Helaas hier kei hard van de roze wolk afgedonderd.. het bruinverlies is weer begonnen en heeft doorgezet. Vandaag bloedtest, weer een miskraam... 😭 Moet van Cuypers nog doorgaan met alle medicijnen omdat de waarden op de grens liggen en het zekere voor het onzekere wil nemen. Maar ik weet dat ik geen hoop meer hoef te hebben, instinctief voel je dat toch wel aan denk ik...
@Willeke: ach, nee!! Hoe kan het nou! Knuffel en heel veel sterkte! Wou dat ik meer voor je kon doen. 😘
Ben een stille meelezer die ook in DD loopt, maar moest me nu echt registreren. Wat een verschrikkelijk nieuws Willeke. Dit is echt niet te geloven, hoeveel teleurstellingen kan een mens verdragen? Ik wens je heel veel kracht toe! X Mieke
Verschrikkelijk Willeke, ik heb hier echt geen woorden voor. Ik had het ook totaal niet zien aankomen. Ik had echt gedacht dat de aanpassingen bij deze pogingen succes zouden hebben. Hoe kan dat nou toch Alle embryo's nestelen bij jou in en daarna gaat het toch fout, ik begrijp er niks van. Ik krijg het er koud van, wat een tegenslagen. Heel veel sterkte! @De anderen: bedankt voor jullie tips m.b.t. gastouderopvang / minder werken. Ik reageer hier later even op, mijn gedachten zijn nu bij Willeke :x @Mieke: welkom! Ben benieuwd naar jouw verhaal.
Niet te bevatten Willeke... Je kent je lichaam het beste en toch hoop ik ergens dat je het verkeerd hebt en jij het wel gaat redden met deze waardes. Heel veel sterkte, wat zul je je verdrietig, moe en radeloos voelen. Knuffel.
@Willeke: hoe is het, meis? De nacht een beetje doorgekomen? Wanneer moet je nu weer bloedprikken om te zien of de waardes toegenomen zijn? Weet dat ik aan je denk!
Dank voor jullie lieve reacties meiden..! Het is idd zwaar k*t en heb mezelf voor de rest vd week ook vrijgegeven. Mn vriend heeft vanmorgen bloed bij me geprikt en even illegaal onderzocht op zn werk (werkt op lab in zh) en hcg was al weer verder gedaald dus het is gewoon klaar. Wil ook dat menstruatie nu gewoon doorbreekt want dan heb ik dat maar gehad. En toch verbaas ik me erover dat ik ook al weer zo snel vooruit kijk, ben nu al weer bezig met de volgende poging en wil dus zsm weer door. Zou misschien komen omdat we weer zo dichtbij waren?? Vorige poging heb ik hulp gehad van lieve meiden die mij spontaan een berichtje stuurde dus mocht iemand nog iets in de groentelade hebben liggen??
@Willeke: ach, wat kl*te dat de waarde weer gezakt was en het toch echt zo lijkt te zijn. Knap ook dat je alweer vooruit kunt kijken. Wat ben je toch een sterke vrouw! Maar goed ook dat je wel vrij genomen hebt de rest van de week om het toch allemaal even te laten bezinken. Het is niet niks die rollercoaster van een poging en dan ook nog eens positief testen en een mk krijgen in een paar dagen tijd. Heb je nog een afspraak met dr. C. binnenkort om te evalueren of zo nodig bij te sturen? Wellicht prednison verder ophogen? Maar dat is voor latere zorg! Helaas is mijn groentela leeg, anders had ik je graag geholpen. Voor nu een dikke knuffel!
Willeke, ik weet gewoon niet meer wat ik zeggen moet.. Die rollercoaster.. Wanneer houdt die op en krijgen jullie waar je zo hard voor vecht?! Ik herken het wel, kon ook altijd weer verder denken. Oké hoe nu? Wat gaan we nu doen enz enz.. Liefst wil je gelijk al weer tp met de nodige voorbereidingen.. Had je er nog 1 in de vriezer? Ik hoop het zo! Wie weet is dat de topper! Hoewel ik het tegenstrijdig vind met wat ik zeg, elke embryo die zo ver komt is een topper! Alleen lijkt het wel alsof ze nog net niet dat ene dingetje gevonden hebben om alles op orde te hebben voor jullie embryo.. Jullie toppers willen wel graag! Ik hoop dat dr. Cuypers nog wat kan bedenken voor jullie om te doen! Meid, we duimen allemaal voor jullie twee dat het eindelijk een keer mag lukken 😚
Dus toch... Wat zal je vriend zich ook verslagen gevoeld hebben om je dit nieuws te brengen. Veel sterkte samen, ik bewonder je vechtlust ook!
