He lola toch, wat een klap is dit toch... Hoop dat ze je een goede terugkoppeling gaan geven en iets kunnen aanpassen zodat dit nooit meer gebeurt!! Babs, toch proberen er op te vertrouwen dat ze weten wat ze doen!! Ik voel nooit niks en als ik ga denken wat ik moet voelen vanalles dus je lichaam en gedachten kunnen je volgens mij soms ook behoorlijk voor de gek houden! Maar wat betreft een week of drie weken verder zijn, ik doe mee!! Ik ben ook bang dat het niet gelukt is, heb namelijk nog geen buikkrampen gehad en bij de vorige zwangerschap wel een paar dagen voor de test naar goed dat is ook de enige redenen, verder ook geen aanwijzingen dat het niet gelukt zou zijn.. Naja nog twee wachtdagen..: die kosten me handenvol geld door al dat afleidingsshoppen😂😂
Lets je hebt ook gelijk hoor. Vind t ineens spannend worden. Met iui heb ik meerdere keren gehad dat t niet door ging door vervroegde eisprong etc. En die gedachten komen nu weer door de spanning. Vanmiddag feestje van oma, dus goede afleiding. Morgeb de dag zien door te komen en s avonds lekker sushi eten met mn schat!
Babs, net wat Lets zegt: probeer vertrouwen te hebben! Al is dat makkelijk gezegd en hebben we allemaal onze momenten dat we een kleine (kleintje maar hoor ) zenuwinzinking krijgen.. Lets, nog 2 dagen!! Oei oei, het is spannend! Wel geld overhouden om straks voor je kleintje te kunnen shoppen he 😉 Ik durf niet meer te testen tot dinsdag...als ik dan nog niet ongesteld ben geworden .. Heb het gevoel dat m'n baarmoeder open is gaan staan (tja, met die witte bollen merk je dat soort dingen meer.. ) en heb ook erg het idee dat de menstruatie eraan komt. Konden we maar gewoon even in een winterslaapje voor 3 weken 😁
Ja emjo. Vertrouwen moet je hebben inderdaad, hebben we ook wel. Maar rond het moment supreme is t altijd wat lastig merk ik aan mezelf.
Aaaah Babs, heb vertrouwen zoals ze hierboven ook al zeggen.. ze zullen echt wel juist gemeten en berekend hebben wanneer de punctie zou moeten zijn.. je had ook mooi aantal toch? Misschien ga je daarom wat meer voelen? Lets, afleidingshoppen 😂Haha ik vind zo knap dat jullie echt wachten met testen.. ik zou testen vanaf tp en dan hou ik in de gaten wanneer pregnyl eruit is en wat dan de test doet... la vol testen ligt er dan in huis 😊 Emjo, ik duim voor je? Maar hoe bedoel je bmmond al open? Hier ook even spanning toch.. mijn gevoel gaat alle kanten op qua twee terugplaatsen. Volgens mij mag ik dat van verzekering ook niet ben geen 36 en dat je dan kans hebt dat ze niks vergoeden en lichamelijk adviseren ze het ook niet meer.. maar mijn gevoel zegt, hallo mensen, de kansen zijn wel groter....
Oh emjo, ik weet precies hoe je je voelt op het moment haha goh hoe zou dat kunnen Ja die witte bollen he... Blegh vieze dinger.. Babs cetrotide zal de eisprong toch wel tegenhouden neem ik aan T is toch een speciale week geworden ondanks de wachtweek want ons zoontje is voor het eerst los gaan lopen!
Weet niet zo goed hoe ik het anders moet noemen...vorige keren had ik ook dat alles anders voelde van binnen en daarna werd ik ongesteld.. Babs, we kennen het allemaal hoor dat gevoel... Het is gewoon die ellendige onzekerheid waardoor je alleen maar af kan gaan op 'in het verleden behaalde resultaten' en dingen die je voelt in je lijf Ik hoop dat je maandag gewoon een mooie opbrengst hebt en vol vertrouwen door kan 👍🏻🍀
Pff begin ook telkens steken te krijgen midden onder in de buik, pff... even lastige dag. Qua testen ben ik net als Zowelkom, kijken wanner pregnyl eruit is en dan kijken of t weer oploopt🙈, deed ik bij iui ook😎 En qua 2 eitjes tp hoeft de verzekering niet te weten zodat je t gewoon vergoed krijgt. 😉
Babs, herkenbaar inderdaad. Je wilt ook gewoon het perfecte moment. Maar je kan er nu in ieder geval toch niets meer aandoen (mss geeft dat wat rust), en dan maar gewoon vertrouwen op maandag. Succes in ieder geval! Zowelkom, Een of twee embryo's is ook altijd lastig inderdaad. Heb je dit ook met de arts besproken? Lets en Emjo, kan echt nog alle kanten op!!!! Hou vol. Mijn punctie was de dertiende dag. Wat ik tot nu toe heb gehoord was dat wel het goede moment. De eicellen zagen er goed uit. Heb vanochtend om tien uur nog wel effe moeten slikken. Donderdag maar even afwachten.
