ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Jeetje Unicorn, ohss is idd niet mis! Hebben ze al eens geprikt oo je hcg waarde of zelf test doen wellicht komt het idd door een eventuele zwangerschap. Heeeeel veeeeel drinken en rusten

Sterkte meid

2. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Jeetje Unicorn meid wat krijg je het toch te verduren! Ik hoop dat je snel opknapt en dat je weer naar je meisje en man mag. En natuurlijk dat het allemaal door verhoogde hcg is ontstaan!!

En juffie voor jullie ook even schrikken! Hopelijk is je man er ook snel bovenop. Klaplong is niet niks!!

Dikke knuffel voor jullie en de meiden op het wachtbankje, duim ook voor jullie!

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja gewoon pech inderdaad een klaplong kan schijnbaar zomaar ineens spontaan ontstaan zonder val of klap of wat dan ook. Hij mag nu niets doen dus hij ligt braaf op de bank en onze dochter komt hem om de 5 min water brengen en een banaan. Hij heeft redelijk geslapen wel nog pijn maar minder scherp zegt hij... wel wachten het maar af...

Babs: mijn man heeft een tese gehad in 2012 en dat is nog ingevroren dus dat wordt gebruikt hij hoeft niets in te leveren deze ronde zeg maar.

Unicorn: overstimulatie sucks ik heb het ook gehad....is mijn grootste angst nu ook weer.
    Beterschap meis

4. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Meiden, even ego:

100% = bevrucht!!!!! #flabbergasted

4 in de scoop en 4 2-cellige in de vriezer.
    Nog best veel in de scoop vind ik eigenlijk. Fijn!

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wauw!!! Idd veel,alleen maar mooi. Op naar een mooie tp🍀

6. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Wauw Mieksel. Wat Fantastisch!

7. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Mieksel, gebruik jij nu twee granocyte spuiten? En de anderen die granocyte gebruiken, weten jullie je waarde nog en hoeveel spuiten je gebruikt?

Wat schrikken zeg Unicorn en Juffie. Hoop dat het snel weet wat beter gaat.

8. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Klopt 2 spuiten.
    Afgelopen woensdag en vandaag.
    Volgende week woensdag TP.
    Volgens mij is dat dus 7 en 5 dagen voor TP.
    Moet eigenlijk 6 en 4 dagen, dus denk dat ze zich verrekend hebben, maar goed, dagje zal hopelijk niet zoveel schelen...

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Juffie: wat een schrik! Een kennis van mij heeft idd ook zo'n spontane klaplong gehad. Gek he, dat zoiets zomaar kan. Hopelijk kan hij er zonder drain vanaf komen.
    Unicorn: hoe gaat het nu?

10. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Mieksel; wauw!!! Goed man. Nu op naar de tp.

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Woehoe Mieksel, wat een resultaat. Te gek! Wat een super gevoel moet dit geven.

Juffie, heel veel beterschap. Wat heb je knap snel gehandeld!

Unicorn, hopelijk ben je aan het opknappen.

Ik ben vandaag eindelijk goed ongesteld. Dat heeft even geduurd zeg. Hopelijk is as cyclus een beetje normaal.

12. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Unicorn; hoe is het nu met je?

13. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Dag van punctie 1 spuit granocyten, 3 of 4 dagen later weer 1..
    En daarna tot 5 weken zwangerschap elke week 1x
    Waarde was 60

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Mieksel wauw wat een prachtig nieuws zeg!

Unicorn hoe is het nu meid? :(

Juffie wat heftig voor je man zeg... kan dst zomaar gebeuren? Jeetje ... wat schrikken!

Klaasje fijn dat je ongi is doorgezet!

Stiertje bedankt voor je schema. Tot nu toe hetzelfde dus als bij mij :)
    Nu hopen volgende week voor jou op een mooie test! Dan vol ik je hopelijk niet veel later :p hihi

Mikka spannend succes weer!

@bedragen ohh zijn ze zoveel duurder geworden ja?

@knorretje heb jij nog zoveel cryos? Wooooow! Jij kunt voor een heel elftal gaan ;)

Nou hier zojuist terug van de eerste echo.
    Zoals het er nu naaruit ziet zijn er 17 eicellen in de race mits ze allemaal gaan doorgroeien. Kan zomaar dat er nog veel afvallen omdat ze pas 10-12 mm waren allemaal... dinsdag weer terug. Hij wilde toch graag dat ik echo in duitsland liet maken. Zelf was hij vrij dus moet bij zijn zus. Dus ben benieuwd :)

15. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Bibi; zow 17? Das veel!!! Wat een goed nieuws.

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dat ziet er goed uit voor een 1e echo, Bbibi! Nu hopen dat ze mooi doorgroeien. Wat spuit jij ook alweer?

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat fijn Bbibi! Goed dat je weer begonnen bent, je zit er volgensmij hartstikke lekker in. Voor hoever je het leuk kan vinden dan he, die MM.

Gein, hoe jong is de jongste ook al weer?

18. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Klaasje; onze jongste is nu 5 maanden. Ik ben op mijn menstruatie aan het wachten en als het kan en zou lukken willen we graag in mei onze cryo laten ontdooien. We gaan wel snel maar er zijn veel meiden die snel gaan! Je wilt toch een beetje door.

19. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Wauw mieksel, wat een top score!

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Gein ja als het zo blijft ben ik heeeeeel gelukkig! :)
    Maar het blijft gissen! Zei Dr C ook! Niet alles hoeft door te groeien of iets in te zitten natuurlijk. Maar tot nu toe zag het er heel mooi uit :)

Stiertje, ik spuit 200 eh Gonal -F.
    Wellicht de eerste dag dus 250 gespoten maar dat kon niet veel verschil maken zei Dr C.
    Mijn AMH was niet goed jaren geleden.. dus ik dacht nu kan er nooit veel groeien ik ben toch weer 4 jaar verder inmiddels sinds mijn vorige IVF. Dus ook 4 jaar ouder. Maar goed wie weet is de kwaliteit slecht of zitten er niet overal eitjes in... altijd maar afwachten.
    Dus ik ben voorzichtig blij.

Klaasje bizar hoe snel dat gaat he? Het voelt nu ook wel goed zo...
    Ik was er vorig jaar april gewoon echt niet klaar voor. Niet verstandelijk maar puur gevoelsmatig... nu wel. Het voelt goed, de motivatie is er. Angstig en spannend vind ik het weer wel. En ook weer ergens nieuw en onbekend omdst je er zo lang uit bent geweest.
    4 jaar geleden alweer mijn laatste punctie dus heel bizar idee..
    Hoeissie met jou meid? Blij dat je menstruatie doorzet? Hoeveel cryos had jij nou nog?

Deel Deze Pagina