Wauw elise!! Wat een top nieuws weer! Geweldig mooi! Soannend met da bloedverlies.... Maar hoezo denken ze aan een bacterie? Een infectie?
Toen ik het schreef dacht ik hieraan 😔 Stom van me, sorry. Ik heb dat natuurlijk wel gewoon mee gekregen. Pffff, heb nog beetje last vd nasleep van alles sorry 💋 Algemeen vraagje; wat moet ik me voorstellen bij de scratching? Die hebben we de 28e gepland staan. En waarom hebben sommige dames er meerdere gehad?
Elise; hoppa!!! Gefeliciteerd. Ik heb ook bloedverlies gehad van de utrogestan pillen. Ik duim dat alles goed blijft gaan
Elise Gefeliciteerd, geweldig nieuws!!! Dat die bloeding maar snel mag stoppen (ik zou er erg onzeker van worden) 😊 Babs Nee, nog niet gebeld. Maar aangezien ze bij de uitslag ook traag waren, vind ik het nog spannend tot 12.00 uur. Ze kunnen zelfs morgenochtend bellen als je in de auto zit en onderweg bent voor je terugplaatsing... Sorry voor m'n nare scenarios, ik ben erg bang voor een teleurstelling #understatement 😉
Hmms naja Lef misschien ben je gewoon realistisch. Laten we nog afwachten inderdaad. Helemaal omdat ze zo laat belden dinsdag. Maar wel positief blijven hoor!!
Lef, ik snap het helemaal. Ik was ook altijd bang tot het moment van de tp dat het niet door zou gaan.
Ja, uiteraard! Als ik morgenochtend gebeld wordt met nieuws van vandaag, zou ik boos zijn. Sterkte meis!
@Babs: oh nee!!!! Hoe kan dat nu? Zijn ze allemaal gestopt op dezelfde dag? En kunnen ze hier een oorzaak voor geven? @Elise: gefeliciteerd! Ik hoop dat het bloedverlies snel stopt. Iemand vroeg hoe het hier gaat: over het algemeen wel goed. De baby doet het goed in mijn buik en er zijn nog geen aanwijzingen dat de bevalling begint. Het is dus afwachten. @Willeke: ik ben erg benieuwd hoe het met jou gaat inmiddels...
Ja idd Lef. Heb ook gezegd blij te zijn dat ze nu gebeld hebben. Hoop zo dat t voor jullie allemaal dooe kan gaan!
Babs neeeee! Wat vreselijk verdrietig en erg voor jullie!! Heel veel sterkte!! Dikke knuf voor jou! Misschien wat voorbarig; maar wat nu? Komen ze nog met terugkoppeling?
Wij hebben dinsdag telefonisch consult met dr. Cuypers en zullen zien wat er allemaal uitkomt. Had nog geen besef om vragen te stellen. Werd alleen gezegd dat ze hier geen oorzaak voor weten.
Babs, nee wat verdrietig 😔 Dat komt in als een bom denk ik 😓 Dikke knuffel vanaf hier 💋