ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Ik hoop dat Xan het begin van een roze golf heeft "afgetrapt", dat zou echt super tof zijn!! :) Wij gaan echt niet wachten tot 's middags, er zit een max aan mijn geduld 😂

2. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Ohh ik hoop het ook zo Elise! DUIM DUIM DUIM!

3. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    O sorry was even niet duidelijk. Ik gebruik nu progynova en utrogestan en van het zh moet ik dit tot woensdag gebruiken. De andere keren werd ik ca 6 of 7 dagen na het stoppen met de utrogestan ongesteld.

4. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Dat ziet er super duidelijk uit! Gefeliciteerd!

5. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Oooh zo het is nog niet je officiële testdag..
    Wat ik altijd deed als ik 100%zeler wist dat niet gelukt was en snel weer door te kunnen, ik viste die utrogestan er weer uit 😂 Drie dagen later kwam mijn menstruatie..
    Wanneer zou je behandelingen DD starten? Zou toch wel een teleurstelling zijn als deze cryo het ook niet mocht zijn 😔

6. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Wow Xan dat ziet er goed uit! Geen tuurstreepje inderdaad, wat spannend! Hoop dat je hcg mooi op gaat lopen de komende dagen.
    Wen, ook ik ben heel benieuwd naar de fotos. Als het nog niet je officiële testdag is zal het streepje ook niet zo duidelijk zijn nog? Ga je vandaag weer een test doen?
    Lets en Elise, wat wordt het nu ook spannend voor jullie! Ik leef hier in spanning mee met jullie allemaal, hoop zo op goed nieuws, iedereen verdient het zo!

7. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    @Wen; een tuurstreepje is helemaal niet gek als je nog niet op je testdag zit hoor. Hoeveel dpo had je nu getest? Ik zou overigens een volgende keer met kruidvat testen.

@xan: van harte! Jouw kruidvat test ziet er exact hetzelfde uit als die van mij op de testdag.

8. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Elise, had jij er 1 of 2 laten terugplaatsen?

Ik zit met volgende en ik weet het antwoord ergens al maar toch..
    Ik mag nooit meer twee embryo's laten terugplaatsen ivm kans op tweeling zwangerschap en de vroeggeboorte.
    De laatste keer hadden wij er wel twee en was eerst tweeling.
    Maar het is toch ook zo dat de ene de ander kan helpen?
    Zou het een mogelijkheid zijn om de beste die er is te laten terugplaatsen met een slechtere? Of kan de goede daar ook last van hebben? Ikben toch bang om er 1 te laten terugplaatsen gewoon omdat het daarmee nooit gelukt is bij mij..

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xan: nou, meid, daar is geen twijfel over mogelijk! Ik vind het zelfs geen licht streepje! Gefeliciteerd! Je zal vandaag nog wel vaak naar je test zitten turen van ongeloof (had ik toen wel tenminste).
    @Wen: als je nog niet op je testdag zit is er nog hoop, zeker als je al dacht iets te zien. We kijken graag mee, want we zijn helemaal niet nieuwsgierig...:p
    @Zowelkom: het klopt dat twee embryo's elkaar kunnen helpen innestelen. Maar begreep ook wel dat DD er erg terughoudend in is als je al een tweelingzwangerschap, keizersnee of vroeggeboorte hebt gehad. Denk dus dat zij het bij een zullen laten. Wie weet heeft je lichaam het trucje nu door, dat een embryootje het deze keer ook gaat lukken je zwanger te maken. Je kan het proberen, maar denk dat ik het antwoord wel weet van DD.
    @Elise: fijn dat je ons ook niet te lang in spanning laat zitten. Dat wordt weinig werken voor mij op dinsdag vrees ik.:D

10. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Dr S. zei bij onze intake juist dat hij tegen 2 was aangezien de slechtere bepaalde cellen aan maakt die juist de innesteling van de goede kan voorkomen.

11. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Sorry geen foto ik was z teleurgestel aangezien ik zelf wel een goed gevoel had de boel weggegooid.

