ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Emjo, nog geen zorgen maken hoor!! Ik had alleen 2/3 dagen na tp steekjes en krampjes en daarna niks meer. Paar dagen later pijnlijke borsten. Het is nog vroeg meis.

Ik voel niks meer. Af en toe wat buikpijn en geen pijnlijke borsten meer. Maak me meteen zo'n zorgen. Vanmorhen wel weer een knaltest.

Welkom Carmen. Ik hoop dat de oplossing zo 'simpel' is als je schets. Ik heb er geen ervaring mee.

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Echo vanochtend.. 22 16 16 15 14 12 en wat kleintjes. Heb ineens beetje emo moment. Dr. C zei dat ze graag rond 12 eitjes willen hebben en nu denk ik pff dit is dan wel weinig. Wacht op mail van DD of we zaterdag of maandag moeten. Eitjes zijn dus wel aardig gegroeit ( de grootste zelfs 8mm) binnen 2 dagen. Zoals altijd groeien ze hard laatste dagen dus hoop zaterdag punctie. Ben zo bang dat ze maandag over rijp zijn.. pff ineens begint beetje spanning te komen. Zo relaxed als ik was leek ook te mooi om waar te zijn 😐

3. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Dank Femke, voor je opbeurende woorden ☺️ Het voelt gewoon alsof ik niet zwanger ben, kan het niet goed uitleggen...komt waarschijnlijk idd door het gemis van allerlei 'kwaaltjes'. Terwijl ik wel weet dat de kwaaltjes niet altijd hoeven, maar zoek gewoon bevestiging 😁

Hetzelfde geldt natuurlijk voor jou he? Geen kwaaltjes betekend niet dat het niet goed zit 😉 Die positieve knaltest daarentegen zegt genoeg 🍀👍🏻

Welkom Carmen, ik heb er zelf geen ervaring mee maar hoop voor jullie dat het inderdaad zo 'simpel' is; dat zou natuurlijk super zijn 😃 👍🏻

4. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Babs! Maar 6 goede eicellen zijn toch altijd beter dan 12 slechte..? Dat zeiden ze iig in NL altijd tegen ons ☺️ En kijk bij Femke, die is nu zwanger van 'maar' 1 of 2 vd 3 embryo's 👍🏻👍🏻
    Heb je al mail gehad?

5. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Inderdaad wat Emjo zet Babs! Wij hadden 5 eitjes bij de laatste fm. 3 eitjes gevonden en tp van 2 toppers. Ik duim voor jullie!

Haha ja Emjo dat dacht ik dus ook. Zeg ik tegen jou geen zorgen maken en zelf die ik dat ook. Testjes al binnen?

6. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Nee, nog steeds niks binnen 😫 Dus had er vanmorgen 2 gekocht hier bij de apotheek (wel gevoelige die meten vanaf 10 hcg). Natuurlijk kon ik het niet laten om er direct 1 te doen 😶 En natuurlijk negatief.. Morgenochtend probeer ik die andere, kan wel zeggen dat ik het niet doe maar ik ken mezelf 😁

7. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Was mooi geweest als er al wat te zien was maar je zit pas 9 dagen na punctie dus het is ook echt nog vroeg. Als ik het goed heb tenminste maar volgens mij had jij de punctie toen ik de tp had.

8. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Klopt...en helemaal dan smiddags testen is niet handig 😁 Maar ja, kon het niet laten 🙃

Hoe is het met de rest hier? Het zijn voor allemaal hier spannende dagen/weken 🍀

9. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik snap je emjo met je testen, herkenbaar haha!
    En idd waar over de eicellen van Femke.
    Ik zit nog steeds te wachten op antwoord... pff🤔 duurt lang!

10. Femke8

Femke8 Actief lid

9 apr 2016
    188
    0
    16
    Ja soms wint de nieuwsgierigheid het van je verstand. Ik dacht dinsdag ook dat het verstandiger was tot de volgende ochtend te wachten maar moest ineens gewoon een test doen.

Ben ook benieuwd naar de rest op het wachtbankke.

En Wen hoe was je echo?

Sylvia al een echo gepland?

11. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Van mij mocht het ook wel eind volgende week zijn hahaha. Ik heb mijn handtekening aangepast weten jullie allemaal de datum :)) Er komt ook zoveel info voorbij flitsen, weet echt niet meer wie wat heeft nu hahaha :(

Ben benieuwd hoe het Wen gister is vergaan...

12. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ja, dat heb ik ook wel; er is zoveel gaande dat je het soms niet meer allemaal kan bijhouden bij wie wat nou ook alweer hoorde ;)

Hier is een lichte menstruatieachtige kramp gekomen 😬

Babs, dat is het gekke van DD; de ene keer reageren ze binnen 10 minuten en een andere keer wacht je een dag 😐 Heel vervelend ook al weten we wel dat ze druk zijn 😄

Wen, hoe gaat het met je?

Femke, morgenochtend feest bij jullie!! 🎉🎉🎉

13. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    @femke, vergeet het adres niet door te geven, we komen! ;)

14. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Carmen, geen ervaring mee, maar volgens mij gaat het om een Tese. Als je de zoekfunctie gebruikt op het forum kun je er vast ervaringen mee vinden. Ik hoop dat het inderdaad de oplossing voor jullie is. Succes!

Emjo, balen van de test, maar het is inderdaad wel heel vroeg. Hopelijk snel een positieve test!

Elise, spannend, ook op het wachtbankje. Succes!

Lets, hoe gaat het met jou? Kom je wachtdagen een beetje door?

Femke, succes morgen, maar na die twee knaltesten zit dat vast goed! Durft je vriend er ook al wat meer op te vertrouwen of gelooft hij nog steeds alleen erin bij een positieve test morgen?

Wen, ik hoop dat de echo goed was

Zowelkom, nog contact met DD gehad?

Babs, kan mij voorstellen dat je wat teleurgesteld bent, maar het is een mooi aantal. Wie weet zit er ook nog wel wat achter verstopt of doen die andere kleintjes uiteindelijk ook nog wat als die ene ook zo snel kon groeien. Je zit ook nog op een vrij lage dosis toch als ik het mij goed herinner. Dan zijn er nog allerlei mogelijkheden voor ophoging een event. volgende poging, maar laten we hopen dat die geeneens nodig is. Moet je morgen nou voor nog een echo of zaterdag?

Vanochtend 2e fm gehad in DD. Ze waren nu rond de 13 mm, dus begint langzaam te groeien. Zaterdag 3e fm. Kan gelukkig bij mijn zkh in de buurt. Merk wel dat ik erg emotioneel ben van de hormonen en stress eromheen, omdat dit toch eigenlijk wel echt de laatste poging wordt. Fingers crossed.

Mocht ik nog iemand vergeten zijn, succes!

15. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Dat is spannend zaterdag Tinussie! Wel fijn dat het bij je in de buurt kan 👍🏻 Jullie zijn ook met de laatste poging bezig? Raar gevoel is dat he? Vind ik wel, aan de ene kant super spannend en aan de andere kant ergens ook een opluchting...hoe vreemd dat mss klinkt ☺️

16. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Even snel hoor, reageer later volledig..

Vandaag gebeld met DD.. ik moet ff prikken op hcg bij huisarts.
    Vandaag ook mijn huisarts gesproken (volgens mij kon hij ook geen kinderen krijgen en heeft die nog steeds geen kinderen). En heel goed gesprek gehad over de internist waar ik nu zit.
    Die man zei letterlijk: ik geloof niet in die studies van schildklier onder de 2.0 je TSH.. er worden zat vrouwen zwanger met een TSH van 4.0..

Ik zei tegen de huisarts, met zo'n arts kan ik heel weinig. Hij staat niet open voor andere visies. Ik moet er maandag heen. Als die op orde is wil ik direct overstappen naar academisch zh die wel openstaan voor dat soort dingen. Hij begreep mij helemaal. Heeft het genoteerd. Ik hoef maar aan de bel te trekken en ik krijg verwijzing voor andere internist.
    Hcg moest ik even mijn probleem uitleggen. En hij zei gelijk, nee hoor dan gaan we je gewoon ff prikken om het uit te sluiten dan kan Dusseldorf weer verder met je. Kon hem wel zoenen 😊
    100 van die artsen wil ik

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik heb bericht gehad vanmiddag... Maandag punctie!!
    Spannend begint het wel te worden hoeveel eitjes uiteindelijk etc etc etc...
    Spuit nu puregonn75 en menopur 75 en cetrotide.
    Zaterdag 00.00 uur pregnyl 5000 en maandag 11 uur punctie...
    Doen ze eigenlijk nog een echo voor de narcose? Straks zijn de eitjes er niet meer ofzo dan wel een kans kwijt?

18. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Top, zulke artsen ZoWelkom!! Daar kan je tenminste iets mee! Ben benieuwd naar de uitslag van je hcg 👍🏻

19. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Heb mn handtekening ook maar even aangepast...

20. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Babs, toch maandag. Spannend hoor! 👍🏻

Deel Deze Pagina