Gein wij hebben in 2014 geloof ik ook nog gekletst. Praat mij even bij... kindje "pas" 5 maanden oud? Ik dacht dat jij en ik nog even samen zwanger waren of ben ik nu abuis? Spannend dat jullie er binnenkort weer voor gaan.
Bibi; ja wij hebben toen ook gekletst. Onze tweede zoon is nu net 2 geworden. En nr 3 is in nov geboren. Wij hebben de wens voor een groot gezin mits ons dat gegund is natuurlijk. Wij gaan hopelijk in mei of juni weer de cryo ophalen. We hebben er nog 1 dus dat word spannend en anders weer een nieuwe poging. Jij voelt je gelukkig goed! Dat is zoooo fijn want het is al zwaar genoeg. Hoe is het met de kleine?
Ik weet totaal niet meer hoe dat bij mij was bij eerdere puncties. Maar nu heb ik nog steeds een gevoelige buik, een week na de punctie. Vooral als ik me iets meer ingespannen heb (bv een van de meisjes tillen, redelijk onvermijdelijk). Herkennen jullie dat, of is het abnormaal? Het zijn geen steken (had ik eerder deze week wel, bij bijvoorbeeld niezen), maar meer een constant zwaar/drukkend gevoel.
Wat vervelend Stierje. Had je dat afgelopen donderdag ook al? Ik herken wel steken na een punctie, maar geen continu zwaar drukkend gevoel. Ook voor jou zou ik zeggen veel drinken en rustig aandoen. en proberen het tillen toch even uit handen te geven......misschien lukt dat met de paasdagen?
Ik zou ook rustig aan doen stiertje en veel drinken. Ik herken t wel van na mijn punctie. Al heb ik nu ook alweer zeur gevoel en krampen... hopelijk "weer" een goed teken!? 🍀
Het is niet erger dan eerder deze week. Ik was alleen een beetje verbaasd dat het nog niet over was. Zal proberen zo rustig mogelijk te doen.
Bij mijn eerdere zwangerschappen had ik ongeveer een week na tp wel krampjes die hetzelfde voelden als naderende ongesteldheid. Maar we zijn nu natuurlijk nog maar 2 dagen na tp.
Ja is wel nog maar 2 dagen na tp. Maar wel ongeveer dat t gaat innestelen... misschien is t allemaal nu wat gevoeliger door eerdere zwangerschap? Ik voel sowieso altijd van alles.. dus kijk er niet van op bij mezelf... ik kan me daardoor ook echt niet voorstellen dat je niet door kunt hebben dat je zwanger bent😁
@Gein ohh dus toch inderdaad. Mijn meisje is 2jaar 6 mnd dus zijn we nog een maand of 3 samen zwanger geweest Maar ook al een kindje erna gekregen dus woow wat een mooi nieuws. Spannend dat jullie ook nog voor een derde gaan. aftellen! Wie weet komen we elkaar nog tegen in DD! Stiertje wat spannend meid! Wanneer mag je testen? Kan een goed teken zijn hoor! Ik duim nog even hard voor je verder
Bbibi: morgen over een week. Babs: bij beide zwangerschappen voelde het precies alsof ik ongesteld ging worden. Daar was ik dus ook redelijk van overtuigd. Maar de tests lieten iets anders zien.
Bibi; het we waren inderdaad toen nog een paar maandjes samen zwanger. Ja wij gaan alweer voor een vierde! Zou leuk zijn elkaar tegen te komen! Heel veel succes. Hoop voor je dat het zo snel mogelijk raak is. Zeker nu je je nog zo goed voelt.
Ik heb al eens een eerder deel geopend met goed resultaat. Ik heb al zoveel mazzel gehad dat ik me nu maar eens bescheiden opstel ... Maar als niemand opstaat, wil ik het met alle plezier doen hoor
Mieksel wow Wat een fantastisch resultaat!! Klaasje, toch echt ongesteld.. Er is wel iets geweest, wat jammer! Hier met de dag verslechtering helaas, ben kots misselijk en duizelig, krijg amper voeding of vocht binnen en plassen doe ik ook heel weinig, ik zit net nog aan de 30 cc per uur maar als dat minder wordt krijg ik een katheter (nightmare). Verder lig in in het zkh, ze laten me niet gaan, mijn lichaam moet het omslagpunt gaan maken maar wanneer? Juffie, hoe lang heeft het bij jou geduurd? Ik heb het echt onderschat, kan niemand dit aanraden! Alles doet zo'n zeer! En helaas moet ik dus ook mijn meisje missen al is ze wel veel hier.
Jeetje wat heftig! Hebben ze inmiddels geen zw test gedaan? Dan weten ze iig de oorzaak als hcg stijgt.. Je kan niks anders dan verplicht rusten nu 😞 Sterkte!
Oh ja hcg gaan ze dinsdag pas prikken op mijn testdatum. Vanochtend kwam de gynaecoloog langs die ons in 2011 had weggestuurd, wat gênant. Hij zei, ja Jullie waren hier toen voor ivf, maar waarom ben je niet teruggekomen? Eh nou omdat Jij ons naar leiden hebt gestuurd en we in leiden te horen kregen dat ivf voor ons geen optie was? Hij deed een beetje neerbuigend over dd, maar denk ook stukje jaloezie? Hij zei dat ze hoogstens 1x per jaar een ohss opname hebben waardoor ik me afvraag of ze wel weten wat ze doen.. Iig.. Fijne Pasen!
Ahhh, unicorn, ik heb echt zo met je te doen! Wat een arrogante, jaloerse l*l zeg, die gynaecoloog. Dat kun je er nog net even bij hebben als je je al zo ellendig voelt. Ik vind het echt achterlijk dat ze dinsdag pas je hcg gaan prikken. Ik zou gewoon zelf een (urine)test gaan doen, dan weet je misschien meer. Geven ze je dan wel een infuus of zo, waardoor je vocht binnenkrijgt? Meid, heeeeel veel sterkte!
Unicorn wat heftig zeg... en wat een akelige gynaecoloog! Hoop zo dat je zwanger bent, dat je dit niet helemaal voor niets ondergaat allemaal. Het gebeurd ook niet veel maar dat maakt het niet minder erg. Voorzichtig zijn met je zelf en de stao naar t ziekenhuis heb je goed gedaan. Heb een collega gehad die zelfs op de IC heeft gelegen maar jij bent gelukkig al in goede handen en onder goede controle! Ik zou ook een urine test doen denk ik.. k2v5 heeft gelukkig niet veel urine nodig...🍀 beterschap meid!