Wij ook! En ze willen (denk ik voor hun eigen statistieken) ook graag in het kort weten hoe je bevalling is verlopen. Daarover nemen ze dan nav het geboortekaartje wel contact op.
@appeltje, vallen nog niet in de categorie maar zouden dat wel doen. Dat is uiteindelijk waar zij het ook allemaal voor doen toch? Dank je, fingers crossed, klopt testen over 10 dagen! Ik vind de ww op eoa manier wel ok, laatste keer ook, voelt het meest natuurlijk en eindelijk even rust, geen gecontroleer of geprik. Nu nog me goed voelen, wordt onwijs verdrietig van hoe ik me voel. Woensdag was alles nog, soort van, ok. Van mijn onderbuik tot mijn ribbenkast doet het continue pijn en is het opgezet, wc.... 😰 Lijk wel zes maand zwanger! Aantal cryo's hoor je direct Babs, wij hebben straks 7 in de vriezer. Lets, hoe was het jullie emmy's vergaan?
@Appeltje: ons zoontje is van een spontane zwangerschap direct ná de DD-poging, dus een geboortekaartje heb ik niet gedaan. Wel heb ik ze een mailtje gestuurd dat ik spontaan zwanger was, omdat ik me ook voor kan stellen dat het voor hun raar is dat mensen ineens wegblijven zonder enig bericht. Daar reageerde de NL assistente I. heel erg leuk op. Als ik daar zwanger was geraakt had ik ze zeker ook een kaartje gestuurd. @Elise: krijg je nog extra controle ivm de overstimulatie, of moet het vanaf nu gewoon zelf minder worden? Lijkt me wel heftig als ik je zo hoor. En die eerste wachtweek vond ik altijd ook wel prettig (en zo voorbij gaan). Ik vond die tweede week altijd het meest heftig, omdat je dan het meest op alles wat je voelt begint te letten. Hopelijk blijf jij de hele ww zo lekker zen. @Lets: jij dus twee mooie emmies on board. Wie weet straks 2 brusjes voor je zoontje! Spannend!
Aah Elise wat jammer dat je zo'n last van je buik hebt!! 😢 Toch van de overstimulatie dus... Rust maar goed uit... Dikke kus Nog een mooi aantal in de vriezer! Heb je nu dan vier embryos en 3 blasto's in de vriezer?? Wij hebben ook een geboortjekaarje gestuurd waarop we een leuke mail terug kregen toen. Wij hadden vijf bevruchtingen in de embryoscoop waarvan er dus twee teruggeplaatst zijn en een ingevroren. Daarnaast nog vier op dag twee ingevroren. Twee lieten ze nog even in de embryoscoop, die liepen wat achter.. Denk dat ik maandag maar even mail of die nu nog over zijn gebleven.. We hebben dat vaker gehad en meestal vielen ze toch nog af, maar hey dit is van alle pogingen de eerste waarbij we uberhaubt iets ingevroren hebben dus ben daar wel heel blij mee! Ben aan het twijfelen wanneer we moeten testen, 5 sept is mijn eerste werkdag na de vakantie (afleiding!!!) en 6 sept mogen we testen maar dan moet ik werken.. Wil niet voor het werken testen! Verder weet ik niet of we zelf testen of naar dusseldorf rijden om Bloed te prikken... Met dat laatste hebben we de beste ervaring maarja het is toch een uur enkel voor alleen bloed te prikken. In nederland hebben we ook ooit eens bloed geprikt (omdat twee thuistestenpositief aangaven en twee testen negatief) maar daar duurde het anderhalve dag tot de uitslag..: wat heb ik toen in spanning gezeten. Mochten toen zaterdag testen en dinsdagmiddag kregen we toen een negatieve uitslag.. Naja spannend wordt het hoe dan ook.. Gelukkig volgend weekend leuke dingen op de planning!
Ik hou mijn gewicht en omvang bij, zolang dit stabiel blijft of mindert dan blijf ik doen wat ik doe , niks haha. Mocht ik meer last krijgen dan ga ik gewoon naar het ziekenhuis. Ga er vanuit dat het goedkomt anders had dr. C. Vast geen goedkeuring voor een tp gegeven. Ben in elk geval al blij dat hoe het ook verloopt ik klaar ben met spuiten en mocht het deze ronde niet zo zijn, dan ligt er nog wat in de cryo om op terug te vallen
Zo Lets, dat zijn er veel! Jij hebt echt een goede oogst zeg Wat heb je dit keer allemaal gebruikt? En heb je vooraf nog dingen gedaan?
