Jeetje, hoe kan dat nou?! Gatver dat is echt een teleurstelling.. Toch zou ik morgen nog even testen.. Aangezien je urine niet geconcentreerd genoeg was.. Ik ga echt heel hard duimen voor je meid!
Misschien morgen dd mailen. Maar wel eerst nog even testen hoor! Echt super k#% voor je nu. Dikke knuffel voor jou meis! Duim dat morgen een goede test betere berichten brengt! 😘
Ik ga morgen nog wel testen ja. Ik hoop wel echt dat jij hier morgen dan het goede nieuws komt brengen!
Ohh neee Lets! dit is echt naar..had het zo gehoopt. Morgen nog een keer testen voor de zekerheid.Heel veel sterkte meis!
Dan zou je starten met progynova denk? Ik denk dat het afhangt van of je een scratching wilt. Zou morgen eerst testen. Is die negatief dan zou ik DD bellen, maar laten we toch hopen op een positieve test meid
Nee Lets wat een klotenieuws!! Ik hoop zo voor je dat het eraan lag dat je urine niet geconcentreerd was en dat je morgen met een gevoelige test toch nog wat ziet. 😔 Herken wel dat je zsm door wilt met de cryo, hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid op beide vlakken. Knuffel!
Oh balen lets. Duim voor jullie voor alsnog een goede uiyslag. Knap elise dat je nog niet getest hebt😉
Wen wat een hoop tegenslagen hebben jullie ook al gehad! Dan voel je je er eigenlijk al niet prettig meer bij maar toch nog een poging omdat je vent eerder wel goede ervaringen met dat zkh heeft gehad...heel begrijpelijk. Als er iets is wat ik heb geleerd is nog meer voor mezelf opkomen en eisen wat je nodig hebt, anders wordt er gewoonweg 'protocol' gevolgd... Hoop dat DD echt een verademing blijkt/blijft en jullie poging succesvol wordt!!
Helaas, hier geen positieve test. Ben er wel ok onder hoor, was met mijn buik al niet in topvorm dus misschien niet het juiste moment geweest. 😞 Lets, hoe is het jou vergaan? Hoop dat vanmorgen voor jou anders is!
Aaaaaah nee he, jij ook al 😢 Wat een teleurstellingen meiden! Ik vind dit best moeilijk te bevatten met dag 5 embryo's... Elise heb je nog cryos? Lets, hoop toch dat je met beter nieuws komt nu!
Ja gelukkig wel! Nog 3 blasto's en 4 2celligen. Als ik weer opnieuw had moeten beginnen dan had je mij nu bij elkaar kunnen vegen. Afgelopen ronde was me net iets teveel van het goede! (Buikpijn overstim etc)
Nee Elise wat supershit! Ik had er zoveel vertrouwen in na die goeie opbrengst, hoe kan dit nou?! Je mag echt even goed boos en verdrietig zijn he? Heel veel sterkte ❤️
Ahnee Elise, jij ook nie.. 😥😥😥 Hier net nog een keer getest, ik kan nie overweg mer pipetjes maar evengoed spierwit...
Ik vind het ook oprecht verdrietig en wil natuurlijk niets liever dan ook een kindje 😞 Maar probeer me op te trekken aan het goede gevoel dat ik toch nog heb bij deze ronde en bij onze cryo's.
Dames ik kan het niet geloven vanmorgen getest met de kv2v5 het is geen hele dikke tweede streep maar er is een streep!!! Dus ben even voorzichtig positief...