Spannend Babs, duim voor je voor een goede oogst/top embryo's!! 🍀 Herken ik Emjo, zitten nog in de 2e ronde maar vind het fijn dat we straks een uitslag hebben of met kindje(s) of met ons 2 verder maar dan weet je het en kun je weer door. Hoeveelste mag jij testen? @zowelkom, dat is nog eens meewerken! Fijn dat er ook nog artsen zoals hij zijn!
Emjo, het is inderdaad een beetje dubbel en herken je gevoel. Ik zie er erg tegenop, want wat als het mislukt, lukt het dan om het los te laten (en gaan we dan toch niet alsnog voor nog een poging). Maar zitten nu alweer 3 jaar in de mmm voor een brusje en zijn ook wel wat moegestreden na zoveel pogingen en is het inderdaad ook wel een soort van opluchting om het achter ons te laten denk ik. Maar hopelijk kunnen we het allebei met een positief resultaat afsluiten. Babs, fijn dat de punctiedatum vastligt. Succes! ZoWelkom, fijn dat je huisarts zo met je meedenkt en je steunt waar nodig. Dat is wel erg belangrijk, want het is allemaal al pittig genoeg, dus wel zo prettig dat je dan indien nodig een verwijzing kunt krijgen voor een andere internist.
Goedemorgen dames, het is allemaal een beetje veel om bij te lezen ontzettend drukke dagen gehad. Maar even een korte update. Woensdagmiddag werd ons geduld wel op de proefgesteld want het spreekuur liep bijna 1 uur uit maar we hebben een prachtig kloppend hartje gezien. De gynaecoloog was zeer tevreden. Het meten ging wat lastig door de ligging, maar ze zei wel 3 keer maar dit krachtige hartje kunnen we niet over het hoofd zien. We zijn nu officieel overgedragen aan een VK,, en daar mogen we volgende week vrijdag weer even spieken.
Dankjulliewel. Wie weet kom jij ook nog maandag tinussie? Fijn Wendy!! Super goed zo'n mooi kloppend hartje. Gefeliciteerd!! Zowelkom wat fijn dat je zo'n arts hebt! T zou ook te makkelijk zijn als alle artsen zo zouden zijn he 🙈 Laat iedereen anders even testdata etc innde handtekening zetten hahaha ben de kluts ook beetje kwijt😊
Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord Wen!! Altijd een mooi moment 😃 Hier een negatieve test vanmorgen, test van z&k gebruikt (de hele gevoelige). En gezien alle signalen van een opkomende menstruatie zal ook dit weer een mislukte poging zijn. Ben er nu wel even klaar mee, ben bang dat het brusje er niet gaat komen 😔
Ik had gevraagd wanneer man of vrouw overlijdt ook 1 van 2 de zeggenschap kan krijgen over de embryo's. Dit kreeg ik van DD vanochtend: Ik denk dat dit in ieder geval vooraf al moeten worden vastgelegd bij de notaris en dan zullen de embryo`s waarschijnlijk wel naar Nederland moeten worden overgbracht. U hoort nog nader. Dus zal ik dan de eerste zijn geweest met deze vraag!? 😐 Hoop dat t ook nooit zover gaat komen natuurlijk...
@EmJo: wat balen van die negatieve test. Vaak ken je je lichaam zelf het beste en voel je wel of een poging niet gelukt is (al kan je soms ook positief verrast worden door je lijf). Knuffel, meid! @Babsvdh: blijkbaar ben je inderdaad de eerste. Maar goed, dat het dan toch eens goed uitgezocht wordt wat de mogelijkheden zijn. Dan heb je het pad vast geëffend voor alle vrouwen die na jou komen (en te hopen dat nooit iemand er over na hoeft te denken). Ik weet wel dat als je zou stoppen en je hebt nog blasto's in de vriezer daar, dat je ze dan zelf op moet komen halen (en evt. naar NL over brengen), omdat DD zelf geen blasto's mag vernietigen volgens de Duitse wet. Dus er komt een hoop bij kijken. @Lets: hoe is het met jou, meid? @Wen: wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad, met krachtig kloppend hartje! Ik word nog steeds blij van je mooi oplopende banner iedere keer!
Zowelkom, snap dat je een andere internist wilt. Wat wen flapdrol zeg. Wanneer krijg je de uitslag van het bloed? Babs bijna punctie dus. Alvast veel succes! Fijn dat je een mail terug heb gehad en ze mee willen denken/werken. Wen. Wat fijn!! En volgende week weer even gluren Emjo, balen!! Maar blijf erbij dat het vroeg is. Je zit nog geen week na tp dus echt de hoop nog niet opgeven hoor!! Lets hoe is het met jou?? Hier vanmorgen een Zwanger 2-3 zien staan op de clearblue. Ik ga het nu echt geloven. Dankjulliewel voor de felicitaties. Sorry dit durfde ik eerder niet zo goed.
Babs, ik ben ook benieuwd naar de reactie van DD daarover 👍🏻 Officieel mag ik dinsdag (10 dagen na tp) testen. Ik ben dus vroeg... Bij onze eerste had ik dag 10 pas een licht positieve kv2x5 test, bij een embryo van 3 dagen oud (nu 4 dagen oud). Komt denk ik doordat het de laatste poging is dat ik zo stresserig erover ben...wordt gewoon moe van mezelf 😁
En Femke, nu is het officieel!! Wat een geweldig begin van het weekend voor jullie! 😃🎉
@Femke: nu dan volmondig gefeliciteerd! Ik kon het ook pas echt geloven toen ik die zwanger 2-3 zag staan. Inderdaad in jubelstemming je weekend in. Enne.... nu ook tijd voor een banner??
Oke Emjo, al ken je je lichaam als geen ander ik hoop dat je positief kunt blijven en er een verrassing komt volgende week! Ja Femke, wat een mooi weekend zullen jullie hebben zeg!😃
Kan ik me voorstellen Emjo. Het is alles of niets nu. Ik voel me zelfs een beetje schuldig dat ik nu zwanger ben in de eerste poging. 21-7 intake en 2 maanden later zwanger. Ga echt enorm duimen voor jullie allemaal!! Wordt inderdaad een fantastisch weekend. Al moet het echt nog landen en ben ik doodsbenauwd dat het alsnog misgaat. Sneeuwmees. Gekeken naar een banner maar waar plak ik de code dan?
Femke, je moet je helemaal niet schuldig voelen!! Juist heerlijk genieten en blij zijn! Ik denk dat iedereen hier blij is voor jullie 😃 De banner zet je in je handtekening. Bij gebruikersinstellingen en dan links 'handtekening' aanklikken 👍🏻
Femke niet schuldig voelen. We zitten hier allemaal met hetzelfde doel en wij weten allemaal hoe het is om in deze malle molen te zitten. Daarom gunt volgens mij iedereen hier dat je er maar snel genoeg uit bent met het behaalde doel! Geniet meid. Al snap ik nog de onzekerheid dat t nog mis kan gaan.
Femke; gefeliciteerd!!!! Ik snap je gevoel wel maar iedereen zou blij zijn met een mooie positieve test! Geniet ervan! Meiden niet opgeven hoor. Probeer hoe moeilijk ook (spreek uit ervaring) positief te blijven!!! Ik duim voor jullie allemaal!
Helaas geen terugplaatsing morgen. Geen van de twee bevruchte eicellen is goed doorgedeeld😥. En dat met 15 eicellen. Wat een teleurstelling zeg. Emjo, balen. Misschien was het te vroeg!