ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Loolaa oh dat is echt verschrikkelijk verdrietig. 15 eicellen hadden ze na punctie? En maar 2 bevrucht? En nu geen doorgedeeld? Jeetje hoe heftig!!!

2. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Loolaa, nee dat meen je niet! 😱 Wat ontzettend balen en verdrietig voor jullie 😐😔
    Heb je ook terugkoppeling gehad mbt hoe dit kan? Van 15 eicellen naar 2 die niet doordelen?

En welke hormonen heb je gebruikt?

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey ik lees hier af en toe wel wat maar ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn. En op veel gebieden afleiding te zoeken...
    Daarom reageer ik niet zoveel, sorry... Het is gezellig druk hier en ik gooi alle namen door elkaar...
    Lief dat jullie aan me denken...
    Emjo, wanneer mocht jij testen? Hopelijk alsnog positief!!

Femke, wat fijn die knaller..
    Babs succes met de punctie maandag..

Ik mag maandag testen en ben ook van plan dat maandag te doen...
    Als het niet gelukt is meld ik me ziek die dag.

Zo, nu kruip ik weer terug in mijn holletje en zoek weer afleiding😉
    Zwaai zwaai!!

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anee lola!!! Hoe kan dat nou??? Heel veel sterkte..... Wat verschrikkelijk!

5. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Volgende week donderdag krijgen we een terugkoppeling. De eicellen zagen er goed uit (van de 15 waren er 14 rijp). Er is icsi toegepast. Inderdaad maar twee bevrucht en die zijn nu dus beiden gestopt net delen. Voelt wel een beetje verbijsterend.

6. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Dat kan ik me voorstellen Loolaa, het is net if alles ineens pardoes stilstaat. Hopelijk gaan ze dit verder met jullie onderzoeken 👍🏻 maar daar zijn ze in DD gelukkig wel van. Hoeveel pogingen hebben jullie (nog)?

Lets, ik hoop op een positieve test maandag voor je 🍀🍀 En ik wacht nu ook tot dinsdag met testen, heb liever nog een beetje hoop dan iedere x een witte test 😁

7. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Aaaah nee Loolaa!! Wat vreselijk!! Sterkte meid! Hoop dat DD op zoek gaat en een oplossing vindt!

8. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Babs, spannend!! De eerste stap gaat gezet worden :)
    Ik duim voor mooie eicellen en bevruchtingen!

Loolaa wat erg! 2 bevrucht van de 15?? jeetje dat moest al schrikken zijn en nu ook nog eens gestopt met delen!
    Was dit jullie eerste poging ooit of al vaker een poging gedaan? Hadden jullie toen ook zo weinig bevruchtingen? Wat erg zeg!
    Hoop niet dat dit jullie laatste poging was...

Ik vraag me af hoe het met Klaasje is? Dus Klaasje als je nog mee leest, hoe gaat het met jullie allemaal?

vanmorgen HCG geprikt maandag middag de uitslag, hoop dat het 0 is...

9. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Bah bah bah! Dan zijn we in zo'n traject bezig om (met pijn en moeite) een kindje te kunnen krijgen en dan lees ik een stuk over een vrouw die een (geruime tijd) overleden en een levende baby in een koffer heeft verstopt (de levende om ook te laten overlijden) 😡😡😡 Gelukkig vond haar partner de koffer met baby en heeft de politie ingeschakeld.

Wat een walgelijk iets! Ik word daar altijd al woest van maar zeker nu 😑

Sorry, ff een stoommomentje 😁

10. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Oh loola wat vreselijk. Wij hebben dit ook bij de eerste icsi poging gehad in Düsseldorf. Wij waren er toen ook helemaal kapot van! Sterkte meis.

11. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Vreselijke berichten zijn dat he, arm arm kindje! Dat ie van alle mensen die goed voor hem zouden zijn bij zo'n gek geboren wordt! 😥

Zijn er btw meer die moeite hebben met korte lontjes en de nietsvermoedende omgeving... 😳

12. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ja emjo, dat soort verhalen kan ik ook niet tegen! Dat betreft is t zo oneerlijk verdeeld!

13. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Toch even vanaf vakantie reactie op alles wat hier gebeurt op t forum, inderdaad druk in DD he ZoWelkom? Hoop voor je op hcg 0 maandag.

Jeetje Loolaa wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Zoveel goeie eicellen en dan nog geen tp, ik snap dat je er helemaal kapot van bent.
    Hadden jullie al eerdere pogingen gehad en toen wel steeds goeie bevruchtingen? Heel veel sterkte!

EmJo logisch dat je extra stress hebt omdat het jullie laatste keer is, toch? Lijkt me zo heftig. Maar dinsdag is stiekem nog echt best ver weg. Ik hoop zo dat de negatieve testen nu nog niks betekenen!

Lets en Elise, ik duim enorm voor jullie!

Wen, wat super dat de echo goed was en volgende week weer, jee!
    Enorm blij ook voor jou Femke! En niet schuldig voelen gekkie, succesverhalen doen ons juist ook goed toch?! Geeft mij juist het vertrouwen dat ze DD de goeie dingen doen. Heb je al een echo datum of heb ik die gemist?

Iedereen die ik gemist heb en die druk bezig is met spuiten of wachten, heel veel succes en sterkte!

Hier vanochtend positief ovulatietestje en dus de ontdooiing en tp ingepland voor woensdag. En stiekem lekker aan t vakantieklussen. We gaan voor de tweeling, eentje verwekt in Spanje en eentje uit de vriezer zeggen we de hele tijd haha. (Tegen beter weten in natuurlijk):p

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Elocina: zou wat zijn, een tweeling uit Duitsland en Spanje. Maar gelijk heb je, zou ook alle kansen benutten. Geniet nog even van je vakantie. Spanje..zucht.... Ben jaloers 😳

15. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Elocina, niet geschoten is altijd mis 😜

16. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Elocina, go for it! Dat zou echt super zijn 😃😁 En heerlijk hoor, even alles van je af (proberen te) zetten in Spanje ☀️☀️

17. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Dank voor al jullie berichten. Tis inderdaad flink slikken. De vorige icsi poging is een doorgaande zwangerschap geweest. Toen waren er vijf van de negen bevrucht. Had het dus totaal niet verwacht.

Elocina, succes met de tp. Je doet hem dus in eigen cyclus?
    Iedereen succes!

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Niet logisch dat je het niet verwacht had met zoveel eitjes. Ben zo benieuwd wat hier een oorzaak van kan zijn?!
    Elocina succes😎 en geniet nog van jullie vakantie!

19. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Loola; hoeveelste dag hebben ze de punctie uitgevoerd? Dat was bij ons toen het geval vroeg de punctie uitgevoerd waardoor er niks doorgroeide. Keer erop later punctie gedaan en daar prachtige zoon van gekregen.

20. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Hai meiden. Even ego momentje....
    Hier ineens een angst... heb zo t gevoel dat de punctie maandag te laat is en het vandaag had gemoeten....
    Mn gevoel is ineens zo anders na t wakker worden, het is nog wel gevoelig in de buik maar goed, ik weet het niet.. Zal wel tussen de oren zitten.... om 16uur cetrotide spuiten en om 00.00 uur pregnyl en dan maar hopen dat t goed gaat. Heb bij de iui altijd t gevoel gehad erg snel een eisprong te hebben gehad ( binenn 24 uur ipv 36-40uur ). Wil gewoon een week verder zijn en liefst wel 3 weken haha

Deel Deze Pagina