Femke, hoeveel pregnyl heb je moeten prikken? Ik dit keer 5000ie (normaliter 10.000ie), dit zou na 9 dagen uit het lijf zijn zegt men 😁 Ik durf wel vroeger te testen maar durf dan weer niet om savonds te testen ☺️ Ben dan altijd bang dat ik geen goed geconcentreerde urine heb 🙈 Zeker nu niet, ik zit zo ongeveer iedere 20 minuten op het toilet 😂 O, en koffie smaakt me sinds vandaag helemaa niet meer. Vind het zo vies 😫 En ik heb alle smaakjes in huis geprobeerd, zowel gewone al decaf. Ik snap er niets van 😟 Hoe is het met de rest hier? Heb jij al reactie van DD gehad Babs over de punctie of had je niet gemaild?
Heb getest en hoef duidelijk niet te turen. 7 dagen na tp vandaag. Kan amper geloven wat ik zie!! Mijn vriend durft nog niet helemaal blij te zijn, pas als hij vrijdag ook positief is.
Allemachtig! Wat een knaltest! Dus 12 dagen na punctie nu? En 13/14 dagen na pregnyl? Dan zou je safe moeten zitten. Gefeliciteerd!!
Ja ik ben ook in shock!! Had gehoopt dat er iets te zien was, in het licht kijkend of hij donker genoeg is maar hij knalt er indd vanaf. Je berekening klopt indd!
Wow Femke wat een toptest. Je zou bijna denken dat beide embryo's zijn blijven plakken Gefeliciteerd!
Waauuuwww ik zeg tweeling zou het zomaar kunnen zijn!! Die van mij knalde er ook af toen haha! Gefeliciteerd!
Dankjulliewel! Ben nog wat gereserveerd omdat we pas vrijdag mogen testen... Erg spanennd dit!! Lets, was onze 1e ivf met 2 top embryo's. Geen cryo's maar die lijken we ook niet nodig te hebben.
Wauw femke super! Goede kwaaltjes dus😉. Hoe groot waren je eitjes toen je punctie gepland werd en voor hoeveel dagen erna?
Euhh even uit mijn hoofd. Ik had op een maandag 2e fm met 2 grotere rond de 18-19 mm en 3 van 15. Punctie op donderdag.
Oke dankje femke. Naja ik ga donderdag voor echo en anders nog een keer op vrijdag dus zaterdag of maandag punctie. Even afwachten denk ik hoe hard ze groeien. Ben ineens zo bang dat ze dan te rijp zijn ofzo omdat ik normaal sneller eisprong heb. Maar goed bij jou is t ook goed gegaan dus👏
Wow Femke dat is zeker een knaller! Voorzichtig gefeliciteerd! EmJo die kwaaltjes van jou met iedere 20 min naar toilet en geen koffie meer lusten klinken ook veelbelovend! Wanneer ga je precies testen?
Elocina, ik durf het niet te hopen want ben te bang voor weer een teleurstelling ☺️ Alleen is die van de koffie niet lusten wel nieuw voor me. Ik ga denk ik vrijdag of zaterdag testen, mits ik m'n testjes binnen heb tenminste 😁 Femke, hoe gaat het nu? Heb je wel kunne slapen? 😃