Ik heb gewoon het aantal keren opgegeven met kilometers erbij. Heb wel een accountant die dat doet. Je moet alle rekeningen 5 jaar bewaren voor de controle die je kunt krijgen. Aan de rekeningen kun je zien hoe vaak je bent geweest, drnk dat dat wel een bewijs is!?
Zo, meiden, ff kort. Helaas zijn er maar 3 eicellen gevonden, hoewel er meerdere follikels waren. Dat schijnt wel vaker voor te komen als de eicelreserve toch wat minder wordt. Dus het wordt nog billenknijpen of er donderdag nog wel een blasto is om terug te plaatsen. Maandag hoor ik hoeveel bevruchtingen er zijn. Verder is de punctie goed verlopen, ik voel me wel weer prima. Gewoon rustig aan vanavond.
Ah stiertje dat is wel even een tegenvaller ja... nu maar duimen met ons allen op 3 mooie embryo's en wij samen een tp op donderdag! Hoe laat heb je afspraak?
Oeh das krap stiertje. Wat jammer zeg! Bij onze 3e poging hadden wij er ook maar 3. Bleef gelukkig nog 1 over. Hopelijk voor jou toch nog een meevaller. Fijn dat de punctie is meegevallen. Succes iedereen komende dagen.
Ik had ook op meer gehoopt Stiertje, maar voor nu stay positive! Hoop dat jij en Babs elkaar donderdag zien, dan zijn er 2 blije meiden met een mooie kans.
Ik bedenk mij ineens iets.. bij te hoge nk cellen krijg je extra omega3 of intra lipid. Bij mij zijn de nk cellen niet heel laag maar eerder laag dan hoog met 94. Ik neem nu krillolie en ubiquinol. Moet ik dit misschien minderen om het niet meer te laten zakken? Of is dit een te ver doorgedachte theorie..?
Babs: sorry, geen idee hoe dat werkt. Mariska: ik hoop inderdaad dat er gewoon íets is om terug te plaatsen donderdag, dan heb ik dit allemaal niet voor niets gedaan. Ik hoop dat de ubiquinol iets positiefs gedaan heeft voor de kwaliteit van mijn eicellen. Het ka toch niet zijn dat er daardoor minder zijn gegroeid?
Stiertje ik denk dat ubiquinol echt voor de kwaliteit zorgt maar niets kwaads kan hebben gedaan voor de hoeveelheid eitjes. Denk echt dat t eerder met je leeftijd te maken heeft.. Stiertje wordt je morgen gewoon gebeld trouwens over de bevruchtingen?
Wij hadden precies hetzelfde. 7 grote follikels die allemaal mee zouden doen en ook maar 3 eicellen. Ook een laag AMH 0.8 en hij zei ook dat het hierdoor kwam. Op dag 5 waren het 3 blastos en kreeg ik een 4AA en een 4AB terug. De andere kon de volgende dag niet worden ingevroren maar dat bleek ook niet nodig. Dus het hoeft allemaal niets te zeggen. Al snap ik echt dat je op meer had gehoopt. Succes!
Femke leuk dat je reageert. Hoe gaat t met je? Stiertje balen he morgen pas bericht.. stom eigenlijk aangezien de embryoloog er wel even is aangezien onze 4 dag 1 embryo's vandaag in de scoop gaan... Hopelijk hebben ze het gezellig samen vanaf vandaag 😘
Gezegend als je voor elke controle naar DD rijdt en je ver moet rijden.. nou tel maar op die reiskosten!
Oei, ik snap je teleurstelling Stiertje... Flinke afvalrace. Fijn zo'n verhaal van Femke; één toppertje is all you need! Al begrijp ik dat je er het liefst zeven had gezien. Ik duim voor goede bevruchtingen! Verder nog niemand hier ervaring met indienen rekening NK-cellen??