Zoo goeie oogst Lets en Elise! Ben benieuwd morgen! Hopelijk ook een mooi aantal bevruchtingen. Verpleegkundigen zijn ook echt super daar. Alleen 1 NL is nie zo mijn vriendin haha.. Ik had vrijdag al gevraagd of dr C er woe zou zijn, maar hij had een paar dagen vrij. Is em ook gegund he hij is er vrijdag weer. Dus waarschijnlijk zien jullie hem wel met de terugplaatsing. Hoe is dr S zo? Heb hem alleen 1x gezien met het intake gesprek begin dit jaar.
Meiden, mooie opbrengst. Je zou denken dat daar toch iets moois uit moet kunnen ontstaan. Nu rustig bankhangen allebei en je weer opmaken voor de volgende zenuw hindernis. Ik duim voor jullie!!
Dat kon ik weleens zijn geweest. ☺️ Dr S is vriendelijk en kort van stof. Die verpleegkundige heb ik nog niet ontmoet dan denk ik, welke bedoel je dan? Jij hebt woensdag een tp toch? 😃
Ik ben een van de weinigen die geen nederlandse arts heeft maar een duitse. (Omdat ik die ook had tijdens de behandeling voor ons zoontje) Dr S. ken ik niet zo goed (heeft wel een keer hsk en een terugplaatsing bij me gedaan) en dokter C heb ik nog nooit gehad. Maar mijn arts zei al dat dr C er waarschijnlijk zaterdag was met de terugplaatsing dus dan ga ik eens kijken over wie jullie het altijd hebben
Dr. S. kletst je inderdaad niet de oren van het hoofd , maar hij was wel vriendelijk de keren dat ik hem heb gehad. Het is een soort vakneuroot die haast verlegen lijkt in de directe omgang met mensen.
Dr. Scholtes ja.. Heel vriendelijk maar idd wat Sneeuwmees zegt lijkt soms ietwat verlegen.. Ik ben blij met dr. Scholtes zonder hem was het ons niet gelukt Heeft iemand nog weleens wat over de vrouwelijke dr. Cuypers gehoord?
Alleen dat ze langdurig ziek was... Een hsk is een hystereoscopie is een kijkoperatie vd baarmoeder, kijken of er daar niks aan de hand is:.
Ok weer wat geleerd! Onze intake was ook bij hem, vriendelijk en bergen kennis en ervaring. Heb zowel in hem als in dr. C. het volste vertrouwen. Uiteindelijk moeten we in dit traject allemaal ons best doen maar blijven we afhankelijk van wonderen. Ik hoop dat voor ons allen wonderen in het verschiet liggen!
Mooie opbrengst Lets en Elise, ik duim mee voor veel bevruchtingen. Femke als je de medicatie laat bezorgen door het Nij Geertgen krijg je een factuur gemaild, zodra je die hebt betaald sturen ze de medicatie op.
Mm ze bellen smiddags pas zeiden ze gisteren maar ben nu al zenuwachtig.. 17 kaarsjes aangemaakt😂
Jullie zitten dus nog even in spanning....ik hoop dat het een vergissing was Lets en ze zoals (volgens mij) altijd 's morgens bellen. Ik vind het ook spannend voor jullie!
Vd 17 eicellen waren er 16 bruikbaar en zijn er 9 bevrucht!! Er zijn er 4 nu in tweecelligstadium ingevroren en 5 zitten er in de embryoscoop. Goed nieuws dus! (Wat een afvalrace he)