Pff jaa mijn blaas stond ook op knappen! Oh zegt drS je blaas is mooi gevuld! Ik zeg ja gek he als je niet naar de wc mag🙈 oh ja zegt ie excuses dat ik uitloop.. haha Wauw stiertje dat zou een geweldig cadeau zijn!🍀🍀🍀
Oh ja je blaas op knappen inderdaad echt niet te doen eigenlijk. Bij de cryo was mijn blaas zo vol dat nerissa tegen de assistente zei niet te hard drukken ze moet heel nodig naar toilet pfff. Liep uur uit toen dus ik ben tussendoor steeds naar de wc geweest om net de druk eraf te laten anders hield ik het niet
Dank voor de tips meiden. En na punctie dus drie laten doorgroeien tot dag 5; rest invriezen. Ok. Ah, Klaasje, balen. Bruinverlies is altijd zo definitief. Dan kun je het ook afsluiten en weer door, maar toch... Hoeveel heb je d'r nu nog?
Bij mij gaat alles na de punctie de vriezer in op dag 1 omdat ik geen verse tp wil/krijg. Op het moment van de tp dan gaan er 3 uit de vriezer die ze in de scope doen tot dag 5.
Niet zo goed eigenlijk, ik dacht eerst dat het beter ging maar het gaat slechter. Ben ook 3 kg aangekomen nu in 1 dag, dus vanmiddag naar het ziekenhuis om even te controleren. Ik mag dinsdag testen. Met m'n meisje gaat het soms iets beter, soms iets slechter. Ze heeft me veel nodig en accepteert geen andere armen bij pijn dan de mijne dus ik hoop van harte dat ik niet opgenomen hoef te worden.. Hoe gaat het met jullie? Gaan jullie binnenkort ook weer van start?
Oh maar dat aankomen kan gunstig zijn door hcg aanmaak!?🍀 ah wat zielig van je meisje! Sterkte vanmiddag. Hoop dat t meevalt🤞
Oeh, unicorn. Ik hoop het beste voor je, en dat je maar snel op mag knappen. Het zou idd kunnen komen door toenemend hcg. Gaan ze dan ook een zwangerschapstest doen? @Bbibi, ik heb nog even mijn ronde van deze keer op een rij gezet: dag 1 (zondag) >> starten met synarel dag 3 (dinsdag) >> starten met puregon 75 en menopur 225 dag 7 (zaterdag) >> echo 1 dag 10 (dinsdag) >> echo 2 dag 12 (donderdag) >> echo 3. Deze dag nog alle hormonen gespoten, plus synarel gesnoven. 's Avonds 21.00 pregnyl. dag 14 (zaterdag) >> 8.00 punctie Ik heb dus ook 10 dagen gespoten.
Unicorn; dat zou inderdaad kunnen komen door toenemende hcg. Ondanks dat het heel vervelend is hoop ik toch op toenemende hcg! Ah wat zielig voor je meisje. Ze kunnen er weinig aan doen? Bah wat klote om te zien dat je meisje zon pijn heeft. Sterkte meis! Ik ben aan het afbouwen met de bv al een tijdje maar ik had een beginnende borstontsteking dus moet het nu heel langzaam afbouwen. Hopelijk word ik nu snel ongesteld en zodra dat er door is gaan we weer beginnen. Klaasje; even een hele persoonlijke vraag maar werk jij nog of ben je gestopt? Is het te doen mocht je nog werken?
Maar hcg is nu nog niet echt aanwezig toch? Duurt toch altijd even? Gein Ja, ze kunnen niks doen inderdaad. Door onze goede zorg groeit en ontwikkelt ze goed waardoor een operatie geen optie is. De slikfoto en gastroscopie bevestigden de zware reflux. Het is letterlijk uitzitten. Wat naar van je borstontsteking! Hopelijk is deze snel weg. Hadden jullie nog cryo's?
Ik zou het niet weten unicorn mbt hcg. Wat mooi om te horen dat jullie intensieve zorg haar zo goed doet. Goede vrienden van ons hebben een reflux mannetje. Nu 10 maanden en knapt eindelijk wat op. Zij hebben ook echt al die tijd niet geslapen, kindje huilde non stop. Zulke lieve ouders ook, echt mijn respect. Nu het kereltje eindelijk minder pijn heeft is hij ook zo vrolijk. Hopelijk ook snel zo voor jullie meisje. Gein, ik heb geen vast dienstverband (meer). Ik adviseer een bedrijf en toevallig ga ik per 1 mei voor 2 maanden een klusje uitvoeren. Meer dan 2 a 2,5 dag per week wil ik niet van huis zijn. Heel veel maanden red ik dat niet eens en ben ik meer thuis. Kan m'n tijd prima vullen en de kleine mensen zitten bij mij allemaal nog in de luiers en middag slaapjes. Ik vind het heerlijk, geen haast, geen stress en overal de tijd voor. De dingen die ik ernaast nog wel doe zijn interessant dus qua afwisseling is het voor mij perfect. En idd, met behandelen is het ook wel prettig. Heb dit jaar al 2 cryo tp's en een poging met tp gedaan en dat kost gewoon tijd.
