Super Babs! Duimen dat ze allemaal bevrucht raken!! Hier wat stress nu.. heb last van licht bruin verlies... Sorry voor de mededeling!
Mooie score Babs! En wat fijn dat het zaad dit keer beter was. Je man kiest het juiste moment om te pieken 😂 Shit Elise! Ik hoop dat het snel ophoud! EmJo vind het ook lastig de foto's te beoordelen, lijk wel iets te zien op de eerste foto! Morgen weer testen en plaatsen?
babs, mooi aantal! Nu gaan we duimen voor het spannende telefoontje v morgen. Elise, hoop dat t oud bloed is! T is je zo gegund een positieve test te hebben! Emjo, succes met testen! Is dit nu echt je laatste kans? Ik blijf duimen! Hier gaat t weer een beetje. Heb al met de kliniek gebeld en het idee is gelijk verder te gaan met de laatste blastocyste. Mocht deze niet goed ontdooien dan doen we ipv een terugplaatsing een scratching zodat de maand dan niet helemaal weggegooid is... Wie had het hier nu laatst ook over een scratching? Morgen maar weer aan t werk... blegh
Nemen jullie vrij na punctie of na tp? En misschien gekke vraag, hoe zit t met gemeenschap hebben na de tp? En orgasmes? Heb namelijk wel eens gelezen dat ziekenhuizen in NL zeiden dat t absoluut biet mocht, zeggen ze er wat over in DD. Ik moet morgen beginnen met utro en suprefact.
Lets, dit is idd onze laatste poging. Gelukkig hebben we ook 8 cryo's uit deze poging. Tot nu toe nog geen menstruatie dus ik heb hoop 😅 Babs, wij kregen in NL ook te horen dat we beter geen gemeenschap konden hebben na tp. Hier in Dld niks over gehoord... 🤔 Heb na tp van onze eerste wel gemeenschap gehad en deze keer niet (spanning vd laatste poging is blijkbaar toch wat groot ).
Ik zou bij een volgende icsi ronde vrijnemen vanaf de punctie t/m de dag van tp. Ik heb van beide keren last gehad maar iedereen ervaart dit natuurlijk anders. Gewoon doen waar jij je het lekkerst bij voelt! ☺️ Ik hoop het ook! Het is de 6e dag na tp en cd 25 dus voor menstruatie ook te vroeg eigenlijk. Progynova en Utrogestan houden de menstruatie inprincipe toch ook tegen? Ben er even van slag van en zit ietsje in de theatrale drama modus! 😬
Lijkt me idd eerder innesteling Elise. Wat voor embryo heb je tp gehad? En verder geen bruinverlies meer gehad?
Oh Elise je zit pas 6 dagen na tp, dan denk ik inderdaad eerder aan innesteling? Is t al opgehouden weer? Blijf voor je duimen! Babs volgens mij is het geen probleem om na de tp sex te hebben maar tussen punctie en tp -als je er al zin in hebt?- zou ik t laten vanwege infectiegevaar. Ik kan me herinneren dat ze bij mijn zkh in NL ook wel eens iets hebben gezegd over verhoogde kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar ze kraaien daar wel meer onzin uit dus hecht er niet teveel waarde aan 😉😜 Ik ben twee keer de dag na de punctie thuisgebleven. Lets ik heb afgelopen maand de scratching gehad. Had je t al eens eerder gedaan?
Dag 5 emmy is er teruggeplaatst (volgens mij doet dd ook niet anders tenzij het niet anders kan ivm de zondag). Het is vrij weinig maar toch... maakt me erg onzeker 😶
Bij mij is de menstruatie eigenlijk nooit doorgebroken zolang ik progynova met utrogestan gebruikte. Bij alleen utrogestan soms wel. dus Elise, nog volop hoop voor jou! Lets, goed dat je je weer hebt herpakt. Doe je de volgende terugplaatsing in eigen cyclus?
