Ik ben nog niet ongesteld geworden. Moet ook eerst weer een uitgangsecho laten maken ivm cystes enz, hoef jij dat niet Lets?
Ik heb wel gelezen dat er meerdere dag 1 cryo's in de embryoscoop gingen en wat er eventueel nog over is kan weer opnieuw ingevroren worden. Dus moet zeker kunnen em dan weet je ook of je de sterkste te pakken hebt.
Sommige vrouwen vinden het al knap van zichzelf dat ze foliumzuur slikken, roken vraagt net wat meer backbone. En maar aaien want nu al zo gek met het kindje. 😑
Wat een vreemde gewaarwording dat je stem veranderd zowelkom. Had dat ook wel gelezen bij de bijwerkingen. Veranderd dat dan ook weer? hoeveel meer heb je gespoten tijdens de behandeling? Zou het indd ook maar gewoon zeggen want wie weet wil hij je nu juist op die dosis zetten die je al gehad hebt. Maar kreeg jij dan niet een max medicatie mee? Ik heb bijv echt genoeg voor 12 dagen. 12 setjes menopur en precies voor 12 dagen puregon. Elise, hoop dat jij ook gauw door kan! Zal wel toch? Mits uitgangsecho natuurlijk goed is. Hoop het voor je!!
Laten we eerlijk zijn is toch een hele opgaaf elke dag zo'n tabletje nemen:x Kansloos dat soort mensen, nu al medelijden met zo'n kind... Lets en Elise, hoe is het nu met jullie?
Sorry voor de spam, maar... Vanmorgen weer test, en tja ik ben er eigenlijk onzeker van aan het worden. Aan de ene kant zie ik een een iets duidelijkere streepje maar het is (nog steeds) geen knaller. Ze zijn allebei ongeveer genomen 10 tot 15 minuten na het testen en allebei ingespoten met haarlak. Donderdag: Dinsdag (ik weet even niet hoe ik hem gedraaid krijgt...): Ik moest vannacht plassen en was vergeten iets op te vangen. Toen ook een paracetamol op met een half glas water tegen de hoofdpijn, en ca 1,5uur later dus test met 2de urine. Zou dat nog (veel) verschil maken?
@Wen: die is toch netjes omgelopen tegenover die van dinsdag. Ik heb bij mijn zoontje ook nooit geen knaller gehad (zie maar in mijn album), maar wel een ondeugende peuter van 2 rondlopen. Hij loopt op, dat is het belangrijkst. Heb vertrouwen, meid.
Wen, die loopt duidelijk op! Zo ging het bij mijn testen bij B.rando ook Femke, wij lopen ongeveer gelijk op. Ik heb dinsdag de eerste echo. Net even contact gehad met DD over de Killer Cells. Helaas zijn ze terug gekomen van een bloedtest omdat die te algemeen is. Dus toch maar even overleggen met doc. C dinsdag over wat te doen. Net de eerste spuit Menopur gezet (heet menogon hier in Duitsland ). Ik ben alle eerdere pogingen gewend om alleen Gonal F te spuiten, 150 i.e. En nu moet ik 150 ie menogon en 200 ie GonalF spuiten... Ik ben dinsdag echt heel benieuwd naar de echo. Heb ooit tijdens onze allereerste poging overstimulatie gehad en sindsdien maar weinig mogen spuiten in NL. Maar gezien de lage amh waarde vind doc. C dat onverantwoord want dan blijft de score laag. Ik hoop op veel eicellen want we hebben nooit meer dan 1 cryo gehad. Fijne dag vandaag, de zon maakt dat alvast iets makkelijker
Die loopt toch hartstikke mooi op? Nu lekker gaan genieten Wen en niet meer testen hoor! Geduldig afwachten tot je eerste echo, weet je al wanneer je die hebt?
Hier alles "goed", nog niet O en baal nog steeds heel erg natuurlijk. Grappig, eerst wil je niet O worden en nu moet ze opschieten
Oh wat leuk emfo, leuk is eigenlijk niet het juiste woord maar je snapt vast wat ik bedoel. Ben benieuwd hoe het gaat lopen bij ons allebei. Ongesteldheid van Elise.. Kom nouuuu!!! Indd prachtig weer. Hier hou ik van 😊 Wij gaan lekker naar het strand. Vanmiddag werken helaas.
Even ego meiden sorry, reageer vanavond ff op jullie weer.. Net gebeld door internist dat mijn TSH 1.9 is. Ik gaf aan dat ik deze het liefst 1.2 had. Hij deed moeilijk dat hoe lager de TSH is dat dat de intellect van je kindje dan kan beïnvloeden... Ik baal echt want de vorige keer was mijn TSH 1.2 en zwanger geraakt.. Wat denken jullie? Is dit prima of niet?