Stiertje en Babs, mooie blasto's aan boord dus. Ga voor jullie duimen!!!! Heb even heel snel alles terug gelezen maar kom er niet meer helemaal uit wie nu waar mee bezig is sorry. Zal de komende dagen/tijd weer meer aanwezig zijn aangezien ik sinds vanmorgen wat bruin/roodverlies heb en ik er dus maar vanuit ga dat vandaag dag 1 is en we gaan beginnen! Meteen gebeld naar Nijgeertgen voor een 1e echo en die staat voor volgende week vrijdag. Dat zou dan dag 8 (of heel misschien 7) zijn maar kan maar vast gepland staan. Vanaf dag 3 beginnen met spuiten 225 ie in de ochtend en 225 ie in de avond. (menupur). Heb als platlegger 2 weken terug een decapeptyldepot gehad. (gaan hetzelfde schema als 3 jaar geleden gebruiken). Nu had ik toch weer een paar vraagjes en jullie kunnen mij vast helpen: - als vandaag dag 1 is, dan heb ik dus op dag 8 een echo en waarschijnlijk dan weer dag 10. Dag 10 valt echter op een zondag, zou dat dan maandag worden of zaterdag? We willen voor de 2e echo wel naar DD rijden omdat we dan meteen verder kunnen bespreken hoe/wat. - De punctiedag, telt dat als dag 1 en dan 5 dagen tellen tot de terugplaatsing of is het punctie, dag daarna dag 1 en dan 5 dagen? - Wat zouden jullie adviseren m.b.t. invriezen en in de scoop? Vorige keer hadden we 8 bevruchte eicellen waarvan er uiteindelijk 4 in de scoop zijn gegaan en 2 het hadden gered. Mijn voorkeur zou nu ook zijn 4 in de scoop en de rest (mocht dat er zijn) invriezen aangezien bij ons ook best veel is afgevallen. Heb je dat zelf een beetje in de hand of hoe moet ik dat aanpakken. Wil niet op de zaken vooruit lopen maar wil wel goed voorbereid zijn dat als we de punctie hebben gehad we dit ook meteen goed kunnen afspreken. Bedankt weer en alvast voor iedereen een fijn paasweekend!!
oh ja, ik las hier ook dat sommige aangaven dat decapeptyl en pregnyl hetzelfde werken (of zoiets). Maar de deca is toch een platlegger en de pregnyl de laaste boost zeg maar, of zorgt die er ook nog voor dat er niks springt? Dat zou wel weer mijn angst zijn nu denk ik....
Ik heb ook deca als afsluiting gehad. Je krijgt dan een grotere dosering. En dan heeft het dezelfde werking als pregnyl. Dus maak he daarover geen zorgen Mikka.
Unicorn; ik hoop zo dat je meisje zsm van de pijn af is. Een vriendin van mij heeft destijds ook zo snel overstimulatie gehad en zij was zeker wel zwanger dus fingers cross!!! Laat je het weten? Klaasje; oh relaxed. Mijn man zit veel in het buitenland en ik heb ook een baan waarbij ik veel in het buitenland zit dus ik twijfel nog een beetje ook omdat we het traject weer in willen voor een vierde. Nog ff goed over nadenken dus.
Mika: Dag ná de punctie is dan 1, ik heb bv vandaag punctie gehad en woensdag de TP. Ik zou de 2e echo in DD dan op maandag doen, cd 11 dus. Tenzij je ervaring is dat je heel snel reageert en al snel grote follikels hebt. Hier punctie gehad. Aan de ene kant relaxed zo'n narcose, aan de andere kant ben ik er nog steeds suf van. Pfff. Alsof het maar niet lukt helemaal wakker te worden. Weet niet of ik het middel of de kwaal erger vindt Uiteindelijk zijn er 13 follikels aangeprikt, en 8 eicellen gevonden (mijn 'record' lag op 6 eicellen). Morgenochtend belletje hoeveel er bevrucht zijn; rete-spannend! En dan waarsch 2 in de scope en de rest in de vriezer... Had niet zoveel in te brengen idd. Wist trouwens niet dat er nog een behoorlijk prijskaartje aanhangt allemaal met scope en vriezer. Zo! Nou ja, alles voor het goede doel he!?
Wat geweldig Mieksel! Dat word een mooie Pasen voor jullie. Had je op nog meer gehoopt dan die 8? Het is nl niet raar dat er ook wat lege en onrijpe bijzitten door het lage amh. Woensdag een tp, ga voor je duimen!! Gein, succes met het maken van de juiste afweging. Als de balans maar goed is binnen jullie bedrijf Het Gezin. En als je merkt of voelt dat je toch iets anders wilt kun je de situatie altijd nog aanpassen waar mogelijk.
Je hoopt altijd op meer, maar nee met acht ben ik dik tevreden! Ik hoop alleen dat de bevruchting en scope geen grote afvalrace zal worden... 😬 Dus wel heel spannend het belletje morgen.
Hihi, prima zaad, 26 mjn en goede beweeglijkheid ook na 'opwerken/wassen' (ofzo?), was er haast niets afgevallen aldus dr. C. Ze hebben me idd niet meteen vastgebonden ivm claustrofobie, wel alle riempjes al klaargelegd, maar nog los. 😅
Klinkt positief Mieksel! Gein en Klaasje, inderdaad is het erg pittig maar ik heb het er voor over, wou dat ik haar pijn weg kon nemen! Sinds vanmiddag 16 uur in het ziekenhuis, nog steeds op uitslagen aan het wachten maar opgenomen word ik sowieso want alles is te hoog wat ze nu binnen hebben. Ohss heb ik echt onderschat...