ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Willeke: die is mooi opgelopen vergeleken met gisteren! Blijf ons vooral spammen!!

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ziet er goed uit Willeke!!

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klaasje haha belooft, die krijg je! Maar zover kijk ik nog niet hoor ;) hoop dat ik deze week haal ;)

Thnx Gein, Sneeuwmees en Stiertje

Elsje, hoe gaat het bij jou? Heb je de pipelle al gehad?

4. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Oeeh Willeke, wat fijn en wat spannend weer!! Ik duim voor je mee!:):)

5. Xan00

Xan00 Lid

23 mrt 2016
    55
    0
    6
    Super Willeke! Hopelijk blijft het goed gaan. Test is echt duidelijker dan gisteren!

6. elsje37

elsje37 Lid

19 mei 2016
    29
    0
    1
    Groningen
    Hier alles goed, ik ben aan het wachten op de pipelle, volgende week donderdag in het Nij Barrahus. Ik heb twee weken geleden Dr. C. nog telefonisch gesproken en die leek het zeker een goed idee omdat nogmaals te doen. Toen ik vroeg of dat eventueel ook in Wolvega zou kunnen reageerde hij positief. En mocht het niet lukken was ik natuurlijk welkom in DD. Ik heb gelijk gebeld voor een afspraak maar door de vakantie is het Nij Barrahus alleen 's morgens bereikbaar. Nog geen uur later bellen ze mij terug om een afspraak in te plannen, bleek dat Dr. C al een mailtje had gestuurd of ze contact met mij hierover op wilden nemen. Dat vond ik toch wel zeer goede service!

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    @Willeke; wat een mooie tests! Ik hoop zo dat deze blijft zitten, meis.

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hoi dames
    Sorry dat ik hier inbreek.
    Wellicht kunnen jullie mij helpen, aangezien jullie in het buitenland zitten voor een poging.
    Ik heb 3 jaar geleden een dochter gekregen via ecd, in Spanje.
    Nu zijn we aan het overwegen om weer terug te gaan voor een nieuwe poging.
    We hebben nog cryo's liggen uit de 1e poging.
    Weet iemand van jullie misschien hoe het zit met vergoeding van de zorgverzekering?
    Wij hebben destijds alles zelf moeten betalen, omdat we door pogingen heen waren.
    Ik had begrepen dat ze wellicht het Nederlandse tarief van een ivf poging vergoeden, maar geldt dit ook voor een cryo poging afkomstig uit een zelfbetaalde ivf poging?

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Gefeliciteerd Willeke, testen zien er mooi uit!

En de andere dames, veel sterkte in dit traject.
    Heb het ook meegemaakt, ook in Dusseldorf geweest, helaas lag het aan mijn eicellen dus ben ik er niet zwanger geraakt.
    Zit dr S er btw nog? Vond dat altijd zo'n aparte kerel. :p

10. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Gefeliciteerd Willeke!! Geweldig nieuws. Test is ook mooi opgelopen, was dat bij je miskramen ook zo? Hoop echt dat het geluk nu aan jullie zijde mag staan.

Heb verder niet terug gelezen. Wilde het even van me af zetten gezien het nog even duurde voordat we beginnen. Merkte namelijk dat ik nergens anders meer aan kon denken. Morgen telefonische afspraak bloed en zaad uitslagen en ik hoop zó dat we over een week of 4 mogen beginnen.

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lijkt mij niet dat ze een cryo tp uit een zelfbetaalde poging gaan vergoeden. Maar goed, ik heb daar geen ervaring mee, dus misschien heb ik het mis ...

12. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @Willeke, ook vanuit Brabant alvast een voorzichtige gefeliciteerd!! Hoop echt voor jullie dat dit embryo'tje over 9 maanden een prachtig kindje mag worden!! Het is jullie gegund.

Hier al bijna een weekje vakantie erop zitten.... Hopelijk wordt het weer wat beter want tot nu toe nog niet echt geweldig helaas...
    Inmiddels alles afgesloten mbt de mk. Merk nu zo af en toe dat het besef nu meer komt dat het niet is gelukt. Heb op mijn fb 2 dames die tegelijk zwanger waren/zijn en dat gaat allemaal goed dus je ziet zo hier en dan positieve berichten en echo's voorbij komen, dat vind ik dan wel weer lastig. In de vakantie maar eens gaan bedenken wat we willen, alhoewel ik denk dat ik nog wel een poging wil gaan doen:). De wens voor nog een kindje is erg groot, hoop dat manlief hier ook zo instaat.

Ik ben nu ff wat minder actief op het forum ivm vakantie maar zal zeker nog meelezen!

13. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zara, Dank je wel! :) ik heb er geen ervaring mee eigenlijk? Maar nu je een kind hebt gekregen sta je toch weer op nul? Misschien dat ze dan wel wat voor je kunnen betekenen?
    Scholtes zit er nog steeds ja! Hij doet alleen intakes met nieuwe patiënten. De dagelijkse gang van zaken is over genomen door dr Cuypers (man) samen met zijn zus, maar die is er al ruim een half haar uit ivm ziekte.

Femke, Dank je! Nee bij mijn mk's ging het eigenlijk bijna altijd gelijk fout. Oplopende testen heb ik niet gehad. Dus extra spannend nu! Kan me voorstellen dat je graag wilt beginnen! Hoe ging je tel afspraak vandaag?

Mikka, Dank je! Ja ik snap het heel goed, super confronterend als je gelijk bleek te lopen met iemand anders waarbij het wel goed gaat.. sterkte hoor!