Elise, was al een blasto? Maakt trouwens niet uit dacht ik...innestelingsbloeding kan ook een paar dagen na het innestelen nog naar buiten komen Vraagje voor wie het weet; wordt picsi vergoed door de verzekering (bijv. Univé)? Ik ben bezig met de declaraties en weet dat ik bijvoorbeeld de embryoscoop niet moet declareren omdat dan groot kans is dat de gehele behandeling niet vergoedt wordt (net als met assisted hatching).
Picsi en imsi werd dacht ik niet vergoed. Toevallig zei de verpleegkundige dat t een duur grapje is en beter om niet bij 1e icsi uit te voeren (zoals bij ons). Embryoscoop dus ook niet opgeven? Dat wist ik niet....
Ik dacht dat de EmbryoScope niet vergoed werd maar kan er ook naast zitten... kan er niks online over vinden 🤔 Ik ga morgen DD maar even bellen. Of heeft iemand hier al ervaring met EmbryoScope en picsi met de verzekering..?
Lets dat was ik over scratching 😊 Wij hebben hem 19 okt staan! Ik vind het allemaal weer spannend. Ik dacht gister, oh nog een weekje, jeeej.. heb ik mij vergist duurt nog twee weken haha! Vandaag uitslag hcg en die is 0.1 helemaal goed dus. Schildklier 1.66 ook goed 😊 En de internist was vandaag zo meegaand! Scheelde weer een discussie haha! Nou Babs spannend morgen! Ben zo benieuwd voor je! Trouwens, de vrouwelijke dr. Cuypers komt misschien in januari weer terug 😄Heel fijn voor der!
Babs, mooi aantal! Hopelijk een positief telefoontje met goede bevruchtingen morgen. Succes! Femke, ik kan mij voorstellen dat je eerst wilt weten of het uberhaupt goed zit. Maar je had prachtige testen, dus ik hoop dat je bij de echo een kloppend hartje(s) te zien krijgt. Emjo, dat biedt eigenlijk nog meer hoop nu je een dag 4 embryo had. Spannend hoor, hopelijk heb je snel het resultaat van de bloedtest. Ik dacht inderdaad dat de embryoscoop niet vergoed wordt. Picsi weet ik eigenlijk niet, maar inderdaad een goed plan om het na te vragen bij DD. Het zou toch wel erg vervelend zijn als je iets indient waarop dan de hele behandeling afgewezen wordt. Elise, hopelijk een innestelingsbloeding. Het zou wel heel vroeg zijn voor menstruatie. ZoWelkom fijn dat je waardes goed waren! Ga je nu nog overstappen van internist of hoeft dat dan niet bij deze waardes? Sorry ben niet zo bekend met schildklierwaardes. Vandaag 4e meting gehad en de punctie is ingepland op woensdag. Er zijn nu 11 follikels groter dan 12, grootste was 22. Hopelijk krijgen de kleintjes nog een groeispurtje. Morgenavond naar DD, want zijn bang om anders in de file oid te komen. Kunnen wel pas om 22.00 gaan rijden, want ik heb eerst opleiding, maar ja het is de eerste bijeenkomst, dus ik vind het wel belangrijk om te gaan Zijn er dan rond 00.30, maar hoeven pas om 9.45 in kliniek te zijn, dus kunnen 's ochtends dan wel rustig aan doen. Wel erg spannend nu het steeds dichterbij komt. Ik heb trouwens vandaag nog 37,5 eh gonal gespoten uit een pen van 300 (beetje zonde, maar ja wel nodig), maar mocht iemand deze maand nog wat tekort komen (die bijv. een poging zelf betaalt) dan kan ik deze opsturen (is dacht ik nog 28 dagen houdbaar na gebruik).
Spannend Tinussie! Op naar een goede punctie, mooie opbrengst en jij bij ons op het wachtbankje Ik zal morgen even hier plaatsen wat DD zegt over de vergoedingen 👍🏻