ICSI in Düsseldorf deel 6

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Willeke86, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise33

Elise33 Actief lid

30 mei 2016
    316
    47
    28
    Succes vandaag Tinussie!!! 🍀🤗

2. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Oh lastig Lef. Idd het is niet zo makkelijk van dat de verzekering maar betalen moet... we hebben genoeg aan ons hoofd en als je daarbij ook nog die klote versekering met je mee moet zien te krijgen kan net teveel energie kosten...
    Wat een fijne uitleg klaasje. Dankje. Ik ben erg benieuwd morgen naar wat dr.C te zeggen heeft. We hebben bewust voor DD gekozen ivm de mogelijkheid voor imsi en picsi. Hoop dat dit een oplossing mag zijn....
    Ik heb nu dag 4 bericht gehad dat ze gestopt waren met delen, maar hoor morgen of dat ze dan ook alle 3 zijn gestopt of dat t anders is!?

3. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Wat een drukte hier 😃

Klaasje, welkom terug en wat fijn dat jullie voor een 4e gaan! 😃🍀

Babs, ik zou idd eerst de facturen afwachten en dan kijken wat je kan opsplitsen 👍🏻

Hier ben ik nog steeds aan het wachten op het telefoontje van doc C, hij zou tussen 08:00 en 12:00 bellen 😬 Wil toch wel graag even de poging bespreken en de volgende (mbt medicatie) plannen ipv af te wachten daarmee tot de scratching de 28e.. maar ja, dan moet hij wel bellen 😅

4. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Wie zit er nog allemaal op het wachtbankje?? En hoe gaat het?

5. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    #1945 ZoWelkom84, 10 okt 2016
    Laatst bewerkt: 10 okt 2016
    Emjo ik zit op het wachtbankje om te starten haha! Jeetje wat gaat de tijd langzaam zeg 🙄

Misschien kan je zelf even telefoontje wagen, straks is die het vergeten... lijkt mij sterk maar je weet nooit.

Weet iemand trouwens of je zelf mag aangeven of je liever een dag 6 tp hebt of dag 4 tp als dag 5 op een zondag is?

6. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit ook op de wachtbank, maar zitten we daar eigenlijk allemaal niet? 😂

ZoWelkom Geen idee! Wat zou je willen?

7. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    😂 ja we zitten er allemaal eigenlijk op.. 😂
    Maar ik bedoel wie heeft er een tp gehad of krijgt er deze week een? Ik ben het overzicht kwijt.. 😅

8. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Vreselijk dat je nu met dit soort zaken (facturen en verzekeringen) bezig moet houden. En als je nu zegt dat je de factuur niet kan betalen aangezien een bepaalde code er niet op staat. En dat je de factuur meteen betaald als de code erop staat? In het bedrijfsleven werkt dit als een trein. Maar als je zoiets wilt nadat de factuur is betaald is er voor het bedrijf geen noodzaak meer om het nog te doen en kost het vaak een hele hoop tijd en energie om het alsnog voor elkaar te krijgen.

Ik weet niet wat je verzekeringsprobleem is maar je kunt ook naar Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen gaan.

9. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb ook moeite om iedereen uit elkaar te houden 😂
    Je zou een soort tabel naast de conversaties moeten hebben met het overzicht van iedereen 😊

10. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wen Ja, dat zei een vriend van ons ook al. Gewoon niet betalen, totdat ze een factuur sturen met die code. Ik ben zelf ondernemer en als een klant zoiets aan mij vraagt dan doe ik dat gewoon. Nu ben ik de klant, maar is de dienstverlener (DD in dit geval) zo stijf als een plank. Dat snap ik écht niet.

11. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Tinnusie vandaag tp gehad toch? Hoe is het je vergaan?

Lef en ik hebben allebei afgelopen week een tp gehad. Bij mij de laatste cryo uit NL. Ik voel he-le-maal niks 😔 maar goed dat hoeft niets te zeggen. Vrijdagochtend ga ik bloed prikken als ik dan nog niet ben gaan bloeden.
    Lig op de bank omdat ik mijn enkelbanden verrekt hebt dus iig genoeg rust haha!

12. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elocina Sterkte! Wel fijn dat je zo genoeg rust krijgt 😊 Naar hè, als je niks voelt...

13. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Elocina, bij ons zoontje voelde ik helemaal niets na tp... pas na 6 of 7 weken werd ik misselijk. Bij alle andere tp's voelde ik van alles, maar die zijn allemaal niet doorgegaan helaas..
    Ik snap je gevoel maar het zegt echt niets hoor ☺️

14. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Lef, wat balen dat ze die code er niet op willen zetten. Zoveel moeite is dat toch niet en ze willen toch ook klanten houden. Goede tip inderdaad om het anders niet te betalen, dan zullen ze het vast snel erop zetten. Wel vervelend dat je daar dan ook weer allemaal energie in moet stoppen. Het zou toch van de gekke zijn dat jullie straks een gedeelte moeten zelf betalen, omdat DD niet wil meewerken.

Elocina, balen van je enkelbanden. Rustig aan en hopelijk gaat het snel beter.

ZoWelkom, langzaam gaat de tijd hè als je zit te wachten op het starten van de behandeling. Qua dag, gaat het bij jou om een cryo of verse tp? Ik had het er namelijk laatst over met Dr C en hij zei toen dat ze hebben gezien dat er meer zwangerschappen optreden met een dag 4 embryo dan met een dag 6. Ik neem dus aan dat als je een voorkeur hebt voor dag 4 dat je dit wel kunt bespreken. Alleen als het een cryo is weet ik niet of dit kan mbt het moment in je cyclus en de invriesdag.

Wen, hoe gaat het met jou? Veel zwangerschapskwaaltjes of valt het mee?

Emjo, ben je nog gebeld? Het was vanochtend wel heel druk in de wachtkamer, dus misschien liep het allemaal wat uit.

Vanochtend de terugplaatsing gehad. Kreeg nog wel bijna een hartverzakking toen ik om 9.15 gebeld werd, maar dat was een goed doel ;). Zaten allebei daarna nog helemaal na te trillen.
    Beide embryo's hebben het gewoon gehaald. Ik kan het eigenlijk gewoon nog niet geloven. We kwamen toen opeens voor de keus te staan 1 of 2. Daar hadden we eigenlijk geeneens over na durven denken. Uiteindelijk toch voor 1 gegaan om verschillende redenen. Nu dus op het wachtbankje.

Iedereen die op het wachtbankje zit veel succes en ik duim voor jullie. De rest ook allemaal veel sterkte en succes.

15. Lef

Lef Actief lid

1 sep 2016
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tinussie Wow, 2 embryo's, wat goed! Welkom op de wachtbank 😊

16. Tinussie

Tinussie Actief lid

11 nov 2011
    151
    21
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt Lef :) Jij ook veel succes!

17. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Tinussie wat fijn dat ze allebei goed waren! Kan me voorstellen dat je je helemaal kapot schrikt als ze s ochtends bellen!
    Bedankt meiden voor de support! Ja ik weet t, de keren dat ik wel zwanger was voelde ik ook niks dus wie weet haha... heb wel wat steekjes in mijn baarmoeder (of darmen 😝 Ik weet nooit wat ik voel).
    Voel jij wel wat Lef? Of ook niks?

18. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Emjo wat zei dr C?

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hoi hoi allemaal!

Zie weer veel nieuwe namen!
    Hoe gaatie met iedereen? :)
    En met alle DD babys, zwangere en wachtende dames? :)

Ik heb een vraag aan de dames die weer bezig zijn in DD.
    Ik ben nog steeds verzekerd bij PNO zorg omdat we nog twijfelen of we ( ooit) een keer weer naar duitsland zullen gaan voor een tweede keer... Op dit moment is die behoefte er niet maar zodra die er wel is willen we meteen kunnen starten ook financieel gezien...
    Dus vandaar dat ik mijn verzekering hou! Ik betaal wel maar liefst 165€ per maand! Wat me een beetje teveel wordt.
    Zijn er dames die zich al verdiept hebben in 2017, waar ze ook 200% vergoeden van het neeerlandse tarief?

Liefs Bbibi

20. EmJo

EmJo Actief lid

12 okt 2012
    304
    12
    18
    NULL
    NULL
    Babs, hij heeft niet gebeld... Ik bel ze morgenochtend weer 😐

Deel Deze Pagina