Wat een supergoed nieuws @Elocina Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! @Juffie26 wat een knaltrest zeg! Top!
Ik werd helemaal naar vanmorgen ik dacht dat mijn test beter zou moeten zijn nu maar dat is niet....schrok er erg van. Wat vinden jullie?
@Juffie26: ziet er prima uit. Denk dat bij de eerste foto de test nog niet goed opgedroogd was. Bij de tweede foto zie ik zeker een duidelijker streepje!
Wauw!! @Elocina , het is je gelukt! Van harte zeg. Geweldig leuk. En wat zul je een heftige poging gehad hebben met de embryoscreening met toch wel een flink aantal embryo's die afweken. Pfoe, je zult het zwaar gehad hebben. Maar you did it, wat een overwinning na heel zware jaren. 23e een echo, dat is idd ook een soort van wachtweken. Houd vol! Zo @Juffie26, op wachtdag 7 al zo duidelijk. Heel mooi en gefeliciteerd! @Gein, good luck. Wat fijn dat je weer in de race mag zijn. @Animal2307 , succes met aanstaande terugplaatsing!
Ja het nieuws is geland en we zijn ontzettend blij!! Maar ook wel spannend hoor. Ik hoop dat we door de screening minder kans hebben op een miskraam maar weet niet of het ook echt zo werkt. Nog even fingers crossed!!