Goed nieuws Babs!! Op naar het wachtbankje 👍🏻🍀👍🏻🍀👍🏻
Lef, ook al goed nieuws!! En op naar het wachtbankje 👍🏻🍀👍🏻🍀👍🏻
Wat een spanning hier. Elise ik duim enorm dat het streepje mooi donker wordt de komende dagen!! Elocina, duim duim duim dat hij mooi doordeelt. Wordt hij dan morgen terug geplaatst? Emjo succes voor morgenvroeg!! Dat de dag naar gauw omvliegt. En Babs en Lef op naar een mooie tp zaterdag!!
Klopt helemaal het streepje zegt wel zeker iets. Bedoelde idd dat je NOD niet telt of dat je (nog) geen menstruatie hebt. Sorry voor de verwarring toen ik het opschreef leek het heel duidelijk... Babs, Lets, Eloncina succes dames! spannend allemaal...
Eh... misschien een domme vraag, maar ik moet die bolletjes Utrogestan inbrengen. In NL kreeg ik daar een spuit voor, waar ik ze in kon doen en vervolgens mee in kon brengen. Nu was die spuit niet bijgeleverd. Bij jullie ook niet? Met de hand dan maar? 😬
hallo dames, ik heb me een paar jaar geleden al aangemeld op deze site omdat mijn man onvruchtbaar bleek. Hij heeft TESE gehad en we hebben toen ICSI gedaan in Dusseldorf. Daar werd ons lieve zoontje uit geboren! Superblij natuurlijk! Hij is nu 4 jaar en de afgelopen jaren hebben we het erg moeilijk gehad. Mijn man en ik zijn beide geen praters en vanaf het moment dat hij onvruchtbaar bleek ging het niet goed tussen ons. We hebben ons verdriet allebei voor onszelf gehouden en zijn wat uit elkaar gegroied. Toen ik zwanger was ben ik heel depressief geweest en werd het dus niet beter tussen ons... We hebben er keihard voor geknokt en het gaat nu weer goed! Gelukkig! Papa en mama gelukkig samen en een supergelukkig kind... Dan komt er weer ruimte voor nog een kindje.. Nu zijn we bezig voor een 2e. Ik voelde me supergoed tijdens het spuiten! Wilde er niet weer zo mee bezig zijn als toen en dat ging echt goed! Afgelopen zaterdag de punctie gehad en sindsdien zoveel pijn in mijn buik en rug... Ik kom er nu niet onderuit om minder te werken, op de bank te hangen en voor mijn gevoel weer mijn leven stil te zetten, omdat we met de behandeling bezig zijn. Maar oke, het is wat het is... Ze hebben heel veel follikels aangeprikt (woorden van dr.C, weet dus niet hoeveel) en maar 6 eitjes gevonden. Daarvan waren er 3 rijp en zijn er 2 bevrucht. Vind het dus echt superspannend! Ik hoooooooppp dat ze goed doordelen en er donderdag 1 of 2 teruggeplaatst kunnen worden! Die buikpijn en dikke buik, herkent iemand dat? Ik ben niet aangekomen, ben zelfs afgevallen sinds zaterdag. Niet echt misselijk, alleen pijn, moe en dik. En snel duizelig. Vorige keer dus helemaal geen last van gehad...
@Lef: bij mij zat die spuit er nu wel bij. Gebruik hem nu ook wel. Vorige keer had ik die niet en deed ik het idd gewoon met mijn vinger Zo diep mogelijk in duwen hihi. Of nog even via apotheek zo'n ding regelen
Wat fijn dat er bevruchtingen zijn Babs en lef! Nu duimen dat ze doordelen. Emjo en Eline, geen nieuwe test gedaan? Tinussie, aanstaande donderdag worden we gebeld. Misschien dat picsi voor ons ook wat is.
Sweet Lilly Mooi dat jullie voor een tweede gaan! Ik zit nu pas 24 uur na punctie, maar m'n buik is inderdaad opgezet en pijnlijk. M'n bedoeling is dat ik nu overeind kom en iets aan m'n werk ga doen. Geen idee hoe dat uitpakt. Sterkte en heel veel succes donderdag!!
Sweet Lilly, fijn dat het weer goed tussen jullie gaat. En ik duim dat de bevruchte eitjes goed doordelen.
Ik heb geen applicator voor de bollen en breng ze dus handmatig zo hoog mogelijk in. Heb nu al een kriebelhoest van de suprefact, raar spul! Sweet lily fijn dat t goed gaat tussen jullie! Hopelijk hebben jullie leren praten, dat is denk toch echt t belangrijkste in je relatie en helemaal tijdens zo'n traject als deze. Ik moet zeggen dat bij mij de pijn echt heel goed te doen is. Vanochtend 2 paracetamol gehad en eigenlijk gaat t goed tot nu toe. Ben aardig op de been. Nog wat zwakjes in de benen dat wel. Goed eten en drinken helpt! Heb vanochtend wel besloten rest van de week niet te gaan werken en even voor mezelf te kiezen zodat ik fit ben voor de terugplaatsing.
Verstandig Babs, gewoon even lief zijn voor jezelf en je lijf de tijd geven om te herstellen. Vooral rustig aan doen en veel drinken Lef en sweet lilly (water, vruchtensapjes en een boullionnetje)! Is ook beter voor een tp, als het voor de tp al zeer doet dan gaat niet veel beter als je zwanger wordt. Mijn ervaring.. Welkom en ook veel succes sweet lilly!
Dank jullie wel Ik ben morgen en donderdag vrij, dus ik ga nu lekker rustig aan doen. Volgens dd zag alles er wel goed en rustig uit. Vorige keer was ik in een keer zwanger, dus ik hoop het zooooo!! Zijn er meer die op donderdag de tp hebben? @Elise33: jouw testdatum is al op 7/10? Wat spannend zeg! Kun je het nog volhouden om niet te testen?
Heel herkenbaar de opgezwollen buik en buikpijn. Idd rustig aan en veel water drinken, en dan is het met een weekje weer weg als t goed is. Sterkte! Net gebeld door LUMC en ons viercellige wonder heeft de dooi overleefd! Nu hopen dat ie vannacht nog wat deelt want hij was nog steeds viercellig. Maar de embryoloog was hoopvol en tp staat gepland voor morgen. Pfff toch weer spannend!