ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Femke, wat een stress zeg. Ik moet zeggen dat ik ook vaak het idee had dat ze gesprongen waren, maar dan zaten ze er toch nog. Spoot je eigenlijk ook nog een remmer als decapeptyl of nam je suprefact, want ik dacht dat dit je cyclus platlegt en dat je dan ook niet zomaar al een eisprong kon hebben. Wel fijn dat ze nog een echo doen voor de zekerheid dat mocht je gevoel toch echt waarheid zijn dat je de pnctie nog kunt afblazen. Heel veel succes en hopelijk morgen goed nieuws!

Bedankt trouwens voor de wielrennerstip, want wij gaan morgenavond naar DD voor een vroege vrijdagochtendafspraak, scratching en behandelplanbespreking. Ik hoop dat we dan de week erop met de poging kunnen beginnen. Al ben ik nog wel in afwachting van het besluit van de verzekering.

Iedereen die verder momenteel ook bezig is, veel succes!

2. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Jullie ook veel succes Tunessie! Hoop dat je dan volgende week kan beginnen. Zou niet weten waarom niet eigenlijk, neem aan dat ze dan meteen een uitgangsecho maken. Wb verzekering, ik zou begin volgende week gewoon even bellen of ze er al iets over kunnen zeggen en noemen -mits je vanuit dd indd kan beginnen natuurlijk- dat je snel al begint. Vaak duurt post vanuit verzekeringsmaatschappijen nml erg lang, omdat het bij ons zo vreselijk lang duurde veel aan de tel gehangen en toen ze mij aan de tel vertelde dat ze in het systeem zag dat het goedgekeurd was duurde het nog 1.5 week voor ik de papieren in huis had.

Ik heb naast de menopur en puregon alleen de synarel neusspray gebruikt. Het stelt me wel gerust dat jullie de angst dat ze weg zij herkennen. Ben iets rustiger nu maar heb indd ook dat ik zo snel mogelijk heen wil om ze veilig te stellen. Ga slapen, op naar morgen. Dankjewel voor jullie steun!!!

3. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Goede tip Femke. Ik ga de verzekering inderdaad wel even bellen. Sowieso om te vragen of ze alles goed hebben ontvangen.

Ik zit ook altijd in de zenuwen en je voelt ook elk steekje, krampje of juist niets in je buik extra bewust, maar het komt vast goed. Ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen. Welterusten en veel succes morgen!

4. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Oh ja synarel is trouwens dacht ik ook een remmer om je cyclus en natuurlijke eisprong stil te leggen.

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Femke, heel veel succes morgen. Hopelijk veel mooie eitjes!!

6. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Femke, hoe is het gegaan? Hoe voel je je?

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daar kwam ik ook voor kijken ;)

8. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Lief van jullie. Ze zaten er nog! Phieuwwww. En zelfs 7. Helaas maar 3 eitjes gevonden. Even slikken. Als er 2 overblijven plaatsen ze 2 terug. Grootste angst is nu dat er niks bevrucht wordt maar we blijven positief en wachten 'rustig' af.

Ben ook wel benieuwd of ze nu ook 5 dagen wachten met terug plaatsen. Maar dat zullen we mogen wel horen.

Voel me goed. Beetje moe maar niet meer dan na een korte nacht. Nauwelijks pijn maar dat komt misschien nog...? Heb 2 paracetamol gekregen.

9. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Oh Femke wat een achtbaan heb je vanochtend gelijk gehad! - de blijdschap dat ze er nog zaten en toen toch even slikken dat ze 3 eitjes vonden terwijl je op meer gehoopt had.
    Overall goed nieuws toch? Spannend dat ze er misschien wel twee gaan terugplaatsen, of heb je dat al eerder gehad?
    Rust lekker uit, hoop dat je wat kunt bijslapen en snel goed nieuws krijgt uit DD.

10. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Had gisteren trouwens evaluatie van onze tweede verse poging in NL. Wat een aanfluiting weer. Mijn arts zei op een bepaald moment letterlijk (ik maak geen grap): "Wij doen ook maar wat". :$

11. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    #1191 Femke8, 15 sep 2016
    Laatst bewerkt: 15 sep 2016
    Ja weet ik eigenlijk niet, zijn er natuurlijk maar 3 en als ik de afgelopen tijd hier zie wat een afvalrace het is... Ben er bang voor. Reken zeker niet op 2 embryo's al hopen we dat natuurlijk wel. Geeft toch meer kans. Dit is onze eerste poging dus nog niet eerder tp gehad

Heb te hard geroepen. Toch wel wat pijnlijk nu en ook wel erg moe.

Inderdaad wat aan aanfluiting dan die arts en zh Elocina. Wij doen ook maar wat?? Nouja zeg! Dat zul je in dd iig niet horen.

12. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Femke wel fijn dat je er alsnog 3 hebt en hoop met je mee op goede bevruchtingen.
    Vanochtend heeft dr. S gebeld. Alle bloed uitslagen goed en hij vind t tijd dat we snel mogen beginnen.met ivf/icsi.
    Gebeld met secretaresse en wat blijkt, hartstikke druk en pas 18 oktober afspraak. Balen. Maar goed heb toch nog gemaild vanmiddag of ze willen laten weten als er iemand uitvalt! Gezien mn cyclus wordt t dan waarschijnlijk pas november dat we kunnen starten....
    Volgende week moet ik gaan menstrueren en dat werd te kortdag!?🤔
    Maar goed even afwachten op reactie van hun kant.
    Zij zei ook nog dat de medicatie via fertizorg moet van menzis aangezien je het anders niet vergoed krijgt en dat dat nog altijd wel lang duurt voordat je alles thuis hebt. Toen ik vroeg naar de apotheek waar ik nu bij zit via de fertiliteits kliniek en die in de buurt is, zei ze dat dat niet kon en eigenlijk wel 99 % zeker wist dat je dan niets vergoed krijgt. Menzis gebeld en zij hebben geen contracten met apothekers! Als je van elk medicijn maar een aparte specificatie krijgt en die indient na de behandeling. Dit heb ik ook gemaild dus ben beneiuwd naar hun reactie. Of heeft dusseldorf een contract met fertizorg?🙈

13. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ff snel, reageer later ff goed. Zit in auto 😐

DD heeft contract met fertizorg! Dat is mij pas gemaild

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oke maar secretaresse geeft aan dat er vaker mensen zijn geweest die elders medicatie bestelden en niets vergoed kregen. Menzis zei tegen mij maakt niet uit waar je besteld als elk medicijn maar gespecificeerd is als je het declareert.
    ?!?!?!
    Zal DD ook aandelen hebben in fertizorg ofzo?🙈

15. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Wij hebben medicatie via fertizorg gekregen en hebben niet het hele bedrag vergoed gekregen van de menzis hoor Babs.

Femke; spannend ik duim voor je

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nouja zeg elocina: wij doen ook maar wat...
    Als ze zomaar wat doen kunnen ze t ook wel gratis doen toch??
    Jee wat een domme opmerking!'

Femke.. Jee zal best ff schrikken zijn 3 eicellen..:
    Hopelijk toch drie mooie bevruchtingen..: we gaan hier keihard duimen!!!

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babs, jammer dat je nog
    Moet wachten! Hopelijk valt er nog iemand uit...

18. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Spannende dagen Femke!! We duimen door!

Lets, heb jij enig idee wanneer ze 5dgn emmy's terugplaatsen? Heb jij al een afspraak?

Babs, volgens mij duurt dat allemaal niet zolang via fertizorg. Ik heb het meestal binnen een paar dgn binnen.

19. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Wat enorm balen Babs! Had het wel een beetje gedacht, toen wij onze behandelbespreking en uitgangsecho planden zaten ze al tot half september vol. Wij kregen toen een hele vroege afspraak voor de puncties aan maar er was ook maar 1 gaatje anders een maand later. Wie weet valt er indd toch nog iemand uit en kun je eerder.

Wb medicatie, waarom niet gewoon via fertizorg dan? DD heeft afspraken per verzekering waar de medicijnen gehaald moeten worden (omdat je volgens Nederlandse regels bij een buitenlandse ivf poging het officieel in de apotheek van het zh moet halen waar je de behandeling doet maar dd is geen zh en heeft geen apotheek vandaar deze afspraken, bij ons Univé is dat bij het Nij Geertgen) om vergoed te krijgen. Nu kan 1 iemand aan de tel misschien wel zeggen dat het ok is als je alles los indient maar ik zou dan nagaan of dat echt klopt, ik heb namelijk meegemaakt dat 4 mensen bij Univé allemaal iets anders zeiden en wanneer het echt klopt dat je het zwart op wit hebt. Je hebt er dan wel even werk van terwijl ik dan denk; dd stuurt de recepten door naar fertizorg en die bezorgen het zo bij je thuis. Lijkt mij makkelijker?

20. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Ik ben toch op bed gegaan vanmiddag, net weer wakker en voel me goed. Ben ook begonnen met de utro. Dd Zei pas morgen mee beginnen maar ik ben even eigenwijs geweest. Lees overal nml dat er op de dag van de punctie mee begonnen wordt en mijn bms was 'maar' 8 mm. Niet té dun dat weet ik maar het houdt ook niet over.

Wou dat het morgen was. Denk steeds aan onze eitjes en zaadjes die nu hun best aan het doen zijn, hoop ik! Wat nog bijzonder is; vandaag is het precies 3 jaar geleden dat we de positieve test hadden van M.ila. Zou toch bijzonder zijn mocht ik zwanger zijn dat het begin van het kindje op deze dag is 😊

Deel Deze Pagina