ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Babs, ik voel mijn eierstokken ook bij het stimuleren. Misschien niet helemaal vanaf dag zes, maar wel een paar dagen later. Volgens mij komt het gewoon omdat er van alles gaande is. Wanneer heb je echo deze week? En heb je nog antwoord gehad op je vraag over de embryo's bij overlijden van een van twee partners? Vind ik eigenlijk ook wel interessant.

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Dinsdagochtend echo. Begint beetje spannend te worden nu...
    Ga morgenvroeg DD mailen hierover.. ik laat het weten wat zij erop zeggen.

3. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Lets, hoe gaat het nu met je? Heb je er wel een positief gevoel over?

Ik vond doc C. idd ook erg enthousiast en positief maar dat vind ik wel prettig.

Pffff, die bollen... Het is dat het voor een goed doel is :D Maar bij mij komen de onwijs pijnlijke borsten door de pregnyl, het zakt straks weer af en is een dag of 12 na prikken wel over ;) .... hoop ik.. :p

Wen, hoe voel je je nu?

4. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb van deze laatste punctie wel erg veel napijn. Herkent iemand dat en wat doe je eraan? Ik heb nu nog steeds vaak een harde, opgezette buik en veel buikpijn :(

5. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Emjo, de punctie is ongeveer een week geleden geweest toch? Heb je het nog gemeld bij de terugplaatsing? Veel drinken is volgens mij belangrijk, en rustig aan doen. En verder opletten of je buikomvang toeneemt en je dagelijks wegen. Niet in bad en dat soort dingen ivm infectiegevaar denk ik.

6. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Ik vind het ook erg fijn dat dhr c en eigenlijk iedereen heel positief is. Maar durf er gewoon nog niet over na te denken dat wij over een week of 3 een zwangeeschapsecho zouden krijgen.

Ik heb pas sinds een paar dagen pijnlijke borsten dus ik denk dat het bij mij echt van de utro is. Tot aan de tp had ik nergens last van. Had ook juist verwacht dat de pregnyl me wel zwangerschapssypmtomen zou bezorgen.

Babs ik voelde m'n eierstokken ook al wel na een paar dagen spuiten hoor. Ze zijn als het goed is druk bezig.

Emjo ik had best wel veel pijn vanaf een dag na de punctie maar na 5 dagen was dit echt wel over. Heb je het nog aangegeven bij de tp? Anders even mailen indd?

7. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb het aangegeven bij de punctie en hij zag ook inderdaad wel dat m'n eierstokken nog opgezet waren. Flink water drinken gaf hij aan. Ik heb dit nog niet eerder gehad dus herken het niet :( Hoop maar dat het de innesteling niet in de weg zit :)

Gek idee he Femke, dat je over zo'n 3 weken zo'n mooie echo kan hebben :) Ik hoop erop voor ons allemaal.

Nog 8 dagen.. ;)

8. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Goed om jezelf denken en maar rustig aan doen.

Ik hoop het ook voor ons allemaal! Nog 4 dagen

9. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Tijd vliegt (alleen op het wachtbankje niet;)) Op zich voel ik me redelijk. Zo ontzettend moe (andere vermoeidheid van de utrogestan wat ik in het begin had), bij vlagen misselijk maar voornamelijk ontzettend emotioneel. Maar het had een stuk slechter gekund. Aankomende woensdag onze 7 weken echo, ben echt aan het aftellen vind het zo super spannend of het hartje nog steeds klopt.

@Femke, Emjo en Lets ik duim voor jullie (ik hoop niet dat ik iemand anders op het wachtbankje vergeten ben...)

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik vind het eigenlijk niet helemaal oké dat dr. C. bij een tp al over een zwangerschapsecho begint. Ook al zijn de kansen nog zo groot, niemand, ook de almachtige dr. C. niet, kan een zwangerschap garanderen.
    Natuurlijk fijn dat hij optimistisch is, maar nu slaat hij echt door, vind ik. Eerst zien en dan geloven. Helemaal als je al een verleden vol teleurstellingen achter je hebt liggen.

11. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Wen, heel spannend! Ik kon destijds ook niet wachten op die 7 weken echo, daarna kwam pas wat rust bij mij :)

Lets, Femke en Wen wat hebben/hadden jullie voor 'kwaaltjes' de eerste dagen? Ik merkte net bij het opstaan vd bank een gekke steek in mijn lies rechts :( Bij onze eerste had ik helemaa geen 'kwaaltjes' de eerste weken dus ik ken dit niet ;)

Stiertje, ik denk dat dat voor iedereen anders is. Maar juist daarom is het misschien handiger dat doc C. er wat neutraler in staat. Ook ik heb redelijk wat teleurstellingen te verduren gehad maar toch vond ik zijn positiviteit wel prettig. Maar ik kan me voorstellen dat dat voor iemand anders niet zo leuk aankomt.

12. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Wen, spannend zeg! Ik duim voor je!

Femke aftellen geblazen 😊

Wie hebben er nou nog meer tp gehad? Veel succes! Lastig teruglezen op zo'n telefoon 😔

Hier beetje vaag geweest allemaal, leek drie dagen positief getest te hebben, spontaan, leek ook iets op te lopen en ineens hup menstruatie... Alle cyclussen na menstruatie heb ik voor NOD positieve testen. Ik maak mij serieus zorgen of er niet weer wat met mij aan de hand is..
    Ga om het even uit te sluiten volgende week na menstruatie en voor eisprong een test doen om te kijken wat die dan doet.. Geeft die een tweede streep, wat eigenlijk onmogelijk moet zijn, dan ga ik het aangeven bij DD.. Want dan klopt er echt iets niet.
    Maar, scratching staat gepland!!!!!!
    Let the game begin 💪🏻

13. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    ZoWelkom, wat gek :( En ook frustrerend lijkt me want je wil natuurlijk ook graag een positieve test. Heb je misschien standaard al veel hcg in je lijf?
    Wanneer heb je de scratching?

14. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Nee lijkt mij niet! Daarom wil ik nu volgende week even kijken wat de test doet.. Anders ben ik bang dat er toch iets is achter gebleven in mijn baarmoeder??? Maar de andere kant lijkt me dat heel sterk aangezien ik geen bruine afscheiding heb gedurende mijn cyclus..
    19 oktober staat die dan drie a vier dagen later komt menstruatie... Dan starten 😊Merk dat ik het toch spannend weer vind, kijk en naar uit maar ook eng..

15. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Spannend Wen. Nog 2 daagjes. Laat je het weten?

Zowelkom, dat is zeker vreemd. Is er een mogelijkheid bij jullie om spontaan zwanger te worden? Ik heb sinds onze zwanger worden carrière startte in 2011 heel vaak lichte streepjes gehad en heb indd ook eens in de periode voor ei getest maar dan bleef het echt wit.

Kwaaltjes.. Ik durf niet zo goed te denken aan kwaaltjes. Laat staan ze op te schrijven. Alles kan je wegstrepen tegenover de utrogestan. Maar daar komt ie:
    - in de auto terug naar huis na de tp kreeg ik een zeurend gevoel in m'n baarmoeder. Dit hield ongeveer 2/3 dagen aan. Afwisselend met steekjes.
    - vanaf de pregnyl spuit tot tp had ik totaal geen extra gevoelige borsten. Nu doen ze sinds een paar dagen echt pijn. Vooral bij het opstaan smorgens na een nacht zonder bh.
    - als ik me uitrek of plots opsta felle steken in lies.
    - savonds lijk ik wel 3 maanden zwanger.
    - moe moe moe.

Dussss. Laten we vooropstellen dat ik heel goed weet dat de hormonen zorgen voor zeangerscjapskwaaltjes en er op dit punt he-le-maal niets over te zeggen valt. Aan de andere kant geeft het zo veel hoop. Op naar vrijdag!!

16. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ja, dat is zo frustrerend aan die hormonen: ze creëren kwaaltjes 😫 Maar ik gebruikte dezelfde hormonen (pregnyl en utro) bij onze eerste zwangerschap en toen merkte ik niets 😬 maar iedere keer is anders zeggen ze. Het luikje in de buik is nu wel welkom, of een embryoscoop op de buik 😉

ZoWelkom, dat is wel gek inderdaad. Ben benieuwd wat de test na je menstruatie zegt. Heb je het al aangegeven bij DD?

17. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Nee nog niet aangegeven, ga eerst eens kijken wat die test nu gaat zeggen.. Anders hoop ik dat ze diverse bloedonderzoeken nog gaan doen om te zoeken waar dat vandaan komt..

18. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Wat een vreemd verhaal zeg. Benieuwd wat hieruit komt.

Moe was ik al voor de terugplaatsing door de utrogestan al dus die telt niet. Ik denk dat mijn grootste kwaal mijn lage onderrug was. Ik kon nog geen 5 minuten stilstaan dan moest ik echt gaan zitten. Tja en dit was mijn eerste tp in een gereguleerde cyclus (progynova en utrogestan) dus vond het sowieso moeilijk om te bepalen welke klacht waarvan kwam...

19. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    #1419 Babsvdh, 26 sep 2016
    Laatst bewerkt: 26 sep 2016
    Femke dat klinkt goed vind ik, al ben ik nooit zwanger geweest 🤔 hihi
    Stiertje ik snap jou wel al vind ik de positiviteit van dr. C. Nu ook wel erg fijn.
    Pff hier beginnen mn eierstokken wel heel aanwezig te worden.. zo benieuwd, morgenvroeg echo....

20. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Babs, spannend! Hoe laat heb je de afspraak? Ben benieuwd hoe het gaat 🍀

Deel Deze Pagina