Volgens mijn normale cyclus zou ik tussen de 28 en 30 dagen zitten.. Dus op zijn laatst zou ik morgen ongesteld moeten worden. Ik heb veel tp's gehad met utrogerstan en dit heeft bij mij nooit de menstruatie tegen gehouden. Ik wacht nog 2 dagen af en test maandag nog een keer en anders stop ik met de bollen
Bij PNO kom je echt niet meer binnen in de hogere aanvullende verzekeringen die recht geven op een 4e poging. Ze gaan namelijk vragen stellen en die gaan ook over de MMM. Kansloos dus als je daar al in zit.
Sylvia, snap dat je hoop nog niet geheel vervlogen is gezien je nog niet ongesteld bent. Zou ik ook hebben hoor! Ben benieuwd waar dhr s mee komt. Had jij nou ook het immunologisch onderzoek gehad? Er zou toch een reden moeten zijn waarom 15 embryo's niet innestelen. Snap ook dat je door wilt, wij hebben dan al een dochter en weet niet hoe ver we nu zouden gaan voor een tweede maar weer wel dat als wij nog met lege handen zouden staan ik ook niet de handdoek in de ring zou gooien. Hoop dat UMC nog een optie voor je is. Emjo, hoop dat je eitjes lekker doorgegroeid zijn. Ben benieuwd! En Lets, al een datum voor de tp! Jou cryo's zijn meteen ingevroren toch? Ontdooien ze dan per stuk of gaan ze ook met z'n alleen in de embryoscoop? Ik heb best wel buikpijn sinds gisteravond/vanmorgen. Heb het idee dat m'n darmen de boel verdrukken. Hoop dat het gauw weer afneemt.
Ik heb alleen scratching gehad en met de nk cellen was niets afwijkends. Ik word aankomende maandag gebeld door dr cuijpers. Dan moet ik nog even bij umc verzekering informeren en anders wordt het nog een poging zelf betalen.
Stel je moet hem toch zelf betalen, dan zou ik echt eerst helemaal binnenste buiten gekeerd willen worden. Chromosomenonderzoek al gedaan? Stolling na gekeken door DD? Schildklier? Zou dat gewoon even for sure navragen
Ja inderdaad dat ga ik maandag even aan hem vragen. Zou natuurlijk zonde zijn als er steeds iets misgaat terwijl er wat aan gedaan kan worden.. De artsen hebben hier nooit wat over gezegd. Domme pech zeggen ze..
Ik vond laatst een tabel gevonden en daar lopen de hcg waardes echt heel verschillend en het schijnt dat de meetbare hcg in de urine afhankelijk is van hoeveel hcg het lichaam nodig heeft (vertelde mvm). Ik zou nog 3 dagen doorgaan.
Ja dat kan idd, daarom zei ik ook je kent je eigen lichaam het beste. Ik weet als ik dpo15 negatief test ik ook niet zwanger ben.
Sja, ik persoonlijk zou stoppen met die bollen... Als je echt zwanger zou zijn zou je evengoed niet ongesteld worden... (Ik heb ook een keer een week geen bollen gebruikt omdat ik dacht niet meer zwanger te zijn terwijl ik dat uiteindelijk nog wel was... Heeeel lang verhaal, mensen die me hier van tijdje terug kennen weten dat nog misschien) Ik heb vrijdag de terugplaatsing, spannend dus weer!
Sylvia, je kan alleen maar doen wat je zelf het beste vind...wat e gevoel je zegt. Het blijft altijd zo'n ellendige onzekerheid Femke, wanneer heb jij tp? Dinsdag toch? Of ben ik weer helemaal in de bonen met m'n geheugen..? Lets, heb je niet gezien vanmorgen maar is ook niet zo gek met 2 uur afspraak verschil De meting ging goed, 11 eicellen zijn doorgegroeid en er zijn zo'n 5 kleintjes die wel worden aangeprikt maar waar waarschijnlijk sowieso niets in zit. Ik hoop dat er goede embryo's van komen want dat moet eerst ook nog maar gebeuren Dinsdag hebben we punctie en zaterdag de tp. We lopen dus bijna gelijk op in de wachtweken Lets Fijne avond dames!
Ik ben in Duitsland en in Nederland verzekerd, omdat ik in Duitsland woon en in Nederland werk. Ik heb nu via de Duitse verzekering 1 poging gehad---> niet zwanger. Vanaf 1 januari 2017 wil ik graag overstappen naar PNO zorgverzekering. Heb ik dan nog 3 pogingen of telt Pno de eerste poging ook mee?
Wat goed emjo, daar komen vast genoeg mooie eitjes uit. Wij hebben inderdaad dinsdag tp. Al durf ik daar nog niet te veel op te hopen. Denk dat ik morgen even ga bellen hoe het met onze embryotjes gaat. Lets, dat gaat snel zeg! Dus ook alweer bijna in de wachtweken Ik zou niet weten of een poging via de Duitse verzekering ook in NL geldt. Denk het haast wel. Meiden, hoeveel pijn hadden jullie na de punctie? Ik had donderdag amper pijn, een beetje zeurend maar mocht geen naam hebben. Vrijdag dochter naar psz gebracht en ondertussen de week boodschappen gedaan. Dochter weer opgehaald en gewoon gedaan wat ik altijd doe. Savonds begon de pijn en dit werd in de loop van gisteren alleen maar erger. Het voelt alsof ik als een malle buikspieroefeningen heb gedaan. Is dit normaal??
