Ja heel spannend. Begin er langzaam beetje lamlendig van te worden en verveleed gevoel. Als ik me dan bedenk dat dit nog een week zou moeten!?pff.. erg spannend hoe de eierstokken erbij hangen 😉 Dr. C zei vrijdag zaterdag of maandag punctie, denk zelf wel donderdag of vrijdag (dag 10 of 11) als ik t zo voel. Misschien zit er bijna niks en stel ik me aan!? 9.35 uur morgenvroeg weet ik t 😉
Lets en Emjo, succes met de 2 emmy's en de wachtdagen. Zowelkom, vreemd met de testen. Hopelijk is er niets aan de hand. Sterkte. Femke, sterkte met het doorkomen van de laatste wachtdagen. Die gaan meestal zo tergend langzaam. Wen, succes met de echo! Babs, spannend morgen. Hopelijk een mooie hoeveelheid. Vervelend van je buikklachten. Ik heb zelf ook veel buikpijn, maar eigenlijk heel laag, meer menstruatie-achtige pijn. Dat herken ik niet zo van de andere pogingen. Vanochtend 1ste fm gehad. Er waren er ongeveer 10 te zien, maar ze waren eigenlijk allemaal nog <10 en 1 van 14. Donderdag nu naar DD voor de volgende echo. Ik ben erg benieuwd en hoop maar dat ze allemaal mee gaan doen.
ZoWelkom, bedankt! Babs, ze gaf aan dat de 2e echo daar moest plaatsvinden en ik moet dan gelijk bloedprikken voor Hepatitus en HIV etc, want zij zei dat niet meer op de dag van de punctie mocht door nieuwe regelgeving of zoiets. Ik heb nog steeds bloedverlies. Wat voor mijn doen abnormaal lang is, maar misschien komt dit door de scratching. Maar daardoor vind ik het eigenlijk wel fijn dat zij dan donderdag er ook zelf naar kijken. Heeft iemand dit ook gehad na een scratching?
Oke dat hebben ze tegen mij niet gezegd? En hiv etc kon gewoon op de dag van punctie zei dr. C. Heb er nog specifiek om gevraagd. Misschien omdat je scratching hebt gehad? Naja ga het vragen straks... ik zit in de wachtkamer....
Tinnussie ook van start gegaan. Lekker druk zo ook veel eitjes zo te lezen, die hebben nog tijd zat om te groeien toch? Balen dat de bloedtesten niet meer op de dag van punctie mogen. Was bij ons nog wel zo 2 weken geleden. Babs ook spanennd! Ben benieuwd naar je meting straks en wanneer je de punctie hebt. Ik ben bang dat het hier over is. Sinds vanmorgen het typische menstruatiegevoel 😢
Wij mochten afgelopen dinsdag ook gewoon de bloedtest op de dag van de punctie doen 🤔 Wellicht is het gewijzigd, ze konden ons niet meer eerder die kant op laten komen voor alleen een bloedtest denk ik 😂 Spannend Babs, ik ben benieuwd! En Tinussie ook! Femke, dat menstruatiegevoel had ik gisteren ook een beetje en ook veel steken in m'n liezen. Vandaag opgestaan met lage rugpijn... Het zegt allemaal niets hoor, er zijn zat vrouwen die veel last hebben van menstruatie-achtige pijn en toch zwanger zijn 😄 Nog even volhouden, wanneer mag je testen? Ik heb de testen van Zwanger&kids alweer besteld ☺️ Ben bang dat ik donderdag wel weer aan het testen zal zijn (als ze dan binnen zijn..). Blijf een vroegtester 🙈 De testen hier in Dld ken ik niet.. Dus toch maar de vertrouwde dipsticks besteld 😁
O ja, en ik vind koffie ineens heel niet lekker meer 🤔😐 Terwijl ik normaliter echt graag m'n koffie drink, ook al is het decaf ivm de icsi en alles 😄
Femke en Emjo, spannend hoor. Het altijd zo lastig wat je allemaal voelt/niet voelt. Ik hoop dat je gevoel niet klopt Femke en dat het gewoon goed zit. Succes allebei. Babs, ik ben benieuwd naar jouw echo. Hopelijk ziet het er goed uit. Bloedprikken: Ik was ook verbaasd, want ik zei dat mijn vriend donderdag niet meekan en of dat dan toch niet op de dag van de punctie kon, maar de secretaresse zei dat dat niet meer mocht en dat hij het dan maar via de huisarts moest regelen. Gelukkig lijkt dat geen probleem te zijn.
Goe bericht emjo! Lastig femke al die dingen die je voelt.. donderdag testen toch? Ik ben blij... links 3 van 11 en 12mm. En een kleintje van 5. Rechts 14/11 /9/8 en 3... Wacht nu op DD dat ze mn mail beantwoorden?! Zal vandaag wel cetrotide moeten gaan spuiten, donderdag echo en zaterdag punctie?! Even afwachten nog... Drinken jullie helemaal geen koffie? Ik 1 of 2 per dag..
Emjo wat goed zeg!!! Babs ook goed nieuws. Zo komt de punctie ineens dichterbij Hier vanavond testen denk ik. Wil het nu weten. Mag officieel pas vrijdag 11 dagen na tp maar donderdag is het 2 weken na punctie dus ik ga er vanuit dat er vanavond wel wat te zien zou moeten zijn.
@Femke: knap dat je het zo lang hebt kunnen volhouden zonder testen @Babs: ik dronk wel gewoon koffie hoor, max 2-3 per dag.
Emjo, wat een goed nieuws zeg. Hopelijk heb je ze niet nodig! Femke, spannend hoor. Ik kan mij voorstellen dat je het niet langer volhoud. Ik testte ook altijd voor de datum. Op een gegeven moment wil je het gewoon echt weten. Succes! Babs, wat een mooie aantallen zeg. Zaterdag al de punctie, wow! Misschien zie ik je donderdag nog wel. Ik heb de echo om 10:00. Ik drink ook ongeveer 2 kopjes koffie per dag.
Ik moet vrijdag pas echo? Ik had gedacht donderdag. Vandaag beginnen met cetrotide. In normale cyclus groeide eitjes bij mij van 13 naar 20 mm in 2 dagen. Kan dat nu met cetrotide ook? Want dan zou vrijdag echo wel laat zijn. Als ik vrijdag echo krijg kan ik zaterdag geen punctie meer?
Babs, nee als je vrijdag de echo hebt denk ik dat je maandag de punctie zal hebben... 🤔 Zondag zijn ze gesloten kwam ik afgelopen week achter 😁 (Behalve het lab dan). Maar je aantallen zijn mooi toch? 😃🍀 Femke, ik vind het ook knap dat je het zo lang hebt volgehouden! Maar ik ben een vreselijke vroeg-tester 🙈 Ik begin donderdag, als ik de testen binnen heb 😇
Ik dronk normaliter ook gewoon 2 kopjes koffie hoor. Alleen kreeg te horen dat het de endo verergert dus ik ben even over op decaf tot ik weet of ik zwanger ben 😁
Babs wss maandag punctie dan indd. Moet ook niet te vroeg hoor. Zelf heb ik een cyclus van 25 dagen en eisprong dag 10/11 maar nu groeien er natuurlijk meer eitjes. Ik had dag 14 punctie. Emjo, haha ja ik had ook verwacht eerder te gaan testen maar te vroeg leek mij hewoon zinloos. Kan nog pregnyl zijn en wil mezelf ook niet helemaal gek maken. Zit vandaag pas 7 dagen na tp dus lijkt me echt vroeg zat. Nog een uurtje werken, dan naar huis en een testje er tegenaan gooien.