Wow Elise wat spannend zeg! Ik duim zo voor je dat het oploopt! En EmJo ook in spanning, hoe laat morgen? Ik wordt einde middag gebeld over onze laatste NL Eskimo die ze vanochtend uit de vriezer hebben gehaald. Hopen dat ie goed ontdooit en nog wat door deelt, want ik denk dat ze een viercellige niet terugplaatsen.
Elise, spannend hoor! Het begin is er in ieder geval. Ik heb morgen om 10.30 de punctie. Emjo, balen dat je nog een dag moet wachten op de uitslag, maar nog geen bloed is in ieder geval positief. Ik word door de utro heen ongesteld. Babs, heb je al bericht gehad? Altijd zenuwslopend op zo'n telefoontje wachten. Ik was trouwens degene over dat bloedprikken. De secretaresse zei dat dit niet meer tijdens de punctie mocht vanwege strengere regelgeving en dat het ervoor moest. Probleem is nu alleen dat de uitslag van mijn vriend er nog niet is, want dat duurt 7 werkdagen. Dr. C. had wel al gezegd dat dat op zich akkoord is, want hij moet tekenen ervoor. De secretaresse die ik gisteren sprak over de punctiedatum zei alleen weer wel en jullie moeten dan ook nog bloedprikken op de dag van de punctie voor HIV etc... Dus ik geloof dat de richtlijn nog niet helemaal duidelijk is en de 1 dus zegt dat het ervoor moet en de ander tijdens. Loolaa werd jij nou vandaag of morgen gebeld met verdere info over jullie poging? Sterkte in ieder geval en ik hoop dat DD nog goede mogelijkheden ziet.
Wat een gedoe zeg, met dat bloedprikken. Ze weten zelf niet eens hoe het moet. Probleem idd met prikken in NL is dat het dan niet op tijd kan zijn.
Elocina en Babs, wat een spannende dag voor jullie. Ik duim voor goede berichten 🍀🍀 Morgenochtend 08:00 kan ik bellen 😅 Maar ben op de een of andere manier zo bang dat ik te horen krijg dat ik niet zwanger ben 😓
Dan zat ik in de wachtkamer en ging ik voor jou...!? Dacht gehoord te hebben achter een gordijn dat iemand 14 eitjes had.. maar goed had nog beetje slaperig hoofd misschien?! Ik had ook makkelijke kleding hoor, lekker joggingbroekje en gympies 😎
Oh wat grappig zeg! Maar eh... Als ik direct na jou was, waarom bellen ze me dan niet direct na jou?? 😉 #spanning