super onzeker. Gelijk bloed laten prikken en deze is 48... hmm... Het is wel het hoogst wat ooit bij mij gemeten is maar natuurlijk geen TOP waarde om veilig te zitten. Maar eigenlijk gaf zowel DD als mijn eigen zh aan met alleen deze natuurlijk nog niets te kunnen en dat een stijgende lijn nu het belangrijkste is. Dus nu nog even flink duimen dat dat nu ook gaat gebeuren!
@Willeke: wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd (al snap ik jouw onzekerheid ook heel goed, hoor)! Ik vind 48 niet echt laag! Heb ze met minder een goede zwangerschap zien hebben. Dus we gaan ervoor duimen dat dit een plakkertje gaat worden voor de komende 8 maanden! Moet je nu vaker op hcg geprikt worden de komende dagen? @Babsvdh: de vitamines die je in DD moet slikken zijn in hogere doseringen dan die in de normale gecombineerde zwanger zijn/worden vitaminepillen zitten. Zo moet je van de vitamine D3 2000 ie slikken. Maar ben het met Zowelkom eens dat je moet slikken wat bij je past (en waar je je goed bij voelt). Het lijstje van DD was, naast dat het een hele maaltijd per dag was (voor zowel de man als de vrouw) ook een behoorlijke aanslag in de portemonnee, want ik had die pillen van Solgar, omdat die puur zouden zijn. Maar begreep van anderen dat bij de Tuinen ze ook goed konden slagen (en goedkoper).
Haha, ja ik ben bijna 12 uur per dag met die voeding bezig. Beetje van dit proberen, beetje van dat.. maar ja, alles voor je kind Gelukkig drinkt je zoontje nu weer goed! CB vind ik ook een beetje dubbelop maar de arts raadde het ons wel aan. We gaan er nu heen, maar zien het wel, laten het maar over ons heen komen. En als het ons niet bevalt, zeggen we er wel weer wat van Ons meisje heeft de hersenscan in het ziekenhuis gehad, toen ze nog in de couf lag. Deze was dusdanig goed dat een herhaling of vervolg niet nodig was, zeiden ze. Ga ik maar vanuit. Heeft jouw zoon de hersenscan al gehad of krijgt hij deze nog?
Inbakeren heb ik op meerdere momenten geprobeerd maar ze vindt het echt vreselijk. Gaat harder krijsen dan met de pijn rondom haar reflux en houdt het heel lang vol. Ik trek dat echt niet langer dan 10 minuten maar heb het een keer - op aanraden - een uur vol gehouden. Toen was het klaar voor mij. Ik draag haar nu veel, dat vindt ze heerlijk en dan slaapt ze eigenlijk vrijwel direct. Alleen in de nacht is dat erg lastig. Klinkt heftig van de vrouwelijke dr. C... ik hoop dat het niet al te ernstig is voor 'r... Geen idee of alle prematuren een hersenscan krijgen... Mijn dochter kreeg 'm wel.
Woohoo, spannend zeg! Ik heb ML er van kunnen overtuigen om in ieder geval een evaluatie gesprek in te gaan plannen... wanneer weet ik nog niet. Gaaf, zo'n vooruitzicht!
Hoi Babs, 'welkom' hier (altijd zo dubbel ). V.w.b. het verbeteren van het zaad helaas geen advies. Wel kan ik je aanraden geen tijd te verspillen in NL. Ga gelijk naar DD, daar kijken ze naar de man en de vrouw en zijn ze flexibel ingesteld. In NL zijn ze naar mijn idee teveel bezig met protocollen. Ik ben uiteindelijk door 5 ziekenhuizen afgewezen voor IVF in NL omdat ik met Clomid en IUI's niet verder kwam en slecht reageerde op de hormonen. Adopteren werd ons steeds aangeraden. Uiteindelijk zijn we bij DD terecht gekomen en die wilden wel IVF doen met ons en geloofden er ook oprecht in dat het zou gaan lukken (wij niet). Uiteindelijk is het gelukt maar het heeft ons meer dan 10 jaar gekost.
Ohhh meis, wat spannend!!! Toch een voorzichtige gefeliciteerd hoor, het blijft een wonder, zo'n innesteling! Nu duimen dat het doorzet! Wanneer mag je weer je HcG laten meten? Ik duim mee!!!!
Ja die heeft er een aantal gehad omdat er een asymmetrie in zat in zijn frotikels of zoiets... Zag het zelf ook, toen ik wist waar ik naar moest kijken
Zowelkom, nu op 10 dgn na tp! Vandaag de officiële testdag. Tp was vrijdag 22 juli. Sneeuwmees, jij bent heerlijk positief daar hou ik van! Zelf 1000 x onzekerder hoor! Het valt of staat ermee of mn hcg verdubbeld. En ik heb natuurlijk alleen naar negatieve ervaring met positieve testen op nod want die waren al snel weer negatief. Dus ik weer ff niet hoe ik me moet voelen nu.. Unicorn, thnx meid!
Willeke; wat leuk! Voorzichtige gefeliciteerd! Hoop dat je over 8 maanden een prachtig wonder in je armen hebt!
Oh Willeke, dat het nu maar eens goed mag aflopen. Ik ga zo duimen he, beloof me dat ik een geboortekaartje van je krijg. Op naar goed nieuws! Babs, de meningen over DD zijn hier natuurlijk positief gekleurd. Ik denk niet dat iemand hier zal zeggen dat het de moeite niet is en je beter in nl kan blijven. We rijden niet voor de gezelligheid zo'n takke eind als het om de hoek op dezelfde manier zou kunnen .
Oke Klaasje. Hihi ken de groep niet dus wist niet wat ik verwachten kon. Maar goede dingen horen is altijd beter dan de slechte dingen haha makkelijker voor mij om keuzes te maken!
Toch vanmorgen getest (wilde het eerst niet doen) en ik kan weer eventjes ademhalen 😅 een dagje waarschijnlijk
Willeke gefeliciteerd. Mijn duimen draaien dat het goed blijft gaan. Het is je zeer gegund na alle teleurstellingen.