Ja, moet de rekening nog indienen maar staat op naam van mijn man, dus moet ze ff mailen of ze die op mijn naam zetten...
Doen ze dat, op jou naam zetten? Dan ga ik het in de gaten houden en vragen of ze dat tzt ook op mijn naam willen zetten 😉 Thanks voor de tip! Als je er nog een paar hebt hoor ik het graag!
Unicorn, jeetje wat pittig zeg! Ik hoop dat het snel beter gaat met je kleine meid! Femke, wanneer mag je testen? Sylvia, spannend! Een blasto is super goed, hou vertrouwen meid! Ook wij duimen met je mee. Wanneer mag je testen? Lets, maar picsi hoort toch ook bij de man aangezien het om zijn zaad gaat? Of zie ik dat verkeerd? Als het lukt hoor ik het graag Ego, vandaag met utrogestan begonnen om mijn cyclus te gaan verkorten. Alles komt dan beter uit. Vanaf november namelijk drie dagen weer werken (werk er nu 2 ivm kleine) en alles is dan als het goed is achter de rug en hoef ik ze waarschijnlijk niks te vertellen.. Als ik iemand vergeten ben, sorry! Het is ineens lekker druk hier
June heb wel eens iemand gesproken die PGD in DD had gedaan. Weet niet of ze het nu nog steeds doen maar moeite waard om even te checken!
Emfo, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoeveel spuit je dan nu? Sylvia, jeetje 14 terugplaatsingen.. Ik ga enorm voor je duimen dat dit jullie kindje wordt. Hebben jullie nu ook nog dingen anders gedaan bij deze 3e poging? Juni, ik heb heen ervaring met pgd. Ik zou ze even een mailtje sturen denk ik om deze vraag voor te leggen. Zowelkom, ik denk dat je mij met iemand anders. Ik heb nog geen tp gehad namelijk. Hier morgen de 2e fm en ze had het erover dat de punctie ingepland zou worden maar vind dit wat voorbarig. Ik heb zoiets van, eerst maar eens afwachten wat er morgen op de echo te zien is. Vrijdag had ik 2 grotere van 15-16 en 4 tussen de 9-12 mm. Hoop zo erg dat die 4 een flinke spurt hebben gemaakt en die 2 grotere nog niet te groot zijn.
Sorry Femke, hou het niet meer bij haha! Spannend morgen, hoop ook dat die andere groeispurt gemaakt hebben, ben benieuwd morgen. Dr. Scholtes gaat mij morgen bellen met uitslag bloedwaarden (weet niet precies waarop ik geprikt ben, dacht bijnierschorshormoon)
Thnx allemaal. Ik mag zaterdag een urinetest doen. Kan eigenlijk niet wachten... @femke8.. Ik heb alles al gedaan. Ik rook sowieso niet ik drink geen alcohol, slik vitamines, eet gezond. Heb tijdens de wachtweken heel rustig aangedaan maar ook mijn gewone dingen op het werk en alles. Het heeft allemaal geen verschil gemaakt.Heb nu wel 3 weken vrij vanaf de punctie. Lekker 3 weekjes rustig aan doen voelt toch beter.
Ik bedoelde meer of jullie wb de poging dingen anders hebben gedaan in dd, andere medicatie of onderzoek naar innesteling.. Of hadden jullie al jullie pogingen in Düsseldorf?
Ik lees hier zo af en toe mee, zelf ook in behandeling in dd. Ben niet zon schrijver, maar zon traject maakt toch onzeker, misschien dus wel prettig af en toe wat te kunnen delen/ vragen te kunnen stellen. Nu las ik iets over bijnierschorshormoon. Ik vroeg me af waarom je hierop geprikt hebt zowelkom.
De vorige twee pogingen hebben we in Nederland gedaan. Ik heb nu alleen scratching gedaan maar ook met de NK cellen was niks mis. Medicatie is niks veranderd ik heb nu alleen de suprefact neusspray erbij gekregen voor na de punctie tot heden.
Ik heb een heel groot probleem in mijn hormoon huishouding, als het een goed is, schiet de ander weer de pannen uit of werkt ineens niet meer. Meerdere miskramen en mijn menstruatie was altijd zwart. Gent deed die af als 'zuurstof' dat bij bloed kwam maar dr. Scholtes was blij dat ik juist dat aangegeven had. Hij zei, hier kunnen we wat mee, want dat hoort echt niet. Pcos en stress gaat totaal niet samen. Ik heb ook goedaardig tumortje op mijn hypofyse en als die even uit balans is (wat groter geworden) gaat het ook mis met mijn hormoonhuishouding. Ik ben getest op bijnierschorshormoon vanwege pcos en stress (cortisol) en die bleek echt helemaal fout te zitten. Mijn stresslevel was ook high level.. Door DHEA te slikken kwam die bijnierschorshormoon in balans waardoor die cortisol ook weer in balans kwam. Was über rustig die behandeling en dat terwijl dr. Cuypers zei dat de meeste vrouwen heel prikkelbaar worden van DHEA. Heel verhaal haha
Ok zo welkom. Dank je voor je antwoord. Als ik het goed begrijp raakt jou hormoonhuishouding door de war van de afwijkende cortisolwaarde? Mijn cortisolwaarde is namelijk grens, maar ik heb voor zover ik weet geen andere problemen met hormonen en ook geen pcos dus ik vroeg ne even af of ik dit aan dd moest melden. Maar aangezien de andere waarden bij mij ok zijn lijkt het me bij mij minder van belang.
Nee mijn hormoonhuishouding raakt in de war door van alles. Die hypofyse die is belangrijkste bij mij. Als daar al kink in de kabel zit gaat dat door. Ik denk door 5 jaar behandeling en vele stress icm pcos ligt er daar een probleem. Diehypifyse vormt een probleem als dat niet op orde is. Was een legpuzzel zei dr. Scholtes omdat mijn hormonen snel uit balans raken en hoe dat komt geen idee.
Lijkt me erg lastig, dat je hormoonwaarden niet stabiel zijn. Weet je toevallig wat het probleem is voor de zwangerschapswens als je cortisolwaarde afwijkt?
Nee dat weet ik helaas niet, sorry! Ben net gebeld door dr. Scholtes en hij zei dat hij geprikt had op oa DHEA en dat die toch niet goed is. Hij zei zelfs, goed dat we er toch al mee begonnen zijn.. Wilde de waarde nu niet weten, dacht vraag het wel bij scratching..stille hoop dat door bevalling het toch in orde zou zijn..
@Zowelkom: een geluk dat je al zo vroeg met de dhea begonnen was. Al snap ik dat je liever iets anders had willen horen. Maar je bent er straks in alle opzichten in ieder geval helemaal klaar voor.
Inderdaad wat goed dat daar nu al op geprikt is Zowelkom. Kan je het nog mooi even omhoog krikken voor de start. Fm gehad. Dhr S heeft mijn rechtereierstok benoemd tot luie eierstok. Groeit nul komma nul. Links 5 mooie eitjes. 2 grote van 19 en 3 van 15. Vanavond en morgen nog spuiten en dan donderdag punctie. We moesten tekenen voor alle kosten. Ook even 360 euro voor het invriesklaar maken bij cryo's. Is dit nieuw?? Nog niet eerder over gelezen en bij ons valt dit buiten het ivf potje. Evenals de narcose.