Bij mijn gesprek donderdag zei ze dat er tussen de spuiten smorgens en savonds 12 uur moest zitten, bij iedere spuit ook 1 pufje neusspray
Ja, lijkt mij ook logisch idd! Bij ons zei ze dus voor en na slapengaan... Ik mail d'r eens even achteraan morgen!
Dames ik lees op Facebook dat er iemand is die zegt dat de punctie niet onder narcose gaat maar onder een roesje. Sommige krijgen wel een narcose en andere een roesje....weten jullie daar iets van? Voel je met dat roesje ook niets? Heb vanmiddag gesprek dus zal dit uiteraard ook even vragen aan haar
Juffie: je krijgt een infuus en je bent echt even helemaal weg. Ik noem dat narcose. Maar misschien noemen anderen dat een roesje. Niet bang zijn, je voelt er echt helemaal niks van. Ik zou nooit meer anders willen dan dit. @spuiten/snuiven: ik heb een alarmpje op m'n telefoon om 7.00 en om 19.00. 's Ochtends spuit ik puregon en doe ik 1 snufje synarel en 's avonds spuit ik menopur en doe ik 1 snufje synarel. Dus echt 12 uur ertussen (plus of min een half uur hoor, het loopt weleens uit).
Ik herken het nog wel van 2012 inderdaad toen was ik ook even helemaal weg. Nu zag ik ineens dat ze dat niet meer deden tenminste dat wordt op Facebook beweerd maat dat klopt dus niet, fijn. Hoe voel je je stiertje?
Nou ja, mijn laatste ervaring is ook alweer van eind 2014. Maar ik heb hier op dit forum niet gehoord dat het anders was dan anders. Dus ik ga ervan uit dat het nog steeds hetzelfde is. Ik voel me wel redelijk. Gelukkig niet heel erg van 't padje door de hogere dosis hormonen, waar ik wel een beetje bang voor was. Afgelopen vrijdag had ik best last van een drukkend gevoel in m'n eierstokken. Maar dat is nu weer weg. Net alsof m'n eierstokken ook een beetje vergeten waren hoe het ook alweer was.
Wat "fijn" dat je er redelijk ok aan bent. Hebben ze bij jou de AMH waarde weer opnieuw bepaald? Mijn amh was erg hoog in 2012 maar dat is alweer ff geleden vraag me af of ze dat nu weer opnieuw gaan doen?
Juffie; vorig jaar werd het nog steeds onder narcose gedaan en ik heb inderdaad niet gehoord dat dat veranderd is. Welke Facebook pagina is dat? Klaasje; succes met het broeden!!! Op naar een mooie test. Stiertje succes ook. Wanneer heb je weer een echo?
Hebben ze bij mij wel opnieuw bepaald. Het was voor mijn leeftijd nog wel goed, zei dr. S. Ik denk dat ze het bij jou ook wel opnieuw gaan doen, omdat er al best een tijdje tussen zit. Je zegt 'erg hoog', was het te hoog, of prima hoog? Ik had 1.46 afgelopen januari.
De mijne was in 2012 erg hoog 6.26 dus misschien gaan ze er wel vanuit dat het nog steeds goed is? Want volgens mij ligt mijn behandelplan al klaar en ik heb van te voren geen bloed meer geprikt misschien doen ze dat straks dan? Ik weet eerlijk gezegd niet of dat prima hoog of te hoog was/is??
Niet alles geloven wat op Facebook staat . Mijn puncties is 2013, 2015 en vorige week woensdag waren identiek!
Ik mocht kiezen uit een roesje of narcose. De anesthesist belt van te voren en vraagt dan wat je wilt, althans zo ging het bij mij.
Oh nee hoor geloof zeker niet alles vandaar mijn vraag hoe jullie dat nu hebben ervaren in Düsseldorf.
Hm, nu verlies ik net, op cyclusdag 9, weer oud bloed. Heb ik nog nooit gehad, ook niet tijdens eerdere stimulatie. Zou het van de hormonen kunnen komen? Misschien van de synarel? Dat gebruik ik nu nl. voor het eerst.
Het stiertje. Ik heb het niet met de laatste poging met de synarel gehad.maar Wel 2x eerder in een poging. Ik moest mij hier niet druk om maken. Zagen ze wel vaker.
Juffie, Ik heb ook gewoon narcose gehad. En heb ook niemand over een roesje gehoord. Dus dat zit wel goed.
Heel fijn gesprek gehad met vrouwelijke cuypers lief mens alle tijd en gaf uitgebreid antwoord. Ze snapte mijn zorgen rondom overstimulatie en voor mijn geruststelling krijg ik al op dag 6 een echo ipv op dag 8 dat vind ik zelf wel fijn. In mijn rechter eierstok telde ze 14 follikels en links stuk of 9 a 10 genoeg op voorraad dus. Ik begin rond 20 april met 112.5 gonal en ga dan op dag 6 voor de echo en dan kijkt zij verder. 35 uur voor de punctie krijg ik decapeptyl en ik moet dan ook suprefact daarbij gebruiken dat zorgt ervoor dat de eierstokken sneller in grote afnemen zei de verpleegkundige. Op 1 mei werken ze gewoon volgens zondagsdienst alleen dingen die noodzakelijk zijn doen ze dan bijvoorbeeld punctie. Ik mocht kiezen tussen narcose of een roesje maar dat kan ik dan beslissen....denk dat ik maar voor narcose ga dan..... Na de punctie 3 dagen absolute rust en veel drinken en als het meer dan 15 follikels zijn zeker een week absolute rust. Alle bevruchte eicellen worden meteen op dag 1 ingevroren, we gaan voor de calcium activator en de embryoscope daar gaan er dan maximaal 3 in zei ze en dan terugplaatsen op dag 5. Ik krijg Dan een onttrekking bloeding van de punctie en dan begin ik met progynova en utro bollen en dan dus de tp dit is binnen 3.5 week na de punctie maar het gevaar op overstimulatie is dan al geweken. Dus nu maar wachten op mijn menstruatie en hopen dat alles goed gaat verlopen deze keer. Ze vertelde trouwens dat ze met een trial bezig waren om alles in te vriezen op dag 1 en dan dus het lichaam eerst rust te gunnen en dat pas de terugplaatsing te doen.