ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Mijn hcg is maar 7.0... Dus ik ga zo DD maar even bellen 😔

2. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ah meid... wat k*t! Knuf... :(

3. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Krijg natuurlijk alleen maar dat stomme antwoordapparaat 😑

4. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Gistwr was toch je 10e dag na tp? Wat moet het dan zijn? Volgens deze tabel is nog wel ok... 😕

Bijgevoegde bestanden:

5. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wat een mooi tabel. 7... ja misschien morgen eens een test en vrijdag bloed herhalen? En nog geen bloed?
    Pff maar goed die 7 wil je niet zien natuurlijk, balen!!😐
    Ik ga ook mailen, telefonisch niet handig he.

6. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niks van cijfers. 7 is blijkbaar weinig, maar wat is dan goed? Een zwangerschapstest is alles wat ik doe.

Wij doen picsi, omdat de arts dat adviseert. De kwaliteit van het zaad is nogal wisselend (in NL 3x als heel slecht en 1x als goed getest en nu DD was het ok). Mijn ei voorraad is minimaal.

Ik gebruik geen suprefact, dus geen ervaring. Heb wel weer meer buikpijn. Moet inderdaad veel meer drinken 😬

7. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps! Zag net de tabel niet, maar nu wel...

8. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Lef ben je van jullie dochter ook zwanger geworden door icsi? Zaadkwaliteit is ook een apart iets. Verschilt zo erg. Als is het bij mijn vriend nooit top geweest en nu beter dan ooit in düsseldorf ( wij gaven NL al bijna op de kop dat ze het daar niet goed doen)

9. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Net weer een beetje roze.. denk dat het wel klaar is.

Wordt vanmiddag terug gebeld omdat doc C er pas om 12 uur is (ivm gisteravond natuurlijk). Ga dan gelijk de scratching aanvragen.

Wij deden deze poging ook picsi, omdat het de laatste poging is willen ze alles uit de kast trekken ☺️

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    HCG kan heel erg uiteenlopen, dat zie je wel in die tabel. Als je na 2 dagen nog eens laat prikken, kun je de getallen vergelijken. Dan moet het zo vaak verdubbeld zijn (weet het getal niet precies).

11. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Emjo wat balen. Ben benieuwd wat ie zegt.
    Idd dat programma was live gister!

Dan kan ik dus ook wachten tot vanmiddag op antwoord op mn mail.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Emjo: wat ontzettend balen. Ik weet dat er wel eens wordt gezegd dat alles boven de 5 inderdaad zwanger is. Maar weet ook dat de artsen daar zelf helaas anders over denken. Hopelijk lukt het je dr. C. te spreken te krijgen en mag je overmorgen nog een keer prikken.

Had het programma gemist, maar leuk om even terug te kijken. Ik ben nog een uit de oude doos van DD, dus kende dr. C. niet, behalve de positieve verhalen van hier. Leuk dus om hem zo toch een keer te kunnen zien. Ik vond het ook een slap verhaal van de NL artsen. De vrouw uit het filmpje gaf duidelijk aan dat ze in het buitenland naar de persoon kijken ipv protocol. En in NL zitten ze maar te discussiëren dat ze maar moeten onderzoeken of het wetenschappelijk verantwoord is. Volgens mij kun je nog steeds wetenschappelijk verantwoord werk doen, als je toch ook meer naar de patiënt kijkt ipv de tabellen van leeftijd waar de patiënt in valt met bijbehorende dosering hormonen. Ze snappen het dus echt niet in NL.

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Het werd idd klip en klaar duidelijk waarom mensen naar het buitenland gaan. Dat geneuzel van die NL artsen ben je op een gegeven moment gewoon beu. En dan ben je blij dat je naar DD of elders kunt.

14. Loolaa4

Loolaa4 Actief lid

4 aug 2016
    216
    21
    18
    Emjo, wat een rotgetal. Bah. Maar ook nog niet helemaal helder dus. Alhoewel dat roze verlies natuurlijk niet fijn is. Had je ook Pregnyl gehad eigenlijk?

Babs, gelukkig heb je niet veel pijn, maar inderdaad, flink drinken en rustig aan doen. Ben benieuwd wat dd zegt.

15. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babs Wij hebben in NL wel onderzoeken in het ziekenhuis gehad (vaak voor de zaadkwaliteit dus), maar vlak voordat we aan spoelen van de eileiders en start hormonen zouden beginnen was ik natuurlijk zwanger geworden. De uitslag van de zaadkwaliteit had te maken met de onthoudingsperiode. Twee à drie dagen bleek (toen) goed. Na die 'tactiek' was ik in 1 keer zwanger. Nu blijkt zij echt een wonder te zijn. Want na bijna twee jaar deze tactiek te hebben uitgeoefend, leverde dat niks op. Tot we in mei bij dr. C een echo hadden voorafgaande aan de kuur. Hij zei: oh je hebt net een eisprong gehad. Hoe kort dat geleden was, wisten we niet, maar we dachten 's avonds: proberen maar (overigens twee dagen ervoor ook). Vervolgens zat ik klaar met m'n spuiten, te wachten op menstruatie, maar bleek ik zwanger! Toeval? Die eisprong? Hoewel m'n vriend in DD dus net z'n zaad had afgegeven, wat dus technisch gezien niet optimaal was voor het zaad van die avond. We zullen het nooit weten, maar het was gelukt. Helaas eindigde de zwangerschap na ongeveer 6 weken. Onze beste kans...
    Nu onze laatste kans in DD, dus erg emotioneel. Ik hoop wel, maar ben bang dat het weer niet gaat lukken.

Hoeveel eitjes laat jij terugplaatsen (als ze het allemaal redden)?

16. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Jeetje wat een verhaal spontaan en verder toch niet weer zwanger kunnen worden.
    Wij laten in principe 1 terug plaatsen omdat het onze 1e icsi is.

Dr. C heeft net gemaild. 2 - 2,5l drinken. Plassen in de gaten houden en anders laten controleren in t ziekenhuis. Dus heb terug gemailt met de vraag of ik dat dan nu moet doen of nog een dag aankijken!?

17. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Plas je weinig dan? Wat moet er uit onderzoek naar voren kunnen komen?
    Ik moet ook echt meer gaan drinken...

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Ik plas goed na een groot glas drinken. Als dat minder gaat kan t zijn dat je nieren minder gaan werken. Je moet 2 - 2,5 L drinken. En hij mailt me net dat ik nog een dag kan aanzien, maar dat je t zelf ook goed aanvoelt. Dus anders vandaag al. Ik bekijk het vandaag nog even.
    In t ziekenhuis gaan ze bloed (hormonen dacht oestrogeen) en urine (denk eiwitten) nakijken en echo. Evt infuus. Wat ik zo gelezen heb.

19. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Elise had jij dit ook niet na de punctie??

20. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Nou ja zeg! Ik zit uitzending gemist te kijken die arts uit vumc geen woorden voor!

Wordt er wel emotioneel van om dat stel te zien.. zo herkenbaar dat verdriet zeg en de spanning

Deel Deze Pagina