Willeke heel veel sterkte, meis! Ik heb net zo'n beetje teruggelezen en ik ben zo geschrokken en ik vind het echt zo erg voor jullie dat jullie dit weer moeten meemaken! Ik heb er geen woorden voor eigenlijk. Het enige dat ik kan doen is je een knuffel geven, meis.
Oh pff, toch definitief over dus. Verschrikkelijk. Hadden jullie nu nog een cryo? Helaas heb ik de inhoud van mijn groentelade al opgestuurd voor je vorige poging, hopelijk zijn er nu nog andere lieve meiden die de inhoud van hun groentelade aan jou willen schenken.
Willeke; wat vreselijk! Ik bewonder jullie strijdkracht ook enorm. Heb net in mijn groentelade gekeken maar heb niks meer, alleen nog wat naaldjes maar die zul je zelf genoeg hebben. Sterkte! Tassie; hoe gaat het met jou? Lang niks gehoord!
Ja, dat is lang geleden, he?! Ik was het even zat allemaal. Alles zat en zit nog steeds zo tegen. Wij zijn nu met vakantie en natuurlijk weer pech. Het lijkt soms net alsof het ons achtervolgt de laatste tijd. Ik had een afspraak gemaakt voor een uitgangsecho in DD op de laatste dag van onze vakantie zodat we op de terugweg vanuit Toscane nog even langs konden rijden. Die afspraak stond vandaag. Ja, stond, omdat we autopech hebben. Afgelopen zondag zijn wij vertrokken vanuit Toscane op weg naar Zuid-Duitsland. Helaas in zuid-Zwitserland (Italiaanse deel) begon onze auto te sputteren zo vlak voor de Gotharttunnel. Het is een bergroute (snelweg) met vele tunnels achterelkaar. Niet fijn als de auto opeens begint af te remmen met een caravan erachter! Ik was echt doodsbang. Nergens een plek om van de snelweg af te gaan. Gelukkig wel nog even voor de Gotharttunnel een benzinestation waar wij een parkeerplek zochten. Toen stopte de auto er helemaal mee. Hij maakte wel nog contact, maar startte niet meer. We zijn gesleept door een wegenwacht naar een parkeerplek van de snelweg af waar wij 1 nacht gestaan hebben. De volgende middag in de ijzige kou werden wij door een sleepauto naar een camping naar het zuiden gebracht. Was een heel avontuur, omdat in de cabine maar ruimte was voor 2 extra personen. Onze dochter moest in de auto die dus bovenop de sleepauto stond, zitten. Wij zijn toen uiteraard bij haar in de auto gaan zitten. De caravan werd getrokken. Het was echt best een leuk en ontspannen ritje zo bovenop een vrachtwagentje. Hihi, het uitzicht was prachtig! Nu staan wij hier op een camping in Zuid-Zwitserland. Zondag en maandag was de garage dicht ivm Pinksteren. Eerst bleek het probleem niet groot, maar alleen een kapotte sensor. Maar nu blijkt het probleem toch wat groter te zijn. Ondertussen zitten wij vast op een camping en het is hier verschrikkelijk duur allemaal! Voor 2 nachten op een camping hebben wij 82 Euro betaald! Echt erg veel. Zeer waarschijnlijk wordt dat wel vergoed door de verzekering, maar toch. Nu nog een nacht erbij. De caravan moet vrijdagochtend terug zijn bij de caravandealer aangezien deze gehuurd is. We hebben gebeld dat dat niet gaat lukken. Gelukkig heeft niemand anders deze caravan snel na ons gereserveerd. Dus de afspraak in DD heb ik ook af moeten zeggen zodat ik weer een hele maand moet wachten. Pfff......het zit niet mee.
Ahnee willeke nee nee nee hoe kan dat nou weer... Jee schrik enorm van je berichtje! Ik dacht idd ook aan meer prednison misschien? Ik heb op een gegeven moment zelf 25 geslikt dacht ik... Tassie, jee meid dat zit je ook niet mee.:: wat een pech zo op vakantie en wat een maar einde zo..: hopelijk was de rest van de vakantie wel leuk... Alleen weer een maand wachten😢 (Misschien komen we elkaar nog wel tegen dan)