ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Wat goed Femke, gefeliciteerd!
    Babs, goed dat je toch donderdag al een echo hebt. Lastig he dat de zondag er net tussen zit.
    Wij hebben dat met de terugplaatsing. Ik hoop maar dat een dag vier terugplaatsing evenveel kans van slagen heeft als een dag vijf terugplaatsing. Weet iemand trouwens hoeveel embryo's maximaal in de embryoscoop worden gedaan? Of is allemaal ook mogelijk?

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Elise hoe is t met jou?
    Emjo ook erg spannend inderdaad!

3. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Loolaa, ik ga deze week testen en mocht het positief zijn weet je dat de dag 4 embryo ook een goede kans van slagen heeft 😉 Maar ik ga daar wel vanuit hoor, anders zouden ze dat niet doen in DD neem ik aan. Bij mij was 1 vd 2 embryo's al een blastocyste op dag 4 (dat is normaal op dag 5 volgens het schema) dus alles kan denk ik 👍🏻
    Bij ons zijn er 5 in de embryoscoop gegaan. Meer doen ze geloof ik niet maar daar ben ik niet zeker van.. 🤔

4. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Ik duim voor je Emjo! Maar het klinkt allemaal positief.

5. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Wen vandaag echo toch?

Hier alles goed Babs, gister tp 🎉😁 Wij hebben 1 bc laten plaatsen, 1e die ze wilden ontdooien sloeg direct aan. Spannend weer!!

6. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Elise, welkom op het wachtbankje 😄🍀 Spannend hoor! Heb je er een goed gevoel over?

Wen, hoe was de echo? Of moet je nog?

7. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Elise, wauw, welcome on board 😊 Nu blijven plakken!
    Vind al heel fijn dat jullie cryo's hebben!

Ik ben bang dat ik dat weer niet ga krijgen.. Word met de dag zenuwachtiger 😄

8. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Wat goed Elise, dus ook weer wachten. Spannend!

Loola, hebben jullie al een tp gehad? Sorry dit heb ik gemist. Welke dag zit je dan nu?

Emjo klinkt goed indd. Spannend hoor!!

Ik durf pas blij te zijn als we vrijdag ook een mooie tweede streep hebben. Stom he...

9. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Tja... je voelt in ene elk minuscuul dingetje he... voel wel wat, kan van alles zijn. Mijn huid is wel extreem gevoelig vandaag, maar dan ook echt heel erg!!

10. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    #1470 Loolaa4, 28 sep 2016
    Laatst bewerkt: 28 sep 2016
    Nee, heb nog geen terugplaatsing gehad deze ronde.. Wel de punctie inmiddels. Was vanochtend nog erg hoopvol wat betreft de vraag hoeveel er max in de embryoscoop kunnen, maar er zijn er maar een paar bevrucht. Hopen dat die goed doordelen en nestelen uiteindelijk.

11. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Jemig jongens wat is het ongelofelijk druk in dit topic :) DD zal het wel mega druk hebben haha!

Femke; my goody!!! Dat is een knaller zeg!!! 2 terug laten plaatsen toch? Dan ga ik voor die tweeling!!! Wat een knaltest! Gefeliciteerd!!!

ZoWelkom, wat vaag van die streepjes! Geeft weer lekker zo veel onzekerheid.. zucht. Ga je er nog iets mee doen? SPannend, over paar weekjes de scratching! Waarom laat je die doen, specifieke reden ervoor?

Wen, hoe gaat het met je? Hoe was je echo of moet je die nog krijgen? (de 7 weken echo meen ik?)

Stiertje; ben het he-le-maal met je eens. Ik heb dr. C er ook echt een keer op aangesproken dat hij zo ongelofelijk positief was. Mijn man vond het erg fijn maar kreeg zoveel hoop erdoor terwijl ik onwijs nuchter was door 14 jaar teleurstellingen...maar voor mijn man was het allemaal nieuw, hij is 'maar' 4 jaar met mij bezig geweest en werd helemaal enthousiast van dr. C. Toen we 2 IVF pogingen verder waren, zonder cryo's, amper goede embryo's en geen zwangerschap... begon hij wantrouwen te krijgen (de andere kant opslaan). Ik ben toen heel hard geweest tegen dr. C en heb gezegd dat hij bij ons hiermee moest ophouden. Ik wilde het niet meer horen, ik wilde dat hij realistisch zou zijn naar ons toe en geen valse hoop meer geven. De 3e keer IVF was hij bloedserieus en veeeel realistischer dan ervoor. Heb 'm daar ook voor bedankt. En toen was ik zwanger.... kreeg ik alsnog een paar bijdehante opmerkingen bij de zwangerschapsecho... mijn adenomyose arts in NL zegt soms ook van die dingen... bij de zwangerschap zei hij 'is het die oude vos in Dusseldorf toch nog gelukt'... eh... ik denk soms echt dat artsen, zeker in het zwanger-worden-traject, soms denken dat ze God zijn omdat hun ervoor zorgen of je wel of geen kind krijgt. Denken ze... maar goed, als iemand er wel wat aan heeft, is dat alleen maar fijn :)

12. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hier gaan we in oktober ook weer naar Dusseldorf, voor een evaluatiegesprek en hoe nu verder. We hebben nog 2 cryo's. Beiden liepen erg achter en waren niet echt 'vries waardig' maar de embryoloog had toch besloten ze maar wel in te vriezen voor het geval dat... ik verwacht er weinig van dus, maar we willen deze sowieso een kans geven nog. Of er een 2e echte IVF-poging in zit, weet ik nog niet. Mijn man wil het tijd geven maar mijn baarmoeder voelt 'op'. Ik heb dagelijks veel pijn en blijf bloeden, ondanks lucrin en zware pil. Ik weiger hier nog jaren mee rond te blijven lopen. Dus we zien het wel na de cryo's.

13. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Zowelkom, spannend weer voor jullie ook! Heb je er 'zin' in? Al helderheid qua streepjes al?

Ben erg blij ook met de mogelijkheden die we nu nog in opslag hebben. Je weet dat het er uiteindelijk maar 1 goede hoeft te zijn maar het geeft wel wat meer lucht toch?! Het is al pittig genoeg zo'n ronde!

Heb de laatste tijd niet alles meer meegekregen (offline ego modus) Veel gebeurd/geschreven en nieuwe dames. Heel veel geluk allemaal!!!

Babs was jij dat gister die rond 11.00 wegreed? ☺️

14. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heey elise, ik heb echo in NL geha dus nee😉 heb ook duitse auto hihi

15. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Misschien dan maar stoppen met loeren, mensen gaan er nog wat van denken hahaha

16. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Haha Elise. Gewoon blijven doen. Heerlijk toch mensen bekijken 😀

17. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Blijf je bloeden? Jeetje, misschien rare vraag maar zit er niet nog restweefsel van de bevalling? of is dat al nagekeken?
    De scratching is om de innesteling te bevorderen..

Elise, geen helderheid qua streepjes. Gister test gedaan en nu had ik een indroger, maar... met 5 min zag ik die al wel naar voren komen. Nu ga ik er volgende week echt nog 1 doen. Ik heb wel al gemaild naar DD maar krijg niets terug van ze.. Ik vind dat wel vreemd, ze reageren slecht op email..
    Ik heb er super veel zin in! Zei vandaag tegen mijn man, zullen we er toch 2 laten terugplaatsen.. Kijkt die een andere kant op en begint te nurien... Geen goede vraag.... Schat, hoorde je mij? Zei die: ik ga hier niet op in, je weet wat de artsen adviseren.....
    Toch zegt mijn gevoel liever 2 om je kans te vergroten.... En bij deze was het ook gelukt, voor het eerst 2 terug laten plaatsen..

Wat denken jullie? Moet ik toch DD nog een keer bellen?
    Ik heb geen bruine afscheiding na de bevvalling. Toen ik ooit miskraam had en er restweefsel achter was gebleven had ik dat namelijk wel, non-stop...

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik zou DD bellen.
    Ik heb ook geen antwoord gekregen over die contract vraag. En ook toen ik gister de uitslag mailde van de FM heb ik weer moeten mailen in de middag en kreeg toen antwoord. Wel jammer maar misschien toch bellen...

19. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Pffff, sorry even een ego-momentje 😶 Zit er even doorheen want heb enorm het gevoel dat ook deze poging weer mislukt is 😔 Waarom weet ik niet, maar het voelt alsof er niets gaande is (buiten de effecten van die #%£$ witte bollen na: vaak plassen, zere boobs, steekjes in de liezen en rommelende darmen).

Wat een onwijs ellendig gedoe dit toch altijd! Meestal ben ik enorm positief maar lukt nu ff niet. En ik vind het maar knap dat wij allemaal dit iedere keer maar weer opnieuw doen als vrouwen in de mmm zijnde.

*einde egomomentje*

20. Carmen2013

Carmen2013 Actief lid

15 okt 2013
    207
    0
    16
    groningen
    Hallo,

ik hoop dat ik ook met jullie mee mag kletsen...

Ik ben carmen, en mijn partner en ik zijn ook alweer 4 jaar bezig om zwanger te worden.

Na 4 mislukte behandelingen in het UMCG hebben wij besloten om naar dr scholtes te gaan. 2 week geleden intake gehad met bloed en zaad onderzoek en vanmorgen uitslag gehad.

Het blijkt dat mijn partner een (gedeeltelijke) afsluiting heeft van de zaadleiders, nu word aanbevolen om het zaad via de testikels te halen. Bij mij was verder alles in orde gelukkig. Nou ben ik aan de ene kant best geschrokken maar aan de andere kant denk ik via 1 ingreep en ze hebben goede zaadcellen... Of denk ik nou te makkelijk:( Heeft iemand hier ervaring mee??

We wachten nu op een afspraak met de uroloog... heeft iemand dat al meegemaakt in deze groep??

gr carmen

Deel Deze Pagina