We zijn weer thuis. Vandaag 4 dagen bezig met gonal 112.5. Er waren er nu 3 boven de 10 (12, 13,14 mm) en nog heleboel kleintjes. Voor nu nog verder met 112.5 i.e. en vanaf morgenavond ook de cetrotide erbij doen en maandag om 8.30 uur weer terug voor echo 2. Dan woensdag weer terug en vrijdag of zaterdag punctie dacht ze nu.
Wow Babs dat ziet er goed uit! hij loopt een stuk mooier op dan vorige keren toch? Fingers crossed voor jou! Stiertje wat shit, balen meis... het was je ontzettend gegund ook. Jullie hadden wel nog cryos toch?
Juffie dat gaat dus op een mooi tempo. Of valt het je toch tegen? Mooi vaak echo kun je het goed in de gaten houden! Elocina idd dit heb ik niet eerder gehad! Voelt zo goed
Babs wat een heerlijk gevoel! Het ziet er goed uit en beter dan andere keren. Super! Hier ontslagen uit het ziekenhuis. Ik ging meer plassen en voelde me opknappen. Mijn bloedwaarden bevestigden dat ook. Dus ik mocht gisteren naar huis. Toch een week goed ziek daar gelegen.. ik mag nog niks doen, bedrust en veel drinken dus dat probeer ik ook. Ml heeft alleen het huis nogal verwaarloosd dus dat rusten vind ik erg moeilijk als er nog eten van vorige week op het aanrecht staat (zucht). Verder heel onzeker, ik ga steeds meer plassen wat goed is, want ik moet het extra vocht kwijt natuurlijk. Ben in 5 dagen 15 kg aangekomen en nu gelukkig alweer 5 kg kwijt. Vanochtend een test gedaan maar die was heeeeeeeel licht. Het kan natuurlijk door het vele plassen komen maar ook door afnemend hcg. Ik geniet er in ieder geval van weer bij mijn dochter te zijn en met haar te knuffelen dus daar focus ik me maar op!
Goedzo unicorn, het enige wat je nu mag doen is genieten dat je weer thuis bent en rust houden. Hebben ze nog hcg geprikt?
Nee hoor valt me niet tegen ik vind het goed zo. Zit pas eigenlijk na 3x prikken de 4e prik van vanmorgen heeft natuurlijk nog niks gedaan vanmorgen bij de echo. Ik heb liever stuk of 6 goede eicellen dan Veel eicellen van mindere kwaliteit. Tot nu toe zijn het er 3. Bij mijn dochter 12 follikels 9 eicellen en maar 6 rijp en 3 bevrucht. Dus ik heb liever nu stuk of 5-6 kwalitatief goede eicellen.
Unicorn wat fijn dat je thuis bent heb me de afgelopen 2 dagen zo af zitten vragen hoe het met je zou zijn. Doe maar goed rustig aan nog. Stiertje knuffel voor jou!!
Snap ik Juffie. Fijn dan zo! Unicorn wat fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk knap je snel op! Wel irritant dat je dan een lichte test in handen hebt. Maar hoop dat t idd komt door al dat vocht wat je lichaam uit moet...
Om te beginnen... wat een R-uk site zeg! Jezus! Ik snap er geen D.rol van vind het ontzettend onduidelijk en onoverzichtelijk! Dus dat moest even gezegd worden. Stiertje dikke knuffel meis, dus toch omo getest? Was vandaag jou testdag? Jeetje wat ongelooflijk balen weer knuffel meissie Dan knor meis jeetje neeeee Een eitje en niet bevrucht.. en je dan nog zo lang laten wachten met bellen Goh wat ongelooflijk vervelend meid ... en nu? Gesprek om te kijken hoe nu verder? Was dit jou eerste IVF poging voor een tweede kindje? Ben het even kwijt. Voor nu een dikke knuffel Babs ziet er goed en veelbelovend uit! Ik zeg lekker genieten hoor! Hele mooie testen! Juffie jou eerste echo weer achter de rug dus? Viek het allemaal mee meid? Omdat je vd week een emo momentje had.'voelde het nu wel goed om er te zijn? Je krijgt toch wel weer wat energie he als je er weer eenmaal bent. Lieve meisjes dankjewel voor jullie intressen. Ik zit oo mijn tel en kan nog niet overweg met deze site dus reageer helaas niet op iedereen persoonlijk. Sorry daarvoor. Punctie is goed gegaan. Wel last van overstimulatie nu. Goster avond ging echt niet goed! Inmiddels wel weer wat beter gelukkig. Lig alleen in bed bank en veel drinken en eiwitten nemen... Ik ben een gezegd mens met een mooie scoren. Maar het voelt niet goed om het hier te delen met het nieuws van knor... beetje tegenstrijdig. Dus zal ik er later oo terug komen. Ik krijg geen verse tp ivm overstimulatie. Als alles rustig is volgende maand maar omdat het met weer hormonen moet ivm pcos moest ik er rekening mee houden dat het zelfs nog een maand later zou worden. dus even afwachten. Unicorn fijn dat je thuis bent. Goed op jezelf passen. Mieksel hoeissie met jou meid? Kun je je nog in bedwang houden op het wachtbankje? Lolaa dank voor je intressen meid. Sneeuwmees jij ook weer van de partij elicora hoe gaat het nu met jou meid? Zwaai zwaai naar iedereen die ik niet genoemd heb.