Elsje, volgende week dus weer een 'momentje', fijn! Ja hij is echt super betrokken, super goed hè!

Xan, Dank je! Wat is bij jou de status nu? Zijn jullie nu met een poging bezig?

Vandaag moest ik voor het infuus naar DD. Cuypers nog even gesproken en ik hoefde van hem echt niet meer bloed te prikken vandaag. Hij vond de testen mooi opgelopen en gaf aan dat hoogtes van waardes nu nog niet zo veel zeggen. En zeker omdat het mij aardig wat stress opleverd vind ik het wel even goed zo. Heb nu voor volgende week vrijdag de eerste echo staan! Dus de komende dagen even proberen mn koppie leeg te maken en even proberen te genieten van wat we bereikt hebben.
    Gisteren heb ik nog getest zoals jullie zien. Wilde niet testen dus ik was er om half 5 en half 7 nog uit geweest om te plassen. Om 8 uur dacht ik, ik doe het toch. En ik had spijt zeg toen ik dat lijntje zag weglopen! Maar gelukkig was hij weer donkerder ;)

Bijgevoegde bestanden:

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zara: goede vraag. Mijn eerste gevoel zegt ook dat ze de cryo tp niet gaan vergoeden. Maar na de geboorte van je dochtertje heb je wel weer recht op 3 nieuwe pogingen. Geen idee of te controleren is dat de cryo's van voor je bevalling van een eigen betaalde poging zijn. Je zou het dus in kunnen dienen met in je achterhoofd dat ze de rekening niet betalen en je het alsnog zelf moet betalen. Maar niet geschoten...
    Dr. S. werkt er nog wel, maar stukken minder volgens mij. Hij heeft nu hulp van dr. C. (ook een NL dokter, waar ik veel positieve verhalen over hoor).
    @Mikka: geniet van je vakantie. Ik heb het zelf ook wel goed afgesloten, maar een oud-collega bleek achteraf ook zwanger en net zover als ik. Dus ik gun het haar enorm en heb het zelf afgesloten, maar als ik haar updates van haar zwangerschap lees, dan denk ik ook wel eens. Goh. Zo ver had ik ook kunnen zijn. We zijn nu ook een weekje met vakantie. Mijn man wilde de vakantie boeken toen ik net zwanger bleek te zijn. Mijn hoofd stond daar helemaal niet naar. Ik was alleen maar bezig met hoe lang ik dan zwanger zou zijn, wat voor een kwalen ik dan mogelijk kon hebben en hoe het zou gaan met de afstand die we rijden moest. Dat bleek achteraf dus allemaal niet meer nodig om over in te zitten. Maar moet zeggen dat ik daar op weg hierheen wel nog een paar keer aan moest denken dat ik voor het zelfde geld zwanger hier had gezeten.
    @Willeke: nog getest toevallig...? Hihi... Lees net je update! Klinkt goed, meid!!

15. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wauw! Wat zie ik nu willeke, super gefeliciteerd!! Die testen zien er goed uit :) :)
    Ik ga voor je duimen hoor!!
    Ik heb inderdaad toen ook geen bloed meer geprikt, zelfde reden gaf dr C mij toen. Ohhh dit moet m gewoon zijn!

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Cryo tp kost toch ook weer niet zo idioot veel? Lijkt mij voor de verzekering wel gek dat je geen kosten voor medicijnen en een complete behandeling declareert en dan wel een tp. Je staat na een baby idd wel weer op nul, maar dat is voor een complete nieuwe behandeling inclusief alles.

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Heel verstandig Willeke, even geen extra stress opzoeken. Dr C is ook op menselijk vlak een fijne, rustgevende man. Volgende week vrijdag, ik ga met je meeleven. Voor nu, super!

Mikka, zou het heel goed snappen dat je verder wil. De laatste 2 tp's zwanger. Helaas een mindere afloop maar wel super hoopvol!

Zara, dat zal een moeilijke worden. Ecd wordt nooit vergoed dus ook cryo niet. En PNO bv heeft een maximering dat ziekenhuizen op 60 km van de NL grens niet vergoed worden.

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Thanks dames, ik ga het verder uitzoeken allemaal!
    Jullie succes allemaal!

19. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Meiden pff ik word hier zo langzamerhand helemaal gek. Had onder de douche even een beetje inwendig gevoeld, beetje overbodige utro troep weg gehaald (sorry beetje ranzig) en toen was mn afscheiding een beetje gekleurd.. ook een bruin puntje erin. Hiermee begon bij mij altijd het gedonder dus ik dacht, nu is het klaar.. Dus ik dacht ik doe maar een test want dan zie ik dat het lichter is geworden en kan ik me erop instellen dat het mis gaat. Dus test gedaan met urine (deze was bijna zo licht als water, Oké misschien geen water maar in vergelijking waarmee ik getest heb de afgelopen keren) dus ik dacht al, dit is kansloos, zal wel nagenoeg negatief zijn. Maar dus toch onderstaande test. Lijkt me toch wel behoorlijk positief?

Sorry moet het even van mn afschrijven hoor en jullie weten hoe het is de onzekerheid ;( had me zo voorgenomen om niet meer te testen en gewoon even normaal te doen maar zoals jullie merken lukt dat aardig (not)

Bijgevoegde bestanden:

20. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Dat loopt onwijs mooi op Willeke! Dat puntje kan ook van de utro komen. Denk dat we allemaal wel meerdere testen hebben gedaan. Doen waar je je goed over voelt maar voor nu ziet het er mooi uit!

Deel Deze Pagina