Het frapante is dat we exact hetzelfde plan hebben gebruikt als icsi vier waarvan mijn zoontje geboren is.. Alleen had ik toen maar acht eicellen en vier bevruchtingen, twee teruggeplaatst en geen in de vriezer... Medicatie; suprefact, prednisolon, menopur 75, gonal 225... Ben op vakantie begonnen met spuiten en heb veel in de zon gelegen en gezwommen dat heb ik vooraf gedaan haha
Wat fijn zoveel cryo's!!! Nu lekker rustig aan doen. Nemen jullie de hele week vrij tussen punctie en tp?
Ik heb nog een vraagje aan jullie; ik moet nu twee keer per dag Estrifam slikken. Volgens mij is de nederlandse naam progynova weet iemand waar dat voor is?
Transgender zul je wel niet zijn 😂, kan stemmingswisselingen zijn, heeft je vriend geklaagd? Het is een oestrogeensupplement, denk om bepaalde waarden op pijl te houden.
Progynova?? Dat moest ik altijd gebruiken om geen ei te laten groeien maar wel om mijn bms dik te laten worden voor een cryo tp... Is het geen utrogestan?
Hahaha aah dat zal t zijn transgender... Maar gebruik wel utrogestan erbij... Zal wel voor het baarmoederslijmvlies zijn dan, zoiets zei ze ook ja... Maar na zo'n punctie ben ik nooit helemaal helder😉
Grappig is dat he, 10x met dat formulier zwaaien dat je 24 uur lang verstandelijk beperkt bent om vervolgens direct naast je bed te staan en info op je af te vuren 😂 En die kerels kijken bij die info ook haast alsof ze onder narcose zijn geweest 😂 Dacht dat ze de utro daarvoor gebruikten, dat is progesteron, progynova doet dat ook maar is oestrogeen, bijzonder allemaal he!
Hoi dames, Mag ik hier ook meekomen schrijven??? Ik lees hier al een poosje mee want wij hebben morgen een intake gesprek in DD (vivaneo kinderwunsch). Wij hebben 2 pogingen gedaan in Nederland (Radboud), maar uit onvrede over niet mee willen denken, alleen maar standaard protocollen ect willen wij dus de overstap naar DD maken. Ook een beetje dubbel want afgelopen donderdag hebben wij nog wel een cryo terugplaatsing gehad. (zie mijn onderschrift voor onze resultaten). Door onze cryo tp en vakantie ben ik eigen helemaal niet bezig geweest met onze intake. Hebben jullie nog zaken wat ik zeker niet mag vergeten te vragen?
@Wen1977: welkom hier! Ik heb zelf ook mijn puncties en tp in Nijmegen gehad (in combi met een streekziekenhuis), dus herken je onvrede. In DD ben je aan het goede adres, want zij zien iedere vrouw als individu met eigen problemen en dus ook een geheel persoonlijk behandelplan. Als je meegelezen hebt, zul je ook wel gemerkt hebben dat hier zoveel verschillende (combi van) medicaties/doseringen voorbij zijn gekomen, omdat iedere vrouw anders is. Heb je je medische dossier uit NL (of kan je dat nog opvragen)? Mijn intake bestond voornamelijk eruit dat dr. S. dat dossier doornam en mij vragen stelde hierover (over mijn eerdere behandelingen, opbrengsten). Ik had toen zelf ook wel wat dingen hier uit het forum opgepikt en heb gevraagd of bijv. andere medicatie (menopur ipv puregon) niet beter voor mij zou zijn en ik had de indruk dat de platlegger bij mij alles 'te plat' legde. Mijn NL zkh deed dat af als onzin, maar hij gaf toch aan dat dat zeker voor mij het verkeerde medicijn was). Probeer voor jezelf een vragenlijstje klaar te hebben, want de intake is eigenlijk het enige moment dat je echt langere tijd met de arts in gesprek bent. Denk ook vooral mee waar je zelf denkt wat beter kan. Jij kent je lichaam het beste en hoe meer info ze hebben, hoe beter ze mee kunnen denken. Na afloop laten ze normaal bloed prikken en afhankelijk van de resultaten kun je vrij snel daarna van start. Maar omdat je net een tp hebt gehad zal dat bloedprikken voor jou misschien nu niet gedaan worden. Het zou natuurlijk het mooiste zijn als je zwanger mag raken van die laatste tp!! Succes (voor de intake, maar vooral voor de cryo in je buik)!