ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xan00

Xan00 Lid

23 mrt 2016
    55
    0
    6
    Elise en Lets, ik hoop ook echt dat jullie goed nieuws hebben morgen! Zoo spannend! Dat het maar snel dinsdag is. Duim voor jullie. K ga regelmatig de site hier checken;)

Zowelkom; dag van de test was dag 10 na de terugplaatsing. Blasto's waren 2cc kwaliteit. Wij hadden voor 2 gekozen omdat het nog geen volledige blasto's waren op dag 5 en het onze derde poging was.

Elocina; de scratching is niet onder narcose maar wel te doen. Ik voelde wat krampen, maar het duurt maar even. Succes!

Emjo; ik gebruik de neusspray omdat mijn LF wat aan de korte kant is. En ik heb geen pregnyl gezet voor de punctie maar decapeptyl. Vlgs de arts moest ik daarom sowieso de neusspray gebruiken.

Femke, succes met spuiten de komende dagen. Wanneer hebben jullie de eerste FM?

Wen; had je nog gestest? Het is ook spannend die overstap naar DD.
    Als je een paar x daar bent geweest, wijst het zich allemaal vanzelf. En de artsen zijn echt behulpzaam daar.

Het wordt idd weer wat drukker hier. Spannende periode weer. Mijn vriend zei vandaag ook het is echt van de ene spanning naar de andere spanning gaan in zo'n traject. Je bent positief maar ook continu die onzekerheid. Vandaag toch even naar DD gegaan voor herhaalrecepten en afspraak maken voor lipid infuus etc. Toen ook HCG laten prikken. Ben benieuwd. Nu wil ik niet meer gaan testen en gewoon de echo afwachten.
    @ allemaal bedankt voor de felicitaties! Het blijft echt onwerkelijk maar we zijn super blij!

2. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    We hebben geen behandelplan besproken omdat hij eerst de tp wilde afwachten en straks eerst de bloeduitslagen wilden afwachten.
    Ook geen testen meer gedaan, ik had ook niets meer in huis. Vanmiddag om mijn vriend gerust te stellen nog naar de kruidvat om de 2v5 te halen. Morgenvroeg test ik dan nogmaals (negatief)...

Ik duim voor de andere dames dat ze morgen 2 dikke positieve strepen zien!

3. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor m’n late reactie, op vakantie was het internet niet om te juichen ;)
    Wat een fijne meelevende club hier trouwens! Ik zit voor het eerst van m’n leven op forum, dit is nieuw voor mij, haha...

Mijn vertrouwen in DD is/was niet zo goed, omdat zij in hun communicatie zo slecht zijn.
    Ik stuurde bijvoorbeeld mailtjes waar ik óf na een paar dagen óf zelfs helemaal geen antwoord op kreeg.
    Antwoorden kwamen steeds van verschillende mensen, die geen notie hadden van mijn historie bij DD.

Van dr. C kreeg ik een botte mail, nadat ik in opdracht van m’n verzekeraar een code had doorgegeven, die straks op de factuur moet komen te staan. Hij was er kort gezegd niet van gediend. De factuur was de factuur en de verzekeraar moet niet zeuren, maar gewoon betalen. Nu is mijn ervaring zo slecht met verzekeraars, bij één verkeerd cijfer wordt alles al afgewezen en loop je tegen een muur van onwil op.

Ik heb eind mei in DD een echo (noemen jullie dat FM?) en gesprek gehad met dr. C. Had bovenstaande antwoord van hem ook voorzichtig ter sprake gebracht, maar hij wilde niet wijken. “Ze zijn gewoon verplicht te vergoeden”, was zijn reactie. Maar wat is het nou voor moeite voor hun om een declaratienummer toe te voegen, zodat niemand een probleem heeft??
    Heb toen ook bloedonderzoeken moeten doen, maar de uitslagen kreeg ik niet. Uiteindelijk zelf achteraan gebeld en toen bleek dat ik met DHEA had moeten stoppen, want de waarden waren te hoog.
    Ik vind het zo slordig, dat ze mij daar niet zelf van op de hoogte brengen. Uiteindelijk stop ik m’n lichaam wel vol met troep, dus kun je er een beetje voorzichtig mee omspringen?