Ja dat herken ik wel van mijn eerste poging. Dag 1 en 2 ondanks geen klachten had ik mezelf rustig gehouden. Dag 3 weden bowlen en het was net of ik in eens beurs was. Wij hadden toen geen tp dus niet verder nagvevraagd maar bij twijfel zou ik bellen...
Emjo, bij ons ging even iets mis, dus wij waten helaas pas ergens na half elf weg! Spannend nu v dinsdag!! Femke, ik had juist de eerste dag altijd veel last en deed die dag gewoon niks, de tweede dag ook weinig en daarna was het meestal wel over.
Femke ik herken dat ook van paar dagen na punctie. je follikels hebben zich weer gevuld met vocht na het aanprikken en dat zorgt voor een mega spierpijn gevoel. Heel veel water drinken helpt! Ja Wen kan me voorstellen dat het nog heel spannend is allemaal, lijkt me zo onwerkelijk! Wat goed dat je gelijk MvM bent gaan doen! Kan dat eigenlijk in combinatie met werk enzo? Moet je dan steeds zo'n fles urine in je tas meedragen? EmJo 11 die door zijn gegroeid das mooi! Spannend over 2 dagen al punctie! Wat leuk dat jullie al een ventje van 5 hebben! Ik zou het helemaal niet erg vinden als je hem mee zou nemen terwijl ik zou wachten hoor, vind het juist altijd fijn om te zien dat er dus ook succesverhalen zijn (ook al weet je nooit of de kindjes die je ziet op de natuurlijke weg verwerkt zijn of niet).
Sylvia, wat enorm balen dat de test negatief was. Ik hoop dat DD nog andere methodes heeft om de innesteling te bevorderen. Sterkte! Femke, wat goed zeg alle 3 bevrucht. Ik duim voor een mooie tp. Qua buikpijn, je eierstokken hebben natuurlijk wel wat verduren gehad, maar ik zou het wel in de gaten houden en inderdaad bellen als je het niet vertrouwt. Veel water drinken is ook goed. Emjo, dat ziet er qua aantallen goed uit. Hopelijk straks ook een mooi bevruchtingspercentage. Elke stap blijft zo enorm spannend. Succes alvast met de punctie. Lets en Elise, succes met cryo-tp binnenkort. Vrijdag naar DD geweest voor de scratching en behandelplan bespreking. Het was een goed gesprek met Dr C. en we gaan met een positief gevoel aan de poging beginnen. Hij stelde ook een ander medicatieschema voor met een hogere dosering (2x225eh), dus ik ben erg benieuwd hoe mijn lichaam daarop reageert. Ergens halverwege deze week verwacht ik mijn menstruatie. Doos met medicijnen is gisteren geleverd, dus het komt nu wel allemaal weer heel dichtbij. Spannend. Iemand vroeg iets over extra behandelingen vergoed krijgen. Ik zit sinds begin dit jaar bij UMC in het duurste pakket. Deze vergoed 5 behandelingen. Er was toen nog geen medische selectie, maar de nieuwe voorwaarden worden ieder jaar opnieuw bepaald. Deze zijn volgens mij uiterlijk half november bekend. Ik weet trouwens nog niet of ze mijn (5e) behandeling vergoeden, want ze wilden nog aanvullende info van de huisarts, maar in principe wordt een groot gedeelte vergoed door UMC. Ik zou het ook vreemd vinden als ze het afwijzen, want ik verzeker mij natuurlijk bij met het idee dat ik de 5 e poging vergoed krijg. Nou ja hopelijk komt het akkoord snel, maar we willen niet nog een maand wachten met de start van de poging,want sta nu alweer een tijdje stil (laatste tp maart, eind mei beide cryo's niet goed ontdooid) en dat is ook niet echt bevoorderlijk met een verlaagd AMH, dus schieten nu voorlopig alles eerst maar voor. Fijne zondag
Goedemorgen deze morgen. Even een snel berichtje hoor, maar anders vergeet ik het weer Ik heb een volledige verpakking GonalF over (450ie). Is er hier ergens een forum waar ik in contact kan komen met dames die alles zelf moeten betalen? Of misschien op dit forum wel? Omdat we het al vergoed hebben gehad vd verzekering, wil ik liever iemand anders er een plezier mee doen dan dat we het weg gooien of terug brengen naar de apotheek... En ik heb sinds gister een behoorlijke blaasontsteking (voor het eerst dat ik me kan herinneren). Kan dit geen kwaad met de punctie en tp? Ik mag geen antibiotica nu
En toch een gek gevoel, heb net de allerlaatste GonalF spuit gezet. Na al die jaren hormonen gebruiken is dat toch een gek idee Maar ook wel een opluchting
EmJo dat kan ik mij voorstellen na zo'n lange tijd in de mmm. Hopelijk kun je deze laatste loging met een positieve test beeindigen! Er is een forum en facebook groep voor med. Maar ik weet niet of dat actief wordt gebruikt. Zie Ophalen van & wegbrengen naar het ziekenhuis - Pagina 47 Of https://www.facebook.com/groups/1675427359378178/ Ik las trouwens gisteren in de papieren dat je max. 7 dagen voor de punctie je moet laten testen op Hiv etc. Dit kan ook op de dag van de punctie, maar vroeg mij af of dit ook via de huisarts kan. Dat is wat makkelijker qua vergoeding denk ik. Ik neem aan dat deze testen ook voor de partner zijn?
Tinussie, dank voor de link Mocht er hier iemand zijn die de behandeling zelf moet betalen, pb me dan even Het bloedprikken kan volgens mij ook bij je ha, en is sowieso ook voor je partner. Wij doen het de dag vd punctie omdat manlief militair is en de basis niet altijd snel is met info delen Fijne lazy sunday vandaag.