Lets: he bah, wat naar! Dikke knuf! Emjo: miss ff een doosje KV-testjes van 5 euro er tegenaan gooien? Vind ik toch altijd de fijnste testjes. Femke: fijn een datum voor de eerst echo. Nu de spannende weken en dagen aftellen.
Stiertje, helaas geen kruidvat hier in zuid Duitsland 😉 Ik wacht gewoon even een paar dagen af, denk dat het toch een indroger ofzo is.. Babs, vandaag is de dag! Ik duim voor je 🍀
Lets, ik ga er wel vanuit. Zal daar wel een test kopen als ik woensdag nog niet ongesteld ben. Dan een clearblue, zekerder dan dat kan niet 😄
Stiertje, die conclusie hadden wij net ook getrokken 😄 Morgen of woensdag ga ik naar de huisarts voor bloedafname 👍🏻
Lets, balen zeg. Sterkte. Emjo, ik zie ook wel wat op beide testen. De bovenste lijkt toch ook wel meer dan een indroger. Lastig, maar misschien komt je hcg wat langzaam op gang. Er waren er hier al een paar meer die dat hadden. Spannend hoor, maar ik denk inderdaad dat een bloedtest wel fijn is, want dat geeft toch meer duidelijkheid. Lastig toch weer die onzekerheid. Femke, leuk dat je een echodatum hebt. Spannend hoor of het er 1 of 2 is
Hi Lady's! Ja hier gaat alles goed. Signalen die van alles kunnen betekenen. Ene moment denk ik; hier heb ik geen test meer voor nodig en het andere moment lig ik theatraal ingestort op de bank met een zak chips... Verre van stabiel dus . Tijd zal het leren. Ga ook niet eerder testen dan vrijdag. Al wil ik het liefst nu al beginnen haha @Emjo, als ie binnen de gestelde lijn dit laat zien dan ben je toch zwanger? Hoe zou het Babs vergaan? Hoop veel eitjes!!
Jij had er nu ook weer twee toch Elise? Ik duim voor je! Ben ook erg benieuwd hoe het met Babs gaat..
Tinussie, indd erg spanennd 1 of 2 maar het belangrijkste is echt dat alles goed gaat. Ben vreselijk onzeker en kan de weken wel vooruit kijken. Elise, ik had dat ook. Overtuigd dat ik wel zwanger móest zijn en het volgende moment weer totaal niet. Op naar vrijdag!
Femke, komt vast allemaal goed 😃👍🏻 Ook lekker durven genieten hoor, je bent zwanger! 🍀🍀🍀 Babs, we zitten hier op hete kolen! Zo benieuwd hoe het is gegaan 😄
Ziet er best veelbelovend uit Emjo! Even afwachten nog, maar had jij niet dag vier embryos teruggeplaatst gekregen? Want dan schuift de testdatum ook op. Babs, we denken aan je, hoop dat het goed gegaan is!
@zowelkom, Wij hebben er 1 laten terug plaatsen. Was bij tp 1 van de eerste ronde direct zwanger, volgens de dokter goede kans dat ze dan misschien wel alle 2 wel aanslaan (of zoiets). Dus doen we er 1 per keer
Heey meiden, lig lekker op de bank. Hele terug weg ook geslapen. 6 eitjes gevonden 😃 en t zaad beter dan ooit. Heel apart! Nu afwachten!!