Wij via Aok ook ongeveer inderdaad dus laat alles gewoon via menzis lopen. Altijd nog meer😉 En dus van de medicatie de helft vergoed en de icsi 75%? Dat komt dus samen op zo'n 1000,-? Verder heb ik nooit wat dus overstappen naar een andere verzekering!? Hmms... maar eens in december zien...
Femke wat een superfijn nieuws, 100% score gewoon! Blijf duimen voor je dat ze ook goed doordelen en je straks 3 mooie blastos hebt! Wen hoe voel je je???
Femke, jaaaaa, wauw super 3 bevruchtingen! Op het formulier staat idd drie maar dat doen ze niet...wij hebben het ook wel eens gevraagd toen we twee goede en een slechte hadden van plaats ze maar allemaal terug, maar echt max. 2. Morgen het ritje dusseldorf weer maken... Ben benieuwd! Ik vind het zo apart er heen te moeten zonder te spuiten enzo... Alleen wat pilletjes slikken.. Dat is ook weer nieuw voor ons! Elise, ik had je nog een privebericht gestuurd, heb je wellicht nog niet gezien😄
Ik vond het al zo vreemd, 3 is toch wel erg veel.. Nou, wij vertrekken zo richting DD over een uurtje. Hoe laat moet jij er zijn Lets? Femke, hoe gaat het met de spanningen? Trek je het nog?
Net een urinetest gedaan. Het is nu 10 dagen na de tp van een blasto en mocht vandaag testen. Helaas weer negatief. Ik krijg er steeds minder vertrouwen in. Dit was de 3e icsi poging en de 15e terugplaatsing...eind van het jaar maar van verzekering overstappen voor een 4e poging.
He bah wat vervelend! Ik wil je niet te veel hoop gegeven maar het kan nog hoor! Ik testte toen ook omo wit en had dag 13 pas een heel licht tweede streepje. Het ligt er maar net aan hoeveel hormonen het lichaam zelf nodig heeft. Welke test heb je gebruikt?
Lief dat je het vraagt. Ik heb jouw pb trouwens net pas gezien ik zal het weekend proberen te antwoorden, door alle slaapjes ontbreekt het aan tijd. Euh tja het blijft nog zo pril dus doodeng en nog onwerkelijk. over 1,5 week de 7wk echo dus hopenlijk dan een kloppend hartje. Maar ik mag niet mopperen voel me behalve moe, pijn in de lage onderrug, bij vlagen een klein beetje misselijk redelijk goed. Afgelopen woensdag voor het laatst getest omdat MvM kwam. Een mooie donkere streep op de eigen test (kv) en ook die van MvM was donker genoeg om meteen te mogen meedoen.
Emjo, ik ben er rond 9 uur! We zijn net op weg. Jij ook succes, ben even kwijt waarvoor jij was...(heb een roze shirt aan en witte gympen😂 aaah sylvia wat een teleurstelling weer😢😢 sterkte meid, dikke knuffel Wen wat spannend toch!! Hopelijk snel een mooie echo!
Sylvia, bah wat balen. Maar ook ik moet zeggen dat ik bij B.rando pas na 12 dagen een positieve test had (en ik ben een notoire vroegtester ). Dus ik duim hard voor je de komende dagen. Wen, spannend is die eerste periode he? Ik leefde ook van echo naar echo de eerste maanden. Hopelijk voel je je straks lekker fit en kan je heerlijk genieten van je zwangerschap. Lets: wij zijn er pas om 11:00 Mocht je er nog zijn, ik heb een grijze trui aan en een 5-jarig jongetje mee Ik heb zitten twijfelen om hem mee te nemen maar we gaan de rest van de dag een dagje naar Keulen dus moet het wel even. Ik hoop dat er geen dames (of heren) zijn straks in de wachtkamer die het vervelend vinden Gelukkig is hij heel rustig, dat scheelt wel denk ik. Een fijne dag vandaag dames. En hopelijk allemaal zo min mogelijk last vd hormonen
Ik heb de test van sensitest gebruikt. Kreeg net een mail van DD terug dat ik mocht stoppen met de utrogestan en suprefact. Zal ik dan toch maar even doorgaan nog zo lang mijn menstruatie er niet is. De vorige keren werd ik gewoon ongesteld door die bollen heen .
Sylvia, wat een teleurstelling Ik hoop natuurlijk dat het anders wordt maar persoonlijk betwijfel ik het. Als je embryo 5 dagen oud was dan zou je nu op dag 15 van je cyclus zitten. Die had naar mijn idee dan wel allang ingenesteld moeten zijn.. En dan had je lichaam al iig wel een streepje getoond (ookal is die licht). Misschien denken andere er anders over hoor. Mijn ervaring is dat ik dpo 10-11 wel wat zie al.. Moest jij nou de 4de poging in? Je kan PNO proberen maar die hebben volgens mij een medisch 'iets' dat ze je kunnen weigeren voor de aanvullende conpleet pakket. Daar zit de 4de poging in. Ik zou het even goed uitzoeken en toch proberen allemaal..? Weet niet of dat nu al zou kunnen en dat je dan volgend jaar al overgaat. UMC blijkt 4 en 5 te doen, weet niet wat voor haken en ogen daar aan zitten. Wat een ellende he? Zo oneerlijk! Ik zou als ik in jou schoenen stond stoppen met alles. Tenzij jij nog denkt dat het toch nog zou kunnen. Jij kent je lichaam het best meid. Ik leef met je mee.. Betekent dit ook dat je pas volgend jaar weer poging kan doen? Meiden dit naar DD zijn, succes!!
Ja dat denk ik ook maar ga voor de zekerheid nog maar door tot maandag en dan stop ik met die bollen. Ja klopt onze 3 pogingen zitten er op. Ik ga alles goed uitzoeken met welke verzekering ik heb beste door kan gaan en dan wordt het inderdaad pas het nieuwe jaar. We willen het toch nog 1 keer proberen. Ik ben pas 25 gezond en de artsen zeggen dat het geluk moet zijn. De secretaresse zou een afspraak inplannen bij dr S. En Dan horen we wel wat die er over zegt.
Spannend! Deze behandeling was die nou ook in DD? Wel heftig hoor! Stel geen verzekering accepteert je in de aanvullende verzekering. Wat betekent het dan voor jullie?
Ja deze poging was in dusseldorf. De andere twee in nederland in tilburg. Dan wordt het flink sparen voor ons haha...
Sylvia, ik had er even geen rekening mee gehouden dat het een 5 daagse embryo betreft...dan zou je nu wel iets moeten zien..? Ik hoop het natuurlijk nog voor je. Kan het zijn dat de ustrogan de menstruatie tegenhoudt?