Nee bij mij groeide er geen follikel op de laatste echo ze heeft het nog nagekeken maar alles was rustig. Heb geen pregnyl gehad
Wil de foto ook wel hier plaatsen maar wil niemand in een lastige positie brengen daarmee misschien te confronterend en dat begrijp ik heel goed
Ik ben een dag druk en moet je het resultaat zien! Wow @Juffie26 dat is al snel en zelfs op de foto is hij al te zien. Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed blijft gaan!!! Toi toi toi! Voor nu een voorzichtige gefeliciteerd. @Gein Spannend meid! Hopelijk worden ze beide een blasto. Heb jij donderdag een tp? Hier gaat het prima. Vrijdag tp.
Onderste is van nu. Beetje slecht licht op de badkamer. Is nog geen 24 uur later dan gisteren maar kan echt niet wachten
Ziet er goed uit @Juffie26. Heel spannend!! Gein, ja het had een dag of 5 eerder gekund, maar door omstandigheden hebben we het uitgesteld. Maar nu moet het eigenlijk ook weer wat onhandig uit, maar het kan allemaal net qua tijd. Wel balen dat ze morgen dicht zijn. Ik heb de DHEA bijna op.... En heb zo natuurlijk 1 dag net 1 pil te weinig. Ik maar me er geen zorgen om en neem gewoon morgen 1 pil minder.
Lieve meiden, heb al een tijdje niet geschreven maar wel meegelezen en niet stilgezeten . Afgelopen maand hebben we onze 4e icsi doorlopen en dit keer het PKD onderzoek gedaan op de 8 embryo’s die ontstaan waren. 5 vielen er af door chromosomale fouten, dus dat was even schrikken, maar 2 zijn er teruggeplaatst en maandagavond hebben we de eerste echt positieve thuistest gehad!! (Dinsdag was testdag) We zijn dolblij maar vinden het natuurlijk nog wel erg spannend. Ik mag pas 23 november voor de echo en dat voelt nog zoooo lang! Maar we blijven vertrouwen houden, dit keer is het raak!
Gefeliciteerd Juffie26 en Elocina!! Het is jullie meer dan gegund! Fantastisch nieuws hier weer mooie testen voorbij te zien komen!