ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Bedankt voor je uitleg. Wij hebben iui gehad maar eigenlijk geen goede aantal. Eerste bezoek kliniek 1 jaar geleden hadden 4,5 milj. Eerste iui in jan. 0,6milj. Een keer 1,8 tussendoor 0! Daarna 1,9 en laatst 2 iui 0,8 en 0,25 🤔. Misschien denkt dr. S eerst gewoon icsi te doen!? Kijken ze op dat moment of ze nog imsi picsi of iets dergelijks kunnen doen? Of moet je dat van te voren afgesproken hebben?

2. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Volgens mij besluiten ze dat pas als ze het zaad hebben bekeken inderdaad, omdat de kwaliteit per keer ook weer enorm verschilt. IMSi is volgens mij best duur en ze willen je niet op kosten jagen als je net die keer het eigenlijk niet nodig zou hebben.
    Volgens mij is de grens voor ICSI 1 mln na wassing en omdat jullie daar een paar keer onze zaten zullen ze nu ICSI adviseren. Maar dat werkt bij een hele hoop mensen gewoon als een tierelier hoor. Niet gelijk bang zijn dat je allerhande extra's nodig hebt, misschien lukt het bij jullie gewoon gelijk met ICSI.

3. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Emjo, nog niet gebeld? Ben benieuwd.

Elise succes met de meting vandaag. Hopelijk wordt de tp ingepland :)

4. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Klopt gaan we ook vanuit. Alleen fijn dat er andere mogelijkheden zijn in DD voor als t wel slechter mocht zijn. Maar jeetje ik hoop zo dat t voor jullie uiteindelijk mee valt!!

5. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Elocina, jeetje datnos voor je man maar ook voor jou erg schrikken. Ineens wordt er gepraat over donorzaad.. Dat was niet wat je in je hoofd had.
    Ik zou toch aanraden om proxeed is te gaan proberen voor je man.. Mijn man gebruikt het nu ruim 2 maanden en bij ons zoontje heeft hij het ook gebruikt. Het verbeterd het zaadkwaliteit.. Baadt het niet schaadt het niet.. Het is alleen best prijzig en geen vergoeding oid 😔
    Stel dat ze helemaal geen zaadcellen vinden, wat gaan ze dan doen? Ik zou vragen of ze eerst daar naar kunnen kijken voordat jij de punctie krijgt..

Sylvia, wat goed! Nu op naar nog een mooie echo :)

6. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Wen, wat fijn zeg dat de echo al een kloppend hartje liet zien. Gefeliciteerd!

Sylvia, wat een mooie hcg waarde. Je zou bijna denken dat je test van zaterdag stuk was, want je zou dan toch wel verwacht hebben met zo'n waarde nu in ieder geval een vaag streepje gezien te hebben toen.

Elocina, wat een vreselijk telefoontje zeg. Ik kan mij voorstellen dat het erg lastig was je man hierover te bellen op zijn werk. Toch zou je verwachten op basis van de bevruchtingsresultaten ervoor dat er toch nog wel wat mogelijk zou moeten zijn of kan dat dan ook de slechte deling verklaren? Ik hoop dat Dr S. toch nog andere opties ziet dan donorzaad. Pittig hoor en veel sterkte.

Babs, succes met de afspraak morgen.

Emjo, ik hoop dat je een positief telefoontje hebt gehad vandaag.

7. sylvia0611

4 sep 2016
    43
    5
    8
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad op de test van zaterdag was niks te zien, en toen ik maandag testte ook maar een heel heel licht streepje. Dit waren testen van sensitest. Die van kruidvat gaf wel een duidelijkere streep en die van clearblue ook.

8. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Elocine, wat een naar bericht voor jullie. Begrijpelijk dat je man nu flink van slag is. Hopelijk heeft doc S nog een mooie andere oplossing hiervoor dat niet gelijk donorzaad inhoudt, kan me voorstellen dat dat nu als een shock komt..

Sylvia, mooie hcg waarde! Nu op naar 20 oktober :)

Hier vanochtend telefoon gehad dat er 12 bevruchtingen waren waarvan er 10 goed zijn doorgedeeld. 5 in cryo en 5 in de stoof. Op naar zaterdag...

Hoe gaat het met jou Femke?

9. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Goed nieuws emjo!!

10. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Zoooo Emjo 😄 Jij bent vast blij!!
    Spannend op naar zaterdag 😊

11. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Wat een supermooi nieuws EmJo! Ziet er allemaal heel goed uit dus!