Tot onze grote verrassing bleek ik vervolgens zwanger te zijn (dus zonder de echte hormoon behandeling gestart te zijn), maar helaas volgde een miskraam.
    Nu kan ik DD weer bellen om deze week voor een echo te komen en dan ergens eind volgende week starten met de neusspray en prikken.

Jullie hebben me hier gelukkig weer wat vertrouwen gegeven om door te gaan bij DD, want in NL hebben we ook weinig vertrouwen. Ik vond trouwens de communicatie daar niet optimaal, maar toch vele malen beter dan in DD.

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pff sorry heel ff ego... In hoeverre zou ik dalijk al kunnen testen, ben echt een wrak nu ik houd t nie meer

5. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ik denk dat het echt wel kan! En dan doe je er morgen gewoon nog 1.. Soms heb je het gewoon ff nodig om zon test te doen meid

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook na pregnyl 10.000?

7. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Aha ik snap het Wen, ik hoop voor je dat jullie morgen toch nog 2 hele mooie strepen gaan zien. Heb je zelf die hoop helemaal niet meer?

Lef, begrijpelijk dat je wantrouwend was. Ik denk dat ik dat ook zou zijn in jou situatie. Misschien helpt het om te bedenken dat het uiteindelijk om de behandeling en het resultaat gaat. Al vind ik dat van de DHEA indd wel slecht.

Lets, 2 weken na punctie ben je 4 weken zwanger en kun je echt wel testen. Ik teste bij mijn dochter met 3week 3 dagen en een mooi streepje. Zelfs de cb net indicator was wen dag later met middagurine positief. Conclusie: TESTEN en veel succes!!!

8. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Same here Lets, vreselijk lange dag! Ik ga die paar uur nog wel volhouden.

Euhm... Wat betekent ego?

9. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ego is even een 'egoïstisch' berichtje over jezelf schrijven 😊

10. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Oi.... Paar keer vergeten dan ;) Zag het al een keer eerder maar dacht dat diegene misschien vergeten was hoe je echo schrijft 😂😂

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: ben benieuwd of je al getest hebt... of toch nog de verleiding hebt kunnen weerstaan. Heb met je te doen, die ellendige spanning ook. Knuffel!!
    @Lef: snap je zorgen nu wat beter. Van die dhea is inderdaad niet netjes en goed te praten. Zelfs al zijn ze druk. Met medicatie mag niet onzorgvuldig omgegaan worden. Ik hoop van harte dat ze je tijdens de behandeling meer op je gemak kunnen stellen. Blijf vooral ook zelf alert (geldt overigens niet alleen in DD, maar ook in NL zkh). Bij twijfel of een vraag, gewoon even (extra) aan de bel trekken, hoor. En van die verzekering. Het zou inderdaad een kleine moeite moeten zijn. Maar merk wel meer artsen die allergisch zijn voor het gedoe met de verzekeringen tegenwoordig. Maar hij had bijv. ook even kunnen voorstellen dat je dat bij de assistentes door kan geven of de financiële administratie, dat komt anders over dan een onaardig antwoord geven, terwijl jij ook alleen maar je best wilde doen om alles goed geregeld te krijgen.
    @Elise: nog een nachtje slapen (en wij ook). Ik bewonder je geduld. :D

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb actiontest gedaan, niet echt geconcentreerd urine maar omowit, geen tuurstreep te bekennen.. Dus ik weet genoeg 😢😢😢

13. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Aaah Lets!! Kan het niet aan die test en het moment van testen liggen?

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kan, maar zooo wit??

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: dat meen je niet! :( Echt helemaal wit? Heb je een foto?

16. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Ik heb er niet zo heel veel verstand van. Maar kan me voorstellen dat je een gevoelige test nodig hebt zeker als je 's middags test. Heb je nog een goeie thuis liggen? Kun je die niet morgen doen?

17. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Aahhh nee toch... Ik had zulke goede hoop voor je 😢

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Echt witter dan wit...
    Doe morgen nog een andere..
    Heb mijn zoontje net maar helemaal fijn geknuffeld, of ie t aanvoelt want hij liet t nog toe ook nog...

19. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hoeveel dagen na de pregnyl zit je Lets?

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    16 dagen

Deel Deze Pagina