ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Oh Klaasje wat fijn zeg!! Op naar de plakker! Rij je nou ook heen en weer op de punctie dag?

Stiertje hihi het zal toch wel!! Ik ga er vanuit! Zooooo bejaard zijn ze toch niet!

Veel activiteiten hier, ik hoop op een reeks positieve testen!! 😍

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wij rijden op en neer voor de punctie idd, ik woon een kleine 2 uur van de kliniek en onze punctie tijd was pas 10.30.

Ben jij nu ook in behandeling Unicorn?

Babs, dat zijn interessante spulletjes allemaal. Ik geloof heel erg in een gezond lichaam en geest in combinatie met de medische wetenschap. Go for it!

Knor, waarschijnlijk krijg je een uitgangsecho idd. Zet 'm op deze ronde.

Ampullen breken Stiertje? Is dat bij de Meriofert? Hoorde m'n zus daar volgensmij ook eens over.

Lolaa, ben jij nu ook in traject?

Ik geniet nog even van m'n roomservice (man die heen en weer rent, poetst en kookt). Straks lekker slapen.

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Menopur. Is vergelijkbaar met Meriofert geloof ik. De ampulletjes zijn net als die van Pregnyl. Dus ik kan weer mooi even oefenen voordat ik aan de Pregnyl toe ben.

4. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    bah, net een heel verhaal getypt, weg.....

Klaasje, mooie score. Nu morgen een bericht omtrent het aantal bevruchtingen?? Weet eigenlijk al niet meer hoe dat ging toen.
    Punctie, dag later aantal bevruchtingen?? en dan na 5 dagen tp als het goed gaat toch?

Ga vrijdag maar ff langs huisarts voor dat deca depot, hebben we dat ook gehad. Is wel een pijnlijke prik ja, maar ik ben wel wat gewend dus ook daar komen we weer doorheen maar leuk is anders!

En wat slikken jullie veel supplementen zeg! Sommige heb ik nog nooit van gehoord. Ik volg trouw het lijstje van DD en dat ging de vorige keer ook goed. Hoop het zo voor nu ook weer.

Hebben jullie nog dingen die jullie na de tp doen of slikken?
    Slikte er hier iemand nu nog die tarwekiemtabletten??

5. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Wauw, mooie score Klaasje! Nu duimen voor goede bevruchtingen.

Babs, fijn dat de uitslag eindelijk binnen is, maar inderdaad kan me voorstellen wel een dubbel gevoel. Succes morgen!

Stiertje ook succes deze ronde. Fijn dat je eindelijk beginnen kan.

Mikka, ik gebruik wel tarwekiemolie ja. En granaatappels. Al geloof ik er steeds minder in dat dat nu het verschil maakt. Het embryo moet goed zijn. En de baarmoeder natuurlijk. De rest is denk ik echt marginaal.

Zelf inderdaad ook weer bezig. Druk aan het duimen draaien en wachten.

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hebben jullie allemaal een lijstje gekregen van dusseldorf?? Ik heb nooit een lijstje gezien??
    Wat schrijft dusseldorf voor?

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb me eens ff zitten inlezen en ik ben er wel aanvult dat ik ook met vit E ga beginnen nu naast de vitamine D3 2000ie en de magnesium die ik al neem.

8. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83

Ik ook niet hoor, ga nu naar mijn gesprek van behandelplan, ga dat wel navragen

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    12.10 ging eindelijk de telefoon met gelukkig goed nieuws; 9 embryo's uit 11 eicellen. Embryoscope is gevuld, op naar maandag!

Lolaa, in welke behandelingsfase zit je nu?

Stiertje, ik heb denk ik menopur nieuwe stijl. Bij mij moet ik gewoon zo'n rubberen bovenkantje doorprikken met een ophaalnaald. Ampullen breken is idd verdraaide lastig en tijdrovend.

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw, da's een goede score!! Hebben ze er ook een paar direct ingevroren?

Ik moet: ampulletje met water breken. Water opzuigen en in poeder nr. 1 spuiten. Oplossen, opzuigen en in poeder nr. 2 spuiten. Weer oplossen en opzuigen, en dan in poeder nr. 3 spuiten. Weer oplossen en opzuigen en dan opzuignaald eraf en spuitnaaldje erop en hoppakee. 't Is wel even wat werk ja :)

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Van potje naar potje moest ik ook maar alleen geen breekampullen dus. Het is een werkje zo.

Ik ben zelf ook heel blij hoor. Al had ik vorige keer ook 9 embryo's en niets blijven hangen dus garanties zijn er helaas niet maar wel een positief gevoel. Er zijn er 7 ingevroren en 'maar' 2 in de scope. De laborant doet dat blijkbaar op een stukje kwaliteit op het oog. We gaan het zien.

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik duim voor je, meid!
    Ik hoop zelf op punctie op vrijdag 7 of zaterdag 8 april. En dan tp op resp. woe of do erna.

13. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Fijn he, als je die punctie datum in zicht hebt. Volgende week al!

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Is dit de goede?

Bijgevoegde bestanden:

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wauw goede score fijn.
    Op naar een plakker.
    Hebben ze die 7 nu meteen ingevroren als bevruchte eicel?

16. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik slik een ubiquinol 100 idd, en dan 5 per dag. Maar jij bent veel jonger en het probleem ligt aan je man, niet aan jou. Ik heb oude stokkies. Denk niet dat je het echt nodig hebt maar schadelijk is het nooit. Aan 1 pilletje heb je wel genoeg dan hoor.

Het 7tal is inderdaad bevrucht de vriezer in gegaan. Vind het best een risico hoor om er maar 2 in de scope te doen, wil zó graag maandag een tp. Ik ga er maar vanuit dat ze weten wat ze doen. Bij het belletje vanmorgen was het al gebeurd, viel niets meer aan te veranderen voor wat deze cyclus betreft.

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik doe 2 pilletjes ubiquinol per dag.
    Inderdaad zou ik het ook prettiger vinden als ze er meer in de scope hadden gedaan. Beetje eigengereide keuze. Dit komt dus wel op mijn lijstje met punten die ik nog wil bespreken voorafgaand aan de punctie.

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Verstandig Stiertje. Drie was voor mij gevoelsmatig oké geweest hoor maar 2 net te weinig.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaasje: mooie score en nog een mooie voorraad in de vriezer! Duim voor tp op maandag!
    @Stiertje: die ampullen breken blijft een gedoe, al word je er wel handiger in. Vroeg me altijd al af of ze daar nu geen handiger systeem voor konden bedenken. Ik moest eens stiekem en snel op het werk spuiten en in de haast sneed ik me ook nog eens bij het breken. En verder snel belletjes in het flesje. Was inderdaad een middel waar je echt even de tijd voor moest nemen. Voor jou ook weer een spannende week volgende week!

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, zeker spannend. Ik heb nu een ampullenbreker. Dat werkt wel beter, moet ik zeggen. Alleen de eerste keer 'verknoeide' ik een ampulletje met oplosvloeistof. Maar dat geeft niks, omdat ik toch veel van die ampulletjes overhoud.
    Ik sluit mezelf voor het spuiten altijd even op in de studeer-/werkkamer. Geen koekeloerende en afleidende kindjes om me heen. Die van 3 ziet echt alles.

Deel Deze Pagina