Animal; je bent altijd zo lief en meelevend naar anderen. Nu moet het gewoon bij jou raak zijn. Je verdient het! Juffie; dag 5
Jullie zeggen allemaal dag 5, maar kunnen jullie ook uitleggen waarom? Ben daar voor mezelf ook wel geïnteresseerd in.
@Gein, dank je, wat lief van je! Ik gun het ons eigenlijk ook wel een keer. Maar ja... ik weet niet of ik daar zo veel over te vertellen heb.. Ook heel erg bedankt voor de rest voor het duimen! @Juffie26 en @Nellie4 ik heb geantwoord over de dag 3 vs dag 5 in het andere topic. Ik hoor ook graag andere ideeen.
Er schijnt best wel een afvalrace te zijn tussen dag 3 en 5. De emmy's die dag 5 halen, hebben bewezen sterk te zijn en daarmee heb je de grootste kans op succes.
Ben het eens met stiertje. Ons middelste zoontje is dag 3 met Ah. Dus bij ons derde zoontje dacht ik weer dat te gaan doen en toen een aantal tp zonder resultaat toen 1 keer dag 5 en toen was het weer raak. Tis ook een kwestie van geluk. Er is een grote afvalrace tussen dag 3 en dag 5 dus wij gaan weer voor dag 5. Scheelt je wellicht een paar tp met negatief resultaat.
Das waar dames. Bedankt voor jullie meningen. Wij gaan ook voor dag 5 hebben we besloten. Dan heb je idd alleen echt de sterkste.
Ah nee Stiertje ik had het zooo gehoopt voor je!! En nu? Knuffel! Animal, ohh spannend, duimen draaien voor je!! Het mag wel een keer Juffie, inderdaad rood is rood (mosterd na de maaltijd maar toch..) en ook ik zeg vol overtuiging dag 5! Bij ons haalt alles bijna altijd de dag 3 maar dan begint het... En blijft er amper wat over op dag 5. Ik geloof heilig in die dag 5. @Elocina hoe gaat het met jou?
Bij ons ook inderdaad. Alles haalt dag 3 nog wel maar daarna begint de "ellende". Wij gaan ook voor dag 5. Maar was er gisteren wat over na aan het denken vandaar mijn vraag. Maar het is mij duidelijk. Bedankt
Mijn jongste is ontstaan uit een cryo. Mijn oudste uit een verse tp. Dus met beide succes gehad. 1e behandeling DD: verse tp van 2 blasto's, geen cryo's. Zwanger (van 1 kindje) 2e behandeling DD: verse tp van 1 blasto, 2 cryo's. Zwanger van de 2e cryo. 3e behandeling DD: verse tp van 1 blasto, 1 cryo. Niet zwanger. 4e behandeling DD: verse tp van 1 blasto mislukt. Nu nog 2 cryo's. En dan is het echt basta, want behandeling nummer 3 en 4 zijn zelfbetaalde behandelingen.
Ik kom even binnen vallen. Ik heb eind 2015 mijn laatste poging in DD gedaan. Inmiddels heb ik een kind dat alweer 1 is en wil ik voor een nieuwe poging. Helaas lukt het me niet om contact te krijgen? Ik heb een paar keer gebeld en elke keer zou ik teruggebeld worden door de NL afdeling maar ik word niet gebeld. Ik begrijp er niets van, dat ben ik niet van DD gewend. Is het momenteel erg druk ofzo?
Ah sorry, had alleen onthouden dat jullie succes hadden met een cryo! En nu nog 2 cryo's dus het kan nog steeds, don't give up!
@Stiertje73 waarom waren jullie eigenlijk in NL uitbehandeld? Want DD heeft je toch relatief snel zwanger gekregen als ik dat zo mag zeggen. Zo jammer dat ze in NL zo bekrompen en beperkt van alles doen...
@Stiertje73 wat ontzettend balen, knuffel!!! Heb nog wel meegelezen maar is nu teveel om op iedereen persoonlijk te reageren, sorry!! Drukke weken achter de rug en nog genoeg op stapel dus lees wel mee maar iets minder actief in schrijven!
Animal, wij waren in NL niet uitbehandeld, maar we waren na 1 behandeling gewoon klaar met de protocollendrift en hebben toen zelf de overstap naar DD gemaakt. Mijn vertrouwen was ook wel gedeukt toen pas tijdens de 4e iui de diagnose endometriose werd gesteld.
@Lucie78 ik heb het idee dat het momenteel ontzettend druk is in DD. We waren er maandag en ik zei nog tegen mijn man 'het lijkt wel of ze hier de kinderen gratis weggeven'. De hele wachtkamer zo vol dat een kwart van de mensen zelfs niet kon zitten. Nog nooit meegemaakt. Kreeg ze zelf ook niet te pakken vorige week, meerdere keren geprobeerd. Via mail kreeg ik uiteindelijk wel antwoord. Hoop dat je snel iets hoort!