Ik heb getest 9dagen naar tp van een 5 dagen oude cryo, dus 14dagen dpo. Morgen of woensdag test ik. Ik wil graag stoppen met de medicijnen maar mijn vriend is pertinent tegen... Ik voel me to elledig steeds van de utro en zolang het een doel heeft geen probleem, maar als het dan niets is.....

Ik zal me morgen even beter voorstellen en ons verhaal hier neerzetten.

12. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Zowelkom, wij 1 ivm de overstimulatie klachten. Stel ze zouden allebei aanslaan dan veel meer hormonen en dus meer kans op herhaling en verergering.

Sneeuwmees, moet ik jullie toch ook niet willen aandoen! 😉

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elise: fijn dat jullie zo met ons meedenken. Jij in de ochtend testen en Lets in de middag! Goed verdeeld voor onze nieuwsgierige blikken.:D

14. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Xan, wauw gefeliciteerd!! Wat zullen jullie een geweldig weekend hebben, heerlijk genieten samen hiervan :D

Wen: bah, wat een lastige situatie. Misschien wel handig idd om de medicatie te blijven gebruiken tot je er zeker van bent. Wanneer is je officiële testdatum? Ik duim voor jullie.

Ik lees af en toe wat over neusspray...waar is dat voor?

15. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Bedankt Sneeuwmees, ergens weet ik het ook wel natuurlijk, maar je wilt je kansen vergroten maar weer een vroeggeboorte zit ik zeker niet op te wachten..
    Als ik het aan mijn man voorstel wat hij ervan zou vinden vraagt die denk of ik niet goed bij mijn hoofd ben 😱

Elise en Lets, rollen zijn idd goed verdeeld! Worden jullie al gek van ons?

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Zowelkom: herken ik helemaal, hoor! Ik had in mijn NL zkh 3 embryo's. Twee werden teruggeplaatst en de andere een C-kwaliteit werd vernietigd, omdat ze in mijn zkh alleen maar A-kwaliteit invriezen. Heb toen voorgesteld of ik die er niet bij teruggeplaatst kon krijgen (dus 3 in totaal). Ik dacht, bij mij verhoogd het de kans op uberhaupt een zwangerschap en dan had ik het idee dat dat embryootje tenminste nog een kans had gehad. Maar helaas... wetgeving, te hoog risico op een drieling blabla...enz. Ja, je wilt er toch alles uitslepen.:)

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Xan, gefeliciteerd meid!!! Morgen maar gauw de eerste echo plannen. En dan nog heel spannend of het er 1 of 2 zullen zijn! (Ik herinner me nog van de eerste keer dat ik licht teleurgesteld was dat het er 'maar 1' was.)
    @Zowelkom: ze hebben mij idd ook het verhaal verteld dat een slechter embryo de kansen van een goed embryo naar beneden kan halen en dat ze daarom dat dus niet doen. En ik kon de 2e keer ook op mijn kop gaan staan, ik kreeg er (ivm keizersnee) echt maar eentje teruggeplaatst, ondanks mijn verzoek voor 2.

18. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Was je daar zwanger van geraakt Stiertje?

Jaa Sneeuwmees! Zo zonde om hem dan maar weg te gooien he, voor ons betekent het zoveel meer.. Wie weet had die toch nog een mooie kans, maar ja de protocollen van NL doen we niks tegen 🤔

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Zowelkom: uit de behandeling voor een 2e kindje ontstonden 3 blasto's. De verse tp en de eerste cryo mislukten. De 2e cryo bleef zitten en resulteerde in onze jongste dochter. Ik had er totaal geen vertrouwen in (want: geen topkwaliteit embryo, en ik had sowieso geen vertrouwen in cryo's), was in m'n hoofd al bezig met de volgende behandeling. Maar toch zwanger dus.

20. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ooooo had ik dat ook maar 😊 Ik sta er sowieso van te kijken dat niet alle dag 5 embryo's innestelen en echt blijven zitten. Heb zoveel vertrouwen in die embryo's namelijk 😄

Deel Deze Pagina