Ooooo, bij de Japanner! Ik ben jaloers Babs 😄 Heerlijk hoor 😃 Lets, you can do it!! Ik duim me een ongeluk voor je 👍🏻👍🏻
Heel veel succes morgen Babs! Ik duim voor een goede opbrengst!! Lets, morgen al testdag. Hoop het zo voor je!! Ga je meteen smorhens testen? Emjo en Elise ook al bijna. Voor jullie duim ik net zo hard!! Hoop echt goed nieuws te lezen hier de komende dagen! Gun het jullie allemaal zo!
Wauw spannend he meiden. Lets succes morgen!!🍀🍀emjo en elise ook alweer bijna! En Femke hoe voel je je? Al een datum voor echo?
Lolaa, wat vreselijk zeg. Ik hoop dat DD weet of het iets "eenvoudigs" is wat ze de volgende keer anders kunnen doen. Sterkte! Lets, Emjo en Elise, spannend, de testdatum komt steeds dichterbij! Babs, morgen de punctie. Heel veel succes en hopelijk veel, rijpe eicellen. Figo, ik ben sinds dit jaar bij UMC verzekerd. Ze vergoeden ICSI tot ongeveer 2300 (als ik het mij goed herinner) en bij DD kost het 2500. Medicatie wordt als het goed is wel helemaal vergoed, maar ik had inderdaad begrepen dat dingen als embryoscoop niet vergoed worden. Er zijn dus wel wat kosten voor onszelf, maar dit heb ik er graag voor over, want tot nu toe zijn we erg tevreden met de benadering van DD. Qua verschil DD met Nl, is het veel meer op de persoonlijke situatie gericht en wordt er veel meer onderzocht. Ik reageer bijv. niet echt heel super op de hormonen vanwege lagere AMH, maar in Nl wil het ziekenhuis toch niet hoger gaan dan 225 eh (daar wilden ze AMH geeneens onderzoeken). Nu spuit ik het dubbele en lijkt het aantal eicellen meer te worden. Al is dit natuurlijk nog even afwachten tot de punctie. Ik zou in ieder geval je willen aanraden om een intake te doen. Je kunt dan ook alvast onderzoeken laten doen en altijd nog besluiten of je er een goed gevoel bij hebt om daar ook een poging te doen. Morgen 3e fm, het groeit vrij traag deze keer. Grootste was gisteren 17mm. Ze denken woensdag punctie. Ik ben benieuwd. Succes verder aan iedereen die op het wachtbankje zit of aan de behandeling bezig is.
Lets, dat spijt me zo voor jullie 😔 Had het zo anders gehoopt. Dikke knuffel vanaf hier 💋
Ik kon het niet laten om ook te testen 😐 Heb een schaduwlijntje op de test vd apotheek hier (die meet vanaf 10) en een omowitte z&k.. Die schaduwlijn kwam na een paar minuten dus zal wel een opdroger zijn. Morgen maar DD bellen voor de scratching.
Neeeeee Lets! Die had ik weer niet zien aankomen 😔 Je had weer twee goeie, hoe kan dat nou toch 😢
Lets, ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Vreselijke verdrietig 😢 Emjo, indd heb je een foto? Elise hoe voel jij je?
Babs, dankje voel me goed. Zag de vraag al eerder voorbij komen maar vind het lastig hier zo neer te zetten. Wij hebben 21 okt de echo.
Femke, ik gun t jou wel van harte dis ik kan er hier wel tegen Hopelijk een mooie echo! Emjo, ik hoop zo dat uiteindelijk jij wel een goede test hebt...
Dit zijn de foto's. Op de een zie je het duidelijker (door de schaduw) dan op de andere. Maar het is al 9 dagen na tp en 1 dag voor nod. Hij zou nu wel duidelijker moeten zijn toch? En z&k gaf niks aan 😐
Schaduw lijntje? Persoonlijk vind ik de bovenste niet echt een schaduwlijntje. Wil je ook geen valse hoop geven, probeer dus wel voorzichtig te zijn. Die onderste lijk ik alleen aan de onderkant iets te zien.. deze testen ken ik niet dus weet ook niet of die donkerder moet zijn.. ik blijf duimen voor je. Ik zou overmorgen weer testen mocht je nog niet ongesteld zijn.. dan heb je de beste vergelijking. Zelf test ik iedere dag hoor mocht ik weer aan de beurt zijn 😉 Ik vind dit spannend EmJo. Ik duim voor je