Sorry heb geen ervaring met TSH uitslagen. Wij hebben vanochtend intake gehad met dr. Scholtes. Leuke man met zelfs grapjes, maar vooral erg duidelijk. Wat hebben wij ineens weer een vertrouwen gekregen zeg. Dhea wordt gecontroleerd en bij manlief aantal hormonen geprikt ivm slechte zaadkwaliteit. Hij gaf direct aan om voor icsi te kiezen, gelukkig wilden we dit zelf ook! En hij gaf ons 35-40% kans zwanger te worden, vond ik best veel! Toch!? Donderdag wordt ik gebeld door hem voor de uitslagen. Die week erop moet ik ongesteld worden. We hebben het er niet meer over gehad maar denken jullie dat als alles goed is, wij dan al kunnen starten?
Ik zou als ik jou was dit gewoon doorzetten naar DD met de vraag hoe zij er over denken.. Daar zit nogal eens verschil in.
@zowelkom, nog niet in de stress schieten he meid! @Babs, kun je het beste donderdag even vragen. Hij heeft dan alle uitslagen voor zich. Misschien wil hij jouw man nog wel eerst aan een vitaminekuur hebben of iets dergelijks om de kwaliteit te verbeteren (heb daar wel eens iets over gelezen). Als alles prima/zo optimaal mogelijk is, dan krijg je een uitgangsecho en aan de hand van de uitslagen en aantal eitjes zichtbaar dan worden je hormonen bepaald. Hoe snel dat allemaal in gang gezet kan worden zul je donderdag horen. Hoop dat je snel mag starten!!
@Babs: ik vond het toen ook zo fijn dat dr S tegen mij zei dat hij een zwangerschap nog steeds mogelijk achtte. Ondanks dat hij ook niet in een glazen bol kon kijken, gaf mij die ene opmerking zoveel vertrouwen en rust. Als er niets geks uit de uitslagen komt, ga ik ervan uit dat je gelijk dan al kan beginnen. Maar zal er donderdag wel snel ook al een uitgangsecho ingepland moeten worden. Spannend! @Zowelkom: geen idee hoe die waardes zouden moeten zijn. Hopelijk is er nog een andere ervaringsdeskundige hier.
Hier ook veen ervaring met schildklierwaarden. Ik zou het op de mail zetten denk ik naar dd. Babs, wat goed zeg. Bij ons ging het zo dat dhr scholtes de uitslagen telefonisch doorgaf, wat jullie dus volg week hebben. Alles was goed om te starten en het secretariaat zou contact opnemen met ons om het in gang te zetten. Na een paar dagen niks gehoord dus zelf gebeld. Dit was begin augustus en toen zaten ze voor uitgangsecho en behandelschema (die hij opstelt aan de hand van de uitgangsecho) al tot halverwege september vol. Ze heeft me toen een afspraak gegeven voor de puncties aan maar anders hadden wij een maand moeten wachten.
Oh Wen ook ik vind hem hartstikke mooi oplopen! Ik snap wel dat je wat onzeker bent, je gelooft waarschijnlijk nog niet helemaal dat het echt nu zo is: je bent Zwanger! En dat het oploopt is goed nieuws meid. Wanneer is je eerste echo? @ZoWelkom, sorry ik heb ook geen ervaring met die TSH waarde. Kun je DD om advies vragen? @Babs wat fijn dat je vertrouwen hebt gekregen van Scholtes! Ik denk dat hoe snel je kunt starten inderdaad afhangt van wat hij voor het traject nog wil doen. Kan vitaminekuur voor je man zijn, maar ook scratching zou hij kunnen voorstellen. Ik was er vandaag ook heb iedereen die ik tegenkwam maar netjes toe-ge-glimlacht, dacht wie weet een van jullie tegen te komen haha. Cuypers heeft de scratching gedaan en daarna bloed laten prikken. En manlief zijn beste gedaan voor het IMSI onderzoek en Spermfit (DNA) onderzoek. Over twee weken telefonische afspraak met Scholtes over de uitslagen. Alles ging top. En toen, op de terugweg, was ik opeens heel boos en verdrietig (op de hele situatie) en kwamen er opeens nog heel wat tranen tevoorschijn. Toen we paar weken geleden hoorden dat onze tweede poging mislukt was heb ik weinig gehuild en blijkbaar zat er nog wat Hebben gedachten maar verzet door eindelijk de vakantie te boeken waar we al lang tegenaan zaten te hikken voor eind sept. Stelde het steeds uit omdat als mijn cyclus dit keer korter is we in de knoop komen met wat dingen maar we moeten er maar gewoon op hopen dat dat niet gebeurt