Ik mag het niet meer vanwege de vroeggeboorte 😢 Ik snap dat wel hoor maar die kans is gevoelsmatig gewoon kleiner met 1.. Maar een twee eiige tweeling dan weten ze toch genoeg? Babs, ze groeien ook nog wat he om op juiste 'maar' te komen. Die cetrotide houdt het sprongen tegen, dat is iig de intentie.. Ik heb het ook altijd gedacht maar ze zijn bij mij nog nooit te roeg gesprongen.. Hebben ze niet eerder een telefonisch consult plekje? Ik kan me voorstellen dat je met zo veel vragen zit Loolaa.. ik slik nu DHEA heb jij dat ook gedaan?
O, sorry, zowelkom, dacht dat jij hierboven schreef dat je twijfelde over een of twee embryo's. Donderdag is een telefonisch consult. Dat lukt helaas niet eerder omdat ze woensdag pas evaluatie met het lab hebben. Geduld dus.....
Nog even niet verder gelezen maar gooi die rot dingen van z&k alsjeblieft weg!!! Terwijl ik met de cb zwanger kreeg en met de kv 2v5 al best een behoorlijke streep (was 1 week nadat ik met kv 2v5 positief had getest) kreeg gaf z&k ultra gevoelig nog helemaal niets nadat noppes aan!!! Echt ga na de kruidvat...
Nou van de kruidvat ben ik ook geen fan meer 😢 Die heeft steeds vaker indrogers en heeft langere tijd nodig om streep te laten zien. Ik vond de kwaliteit echt achteruit gegaan van de kruidvat. Gebruik ze ook nog steeds hoor!
@loolaa, wat een terleurstelling. Sterkte met het verwerken van deze tegenslag. @Femke, gefeliciteerd meid! En je mag best blij zijn. Ik denk dat we allemaal blij zijn voor elkaar. Het gaf mijn altijd hoop, zo van: zie je wel het kan! @zowelkom, klopt dat heb ik ook gelezen. Maar die verhalen zijn van wat langer terug. De laatste 1,5 jaar schijnt dat een stuk minder te zijn. Maar ik bedoelde eigenlijk ook meer te zeggen dat die ultra gevoelige van z&k gewoon weggegooid geld is aangezien andere testen die niet omschreven zijn als ultra gevoelig (cb) het wel aangaven en die krengen nog helemaal niets...
Loola; bij ons zag het er toen met dag 13 ook goed uit, al had ik het gevoel dat het te vroeg was, maar volgens de dokter was het uitstekend. Er waren toen 5 embryo's en niks doorgegroeid tot dag 4. De keer erop met dag 16 punctie en 8 embryo's waarvan er 5 tot dag 5 zijn uitgegroeid waarvan 1 ons prachtige zoontje. Dus hoop dat dit voor jou ook werkt!!
Hoe groot willen ze de follikels hebben rond de punctie? Ook tussen de 18 en 20mm? ik meestal dag 10/11 een punctie.. Laatste keer enorme ongelijkmatige eigroei. Denk door de menopur erbij.. Hoop dat het deze keer anders gaat worden.. Wie zit er nou precies in test fase en wil in stimulatie? Ik ben het even kwijt hoor, sorry!
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar Zowelkom. Ik had nu donderdag op dag 10 al 1 van 21 en 5 14/15/16. En heb dus maandag punctie.
Das volgens mij voor iedereen persoonlijk. Ik had ze rond de 20-26mm. Dat is voor mij goed maar weet niet of dit bij iedereen zo is.