Thanks allemaal voor jullie lieve steun.
    Vandaag zullen ze nog bellen met nog de uitslag van de NK cellen, kreeg gisteren een mailtje dat ze pas toen binnen was gekomen. Hoop zo dat dat goed is, kan even geen slecht nieuws meer hebben na gisteren. Hele nacht spookt het door mijn hoofd 'donor, donor'. Hoe kan dat nou, als je nooit echt problemen hebt gehad met bevruchtingen? Hopelijk kunnen we dokter S zelf nog even spreken voor onze vakantie en nog wat meer doorvragen, was gisteren zo stomverbaasd dat ik niks kon uitbrengen.:(

12. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Elocine! Wat verdrietig en schrikken voor jullie!! Zal aan je denken vandaag dat ze nu met alleen maar goed nieuws komen! Knuffel voor jou!! 🍀

Emjo, jeetje meid wat een score hahaha!

Veel terugplaatsingen komende dagen! Ik heb gister de echo gehad en lig mooi op schema. As dinsdag mogen wij langskomen voor de tp! 😁

13. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Elocina, ik kan mij voorstellen dat je nog een vervolggesprek wilt, want op dat moment heb je ook niet meteen alle vragen paraat door de schok. Hopelijk kan dit spoedig en ik hoop dat je NK cellen onderzoek verder goed is.

Emjo, wat een goed nieuws zeg! Het bevruchtingspercentage lijkt wel heel hoog zeg in DD, zo wat er de laatste tijd voorbij komt.

Elise, fijn dat bij alles op schema ligt en je ook al de tp datum weet. Spannend weer.

Sylvia, lijkt wel of die sensitest dan niet zo gevoelig zijn. Gelukkig ben je met de medicatie doorgegaan.

14. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Waaaauuuww Emjo!! Geweldig. Hier komen vast veel kansen uit!! Laten jullie ook 2 terugplaatsen?

Er gebeurt vanalles in mijn lijf. Krampjes, steekjes en vannacht wakker geworden van hele felle steken. Nog 8 dagen geduld hebben.

15. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Durf het bijna niet te geloven maar ik mag beginnen!!
    Puregon 75 en menopur 75 en waarschijnlijk vanaf dag 8 cetrotide. Dr. C. Zei ook het moet zo zijn misschien, een afspraak eerder en ook nog toevallig op dag 3, laten we maar gewoon beginnen!

16. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    NK cellen waren gelukkig ook in orde!
    We hebben nu ook de planning gemaakt. Ik heb natuurlijk nog 3/10 tp van de cryo in NL als die goed ontdooit maar voor 3/11 staat nu uitgangsecho + behandelplan bespreken in DD. En dan rond 12/11 weer beginnen. Half oktober nog een belafspraak met dokter S. om wat verder te kunnen praten over de zaadkwaliteit.

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Elocina: laten we hopen dat de poging in NL gewoon lukt. En anders heel fijn dat alles al gepland staat voor DD! Blijft heftig als je toch ineens over een donor moet gaan praten!
    Femke:klinkt goed! Gebeurt van alles dus 😉 tenminste hoop voor je dat het een goed teken mag zijn😀

18. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Babs wat goed zeg. Spannend zo ineens.

Elocina, fijn dat met de nk cellen niks loos is. En een plan, heel fijn! Goed dat je een tel afspraak hebt gepland. Tot die tijd even rustig laten bezinken. Ben benieuwd waar hij mee komt.

Hier gebeld voor de derde embryo. Deze heeft het niet overleefd. Hadden we al verwacht gezien hij achterliep en het is goed zo. We mogen in onze handen knijpen dat wij uit 3 eicellen 2 prachtige embryo's terug hebben gekregen. Nog steeds krampjes en steekjes in m'n liezen. Hoop dat het een goed teken is. Heb zo ongelooflijk veel hoop.

19. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Wow Babs dat is snel ineens! Wat fijn!

Oh Femke al die steekjes en krampjes, wat spannend allemaal! Ik hoop met je mee, lekker rustig aan doen de komende dagen en de klok vooruit kijken hihi.

20. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Babs, dat is mooi zeg dat je gelijk mag beginnen. Succes!

Femke, balen van het 3e embryo. Duimen voor de 2 in je buik. Klachten klinken positief.

Elocina, fijn dat je NK-cellen goed waren en ook prettig dat je gelijk vervolggesprekken hebt kunnen inplannen. Valt dit nu na je vakantie? Misschien ook wel lekker om even afstand van alles te kunnen nemen en dan na de vakantie er weer mee verder.

Vandaag goedkeuring van UMC ontvangen, dus dat is erg fijn. Enige is dat ik nu ook meriofert spuit en dat zag ik niet in het medicatielijstje staan, maar dat merk ik dan wel of ze dat wel/niet vergoeden. In ieder geval al erg fijn dat een groot gedeelte wordt vergoed. Maandag 1ste fm. Ik ben erg benieuwd. Tijdens de echo vorige week waren er een stuk of 8 te zien. Hopelijk doen deze allemaal goed mee.

Deel Deze Pagina