ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Wauw Wen, dat ziet er goed uit!!! 🤗 Heel voorzichtig al gefeliciteerd! 🎉

2. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn, positief nieuws!! Gefeliciteerd 🎈

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Wen: wow, wat geweldig! Gefeliciteerd!! Dus toch geen DD voor jullie (gelukkig)!
    @Elise: ah, nee... Zo niet verwacht. 😢. Knuffel voor jou. Laat het voor Lets en jou een goede generale geweest zijn en volgende tp gewoon raak!
    @Lets: dus toch 😩... Helaas geen onverwachte verrassing. Voor jou ook een dikke knuffel!

4. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Lets en Elise, wat onwijs balen dames :( Hoopte zo op positieve testen.

Wen: en dan voor jou (onverwacht?) toch een mooie tweede streep! Gefeliciteerd!!

Hier nog steeds aan het wachten op de start van m'n cyclus :( Heb normaliter een korte cyclus van zo'n 25 dagen en zit nu op 28. Maar ik heb een depot decapeptyl moeten prikken dus misschien verlengt dat de cyclus :(

Sommige dingen van DD herken ik wel: je moet bij voorkeur echt al wel geïnformeerd zijn voor je daar heen gaat...heb het idee dat ze niet alle informatie geven ofzo..? Maar dat kan natuurlijk ook een gevoel zijn. Ik lees hier natuurlijk heel veel over ieders behandeling en gezien het allemaal op de persoon is afgestemd, is het allemaal net even anders.

Wat is trouwens scratcing? Ik krijg een immunologisch onderzoek straks tijdens het stimuleren, daar krassen ze een beetje aan de binnenkant vd baarmoedermond, is het dat?

Tussie (als ik je naam goed heb onthouden..): we zitten nu op de 5e poging maar ik heb op een gegeven moment maar opgegeven om te proberen alle info in de handtekening te krijgen ;) het past gewoonweg niet.. :D

5. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Nee he.. Ook niet Elise. Niet de berichten die je hoopt te lezen :(

Emjo, zal ook niet he dat het dan ineens lang duurt. Ik hoop dat het gauw komt en je ook kunt beginnen!

Wen, wauw! Dus toch. Gefeliciteerd!

Hier spuitdag 3 vandaag. Begin toch wel wat te merken nu van hoofdpijn en pijnlijke borsten. Ben benieuwd hoe het de komende week gaat.

6. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Even een flink baalmomentje met DD :x Na het gesprek met doc. C was ik van mening dat ik tijdens deze poging, voor de tp, een scratching zou krijgen voor immunologisch onderzoek. Nu belde ik net naar DD (cyclus is begonnen) en kreeg ik te horen dat dat niet kon deze poging omdat dit in de 2e helft vd cyclus moet en je niet aan stimuleren mag zijn... Hier baal ik flink van want dat had ik niet zo begrepen. Zeker balen aangezien we de poging ivm ziekte al een maand hadden uitgesteld... Nu gaan we straks een tp doen zonder dat ik weet of het immunologisch wel goed zit..
    Onze optie was om dan maar alles in cryo te doen :(

We gaan eerst maar aankijken hoeveel eicellen er komen door stimulatie en dan kijken of we ook een verse tp doen of een combi. Pffff, is even een baalmomentje. Moet wel zeggen dat de assistente aan de telefoon wel goed meedacht en de tijd voor me nam :)

Sorry voor het stoommomentje :D

7. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emjo wat balen voor je! Ik weet niet waar alle afkortingen/termen voor staan (tp, scratching, in cryo), maar het is vervelend, omdat je een bepaalde verwachting hebt, daar laad je je voor op, werk je naar toe, en dan gaat het niet door... :(
    Sterkte met stoom afblazen!

8. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Elise en lets wat onwijs jammsr :(
    Wen; wow, gefeliciteerd!

9. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Elise en Lets wat enorm balen zeg.
    Wen; wauw gefeliciteerd!

10. elsje37

elsje37 Lid

19 mei 2016
    29
    0
    1
    Groningen
    Wat een teleurstelling Elise en Lets, sterkte.

Wen, dat ziet er goed uit, voorzichtig gefeliciteerd!

11. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Jullie zijn echt super lief allemaal! Thanks! 😘

Lets hoe gaat jou met jou meis?

12. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Balen EmJo dat je nog steeds aan t wachten bent op je menstruatie en dat je onduidelijkheid had met DD. De eerste keer was ik ook 3 dagen later vanwege de deca, zo irritant! Kan me voorstellen dat je nu gewoon wil dat t opschiet.
    Wat ik wel merk is dat je echt wel een soort van IVF/ICSI ervaren moet zijn voor je naar DD gaat. Dan te denken dat ik een jaar geleden nog geen idee had hoe zo'n traject in elkaar stak.
    Zelfs met twee trajecten achter de rug haal ik soms dingen door elkaar: in NL had ik scratching als onderdeel gehad van een hysteroscopie en daarvoor doen ze wel narcose. Nu krijg ik alleen de scratching en dat moet inderdaad in tweede helft van je cyclus als je medicijnvrij bent.
    We gaan morgen alvast naar mijn ouders in Limburg en dan donderdag vanuit daar naar DD voor alle onderzoeken.

13. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ach lets en elise wat balen!
    En wen wat super goed nieuws. Hoop zo dat ie blijft zitten!! Anders was je hierna in DD begonnen toch?

14. Xan00

Xan00 Lid

23 mrt 2016
    55
    0
    6
    Elise wat jammer:( Had het ook zo gehoopt voor jullie! Gelukkig dat jullie nog cryo's hebben, ook al had je die natuurlijk nog even liever niet nodig gehad.

Wen; gefeliciteerd! Hopelijk lopen de testen mooi op.

15. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Elise en Lets heel erg balen voor jullie. Ik duim voor jullie cryo's. Sterkte!

Wen, gefeliciteerd!

Emjo, tjemig balen zeg dat de scratching nu niet meer kan. Ik snap wel dat je nu door wilt. Je stelt je toch heel erg in op dat je weer kunt beginnen en dan nog een maand wachten is wel heel erg lang.
    Jammer dat je niet toch nog een poging hebt. Ik begin binnenkort ook aan mijn 5e (en laatste) vergoedde poging. Ben jij ook bij UMC verzekerd?

16. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Oh ja Emjo ik las trouwens laatst ergens dat je huisarts je NK-cellen ook in het bloed kan onderzoeken. Ik zal even kijken of ik de link vind waar dat ergens stond. Misschien dat dat dan een soort tussenoplossing kan zijn. Mocht daar dan iets uitkomen dan kan DD wellicht toch nog iets adviseren van een infuus of zoiets.

17. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
  18. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Wauw Wen toch! Hoeveel DPO zit je nu dan? Dat is prachtig nieuws hopelijk geen DD voor jou.. Fingers crossed :)

EmJo wat een teleurstelling! Jeetje wat zou ik doen in jou positie... eerst alles uit willen sluiten o=wat betekent weer langer wachten of doorgaan en misschien geen verse tp te doen maar cryo met risico dat die er niet goed uitkomt of wel gewoon verse tp te doen en hopen dat er geen probleem is.... Ik weet het niet... Zonde als dit een weggegooide behandeling zou zijn voor je gevoel! Want er moet natuurlijk wel een cryo overblijven he...

19. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Wen, dus toch?! Wat een fijn nieuws meis, ik hoop zo voor je dat de testen mooi oplopen!
    EmJo wat balen dat je menstruatie nu op zich laat wachten en je de scratching ook niet meer kan doen. Ben ook altijd later door de deca, super irritant!
    Merk dat DD echt IVF voor gevorderden is. Moet mezelf ook nog leren om scherper te worden want ook al wist ik een jaar geleden nog niks van hoe zo'n traject in elkaar zat en gaan we nu al richting onze derde poging, soms ben ik t ook even kwijt. Zo ben ik er inmiddels achter dat ik een hysteroscopie met scratching had in NL (onder narcose) maar dat scratching op zich zelf geen pijn doet dus niet onder narcose hoeft. Ik blij - en kijk zelfs uit naar de onderzoeken donderdag 😊. Mijn man iets minder, heb hem een beetje gepest dat er waarschijnlijk alleen maar Duitse films beschikbaar zijn 😂

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Emjo jee wat balen van die miscommunicatie! Tuurlijk wil je alle tijd benutten en zo snel mogelijk door!!

Wen, wauw die had je nie meer zien aankomen! Wat spannend nu!!

Hier gaat t nog niet echt goed. Ik ben ontzettend boos boos
    Boos en vooral verdrietig. Voor het eerst dat ik eens zo positief en relaxt was, een goed gevoel had en dan krijg je dit..
    Stond gisteren met tranen in de ogen te werken, dag duurde maar lang.
    Nu wachten op de ongesteldheid, dan kunnen we tenminste weer verder met de cryo's.
    Ik zit niet lekker in mijn vel en zie nu op tegen weer een lang zwaar traject, had zo gehoopt dat ons dat dit keer bespaard zou blijven... Maarja gelukkig hebben we cryo's en kunnen we wel deze maand verder.

Elise hoe gaat ie met jou?

Deel Deze Pagina