babs, ik had een paar dagen lang een opgezette buik en wat pijn. Dat ging met voldoende drinken en wat rust met een dag of 2 a 3 weer weg 👍🏻 Het drinken is wel echt belangrijk!
@Emjo, wat ontzettend balen. Maar 7 betekent dat er wel iets is gebeurt toch? Of kan dit nog pregnyl zijn?
Ik merk nu al dat veel blijven drinken helpt. Vooral het plassen neemt druk weg. Naja geduld en duimen dat t zo verminderd en ik weer iets ga afvallen... Zo bang dat de tp anders niet door kan gaan. Wat zei dr. C Emjo?
Wen, de pregnyl kan het niet zijn want ik hoefde maar 5000ie te spuiten en dat was op de dag vd bloedtest 16 dagen geleden. Ook had ik 6 dagen na tp een omowitte test met een test die vanaf 10hcg mat. Ik word vandaag ergens gebeld door doc C. dan hoor ik wel wat zijn idee hierover is. Van mij mag de menstruatie nu ook wel komen als het dan toch niet gelukt is 😓
Babs, goed dat je al verschil merkt 👍🏻 Volhouden en je zal zien dat alles morgen anders voelt 😄
@zowelkom, jij ook ja?! ik zat ook al te brullen 😂 @babs, ja ik ook. Ik had 's avonds zo'n pijn dat ik naar de spoedeisende hulp had gebeld en moest direct komen. Had vocht in de buikholte en bloedwaarden zaten met 0.01 verschil met geen terugplaatsing. Omdat het toen zo warm was ben ik naar 3 liter gegaan. Had volledige rust met wandelingetjes tussendoor ivm de verhoogde kans op trombose.
Ik moet over 5 dagen (maandag) weer bloed laten prikken voor hcg, als ik in de tussentijd niet ongesteld word.. Pfff, snap m'n lichaam niet meer hoor. Menses lijkt er nu ook niet meer aan te komen...tenminste...geen rozeverlies meer
Oh emjo wat spannend..... ik hoop zo dat je lichaam een grap met je uithaalt en je gewoon zwanger bent. Duimen!! Oke Elise. Ik zit nu over de anderhalve liter. Drink altijd te weinig dus heb er nogal moeite mee. Maar idd alles voor dat de tp maar door mag gaan! Denk je dat het nog een oorzaak heeft dat je toen niet zwanger bent geworden? Of zal t er niets mee te maken hebben?
Hoi meiden veel geschreven weer. Emjo, lastig met de lage waarde. Ik hoop dat het snel oploopt. Ik kan mij de onzekerheid voorstellen zeker in combinatie met wat rozeverlies. Sterkte! Babs en Lef, fijn dat er bevruchtingen waren. Spannend, nu op naar de terugplaatsing. Babs, wel vervelend van je buik. Ik hoop dat veel water drinken helpt. Elise, gefeliciteerd met de test. Het is al een goed begin zo voor de officiële testdatum. Sweetlily, wat goed dat je met je partner toch uit de moeilijke periode bent gekomen. Ook erg fijn voor jullie zoon. Succes met de behandeling. Vanochtend punctie gehad en er zijn 11 eicellen gevonden. Nu weer in spanning voor de volgende stap, hoeveel bevruchtingen. Maar we zijn in ieder geval weer een stapje verder. Punctie was zeer goed te doen. Ik had een roesje, maar ik heb er helemaal niets van gemerkt. Nu wat zeurderig gevoel, maar kruik erop helpt goed. En maar veel drinken dus Mocht ik nog iemand vergeten zijn, heel veel succes!
Oh ja hoorde mijn schoonmoeder al over de uitzending (zaten toen in de auto). Ik ga het zeker terugkijken, want ben erg benieuwd.
Ach EmJo wat een k*tgetal- nu weet je nog niet waar je aan toe bent! Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt. Sterkte meis. Babs wat fijn dat je je al weer iets beter voelt. Inderdaad heeeel veel drinken. Hier vanmiddag tp gehad. Hij was nog steeds maar viercellig maar de arts bleef aangeven dat dat helemaal niet betekende dat hij gestopt was met delen (?) en dat het een mooie kans was. Vind het toch een beetje moeilijk om dat gevoel te volgen maar tegelijkertijd is het natuurlijk toch een kansje en denk ik dat ze niks zouden terugplaatsen waarvan ze bij voorbaat weten dat het hun gemiddeldes omlaag haalt, toch? Ook net de uitzending gekeken van gisteren ohhhh zo herkenbaar inderdaad! Manlief zit in het buitenland en dus was mijn moeder voor eerst mee naar de terugplaatsing. Die zat ook helemaal enthousiast: ohhh dat waren wij vanochtend!!! Hahaha We hebben ons ook kwaad zitten maken over die NL artsen, was alsof ik mijn eigen arts hoorde praten. Die begint ook altijd uit te leggen wat 'wetenschappelijk onderzoek' betekent alsof ik op de basisschool zit.
Oh Tunussie we zaten gelijktijdig te posten. Wat mooi 11 eicellen gevonden! Bij jou ook heel spannend de komende dagen dus!
Elocina, wat goed dat de terugplaatsing is doorgegaan. 4-cellig is misschien nog wat klein, maar ik heb meerdere verhalen gelezen dat iemand er toch zwanger van is geworden. Mijn dochter was een 5-cellige, dus ook vrij klein. Succes op het wachtbankje!
Tinussie, wat een mooie opbrengst! Spannend tot morgen 🍀🍀 Elocina, fijn dat de tp is doorgegaan 👍🏻 En er lopen een heleboel kindjes rond die uit 'kleincellige' embryo's komen hoor 😃👍🏻🍀 Op het wachtbankje nu 🍀
Wat een mooi aantal tinussie! Spannend he! IVF in het buitenland - Uitzendingen - Zorg.nu - AVROTROS dit is de link. Elocina idd fijn dat de tp is doorgegaan. Hoop houden en gelukkig niet zomaar vernietigd! Wonderen bestaan! Ookal zeggen de NL artsen dag 3 tp en düsseldorf dag 5. Wij weten inmiddels ook wel dat minder celligen kunnen doorgroeien tot hele mooie kindjes! Het gaat om vertrouwen en serieus genomen worden! En niet dat geneuzel over wetenschappelijk bewijs, daar hebben we geen zin in!
Elocina wat fijn dat je een terugplaatsing hebt gehad! Fingers crossed dat het verder goed gaat! Ik heb echt goed gedronken vandaag, maar voel me slechter dan gisteren 😞 Hopelijk morgen weer beter.
Lef wat balen. T is bij mij niet slechter geworden dan vanochtend. Echt heel veel beter ook niet. Morgenvroeg maar weer wegen....
Hmmm ook geen (grote) vooruitgang dus. Balen! Waarom denk je dat de terugplaatsing misschien niet door zou kunnen gaan eigenlijk? Daar hebben ze bij ons (alle keren) niks over gezegd. En toen we maandag na de punctie vertrokken, zeiden ze alleen allert op bloedingen te zijn.
Heb wel eens gehoord en gelezen over overstimulatie. Als je dan zwanger wordt kan t door de hormoonaanmaak allema erger worden. Dus als er bewezen veel vocht en bepaalde hormonen aanwezig zijn dan kun je geen risico nemen. Wat elise vanmiddag zei dat ze op 0,01 na, de waarde had om een tp niet door te laten gaan.