Loolaa, ik heb geen thuistest meer gedaan maar vanmorgen wel bloed laten prikken. Morgenochtend kan ik bellen voor de uitslag. Maar had net wat rozelijkend iets in m'n inlegkruisje (sorry voor de info ) dus mijn hoop is weer even de grond ingeboord 😓 Ik heb nooit zo'n inbrengding gekregen bij de utrogestan... dus altijd inderdaad handjes wassen en go
Sweet Lily, welkom hier. Goed dat jij en je man op het punt zijn om voor een tweede te gaan 👍🏻 ja gisteren een licht positieve test. Maar gezien het roze denk ik dat het een vals positief was.
@Elocina, dat is top nieuws, goed man! Hopen dat deze direct blijft plakken!! 🍀🍀🍀 @Sweetlilly, kon het niet volhouden, vanmorgen verscheen er een licht streepje op de test ☺️ Hopen dat ie de komende dagen mooi oploopt!
@elise: oohh wat spannend! Ik testte toen 's ochtends en 's avonds en iedere keer was ie wat donkerder hihi. Snap dat je niet kon wachten. Voorzichtig gefeliciteerd! Spannend he, allemaal tp's komende dagen. Lekker samen op het wachtbankje
Lef, wat maakt dat jullie voor picsi kiezen? Heeft dat te maken met het aantal bevruchtingen in de vorige ronden?
Ik moet nog ff bijlezen maar event ussendoor Op nederland 1 komt zo een stukje over waarom nederlandse stellen kiezen over ivf in het buitenland... programma zorg.nu. Ow en picsi hebben wij ook gedaan, komt op naam van je partner dus kun je niet bij je eigen verzekering indienen maar wel op die van de man. Naja geen idee of dat vergoed wordt, maakt voor ons nie veel uit aangezien mijn partner niet door zijn eigen risico heen is. Emjo, heel heel heel veel succes morgen, hopelijk kun je een beetje slapen en krijg je een positief telefoontje.. Ow elise, duimen draaaaaaien! De rest ook alvast succes! Hier gaat t weer een beetje... ik baal echt als een stekker....en dat is zachtjes uitgedrukt... moet het nu denk ik ook op mijn werk gaan vertellen met mijn jaarcontract... pff...
Dr.C heeft t heel goed gedaan gister! Hoorde hem er maandag al over in DD dus we zaten er klaar voor, was t vergeten hierop te zetten. Pff ik ben maandag 3 kg aangekomen. Nu t zelfde als gister. Is dat normaal 3kg? Verder weinig klachten, op een vol gevoel na. Ik ben ook ineens an t hoesten. Sinds gister, sinds de suprefact. Hebben meer daar last van of heb ik toch een verkoudheid opgepikt. De suprefact kriebelt me wel erg in de keel, net of t slijm losmaakt en ik daarvoor ga hoesten.
Babs, 3kg is veel. Heb je ook een opgezette buik en is hij harder dan normaal? Aub veel (ruim 2liter) drinken en even DD bellen straks 👍🏻
Heb niet echt veel pijn ofzo. Ja beetje vol gevoel dat wel. Ook niet heel hard. Wel merk ik nu dat links gevoeliger is dan rechts. Ga zo wel mailen. Npo 1 Zorg.nu na een half uur ongeveer kwam dr. C
Uitzending 4 oktober - Uitzendingen - Zorg.nu - AVROTROS Interessant programma. Het item begint ongeveer halverwege de uitzending.
Die NL artsen staan wel een beetje in hun hemd zo met Dr de Sutter en Dr. Cuypers! Hoe zouden zij dit zelf ervaren?