O, knor, wat verdrietig. Vindt het echt heel erg shit voor jullie. Ik hoop dat de arts donderdag nog ergens mee komt. Ben je eigenlijk ooit eerder zwanger geweest? Veel sterkte.
Heeel kut knor! Zo oneerlijk!! Klaasje hoe gaat t met jou? En zowelkom?? Stiertje trek je het een beetje? Hoop zo dat je nog wel een redelijk leuke /gezellige verjaardag kunt hebben. Ik heb t in januari gehad rond mn verjaardag, zo niet leuk.
Wij hebben alleen heerlijk meisje van 20 maanden. Vorig jaar april een spontane zwangerschap wat geëindigd is in een miskraam wat ook nog een mola zwangerschap bleek te zijn. Nu in dd ivm ver vroege overgang. @Bbibi je mag het gerust wel vertellen hoor,ik heb gewoon vette pech. Dat neem niet weg dat ieder ander wel blij mag zijn ven het is jullie ook allemaal gegund. Ik hoop dat je snel opknapt!
Ja eerste echo weer vanmorgen na het gesprek met vrouwelijke cuypers dacht ik wel weer ok we gaan ervoor. Ik wil niet voor de hoofdprijs gaan kwa aantal eicellen ik heb er liever 6 van goede kwaliteit dat veel van minder goede kwaliteit zoals in 2012. Wat balen dat je nu overstimulatie hebt zeg hopelijk ben je er niet ziek van? Heb jij nu decapeptyl gebruikt voor de punctie of toch pregnyl. Ik weet nog steeds niet wat ik zal doen wat betreft de tp.....toch verse als alles er goed uitziet of wachten en later terugplaatsen als cryo ik moet er even over nadenken nog.....Ik durf eigenlijk geen verse tp ben als de dood voor weer overstimulatie.....
@knor wat een heftige periode hebben jullie al achter de rug. Is jullie meisje ook spontaan ontstaan of wel door ivf? En een mola zws dus jeetje heftig hoor En je je hebt ook gdlijk maar voelt zo dubbel en krom om fijn nieuws te vertellen terwijl jij net zon rotnieuws gehad hebt. En we samen op dezelfde plek hebben gelegen.. voelt zo crue.. had het ook liever anders gezien.. Knuffel meid. Wanneer heb je weer gesprek? @juffie ik zou even kijken hoeveel eicellen je produceerd. Als het er weinig zijn kun je gerust voor een verse gaan. Wellicht met deca ipv pregnyl schijnt veel te schelen. Wanneer moest je terug? Maandag? @hier beetje dubbel dus om ons resultaat te melden. Absoluut buiten verwachting we snappen er niets van. 20 eicellen, 17 rijp en 11 bevrucht en ingevroren. Heel verbaasd...
Wauw wat een mooi aantal zeg daar moet toch bijna wel een plakker tussen zitten voor jullie. Ik durf eigenlijk niet zo hoog te gaan...maar eens afwachten of er nog meer bijkomen. Maandag moet ik weer terug inderdaad. Ze zei niets van afbreken of zo ja wel als het er teveel gaan worden dan wel. Maar over deze 3 zei ze alleen het is nog vroeg en er liggen nog heleboel kleinere. Ik ga sowieso decapeptyl spuiten ik heb geen pregnyl gekregen ook.
Ach lieve Knor, wat naar voor jou. Een hele dikke knuf! Lieve meiden, bedankt voor jullie medeleven. Ik baal natuurlijk, had liever een dikke knaltest gehad. Maar gelukkig hebben we nog 1 cryo (een blasto). Na een maandje rust gaan we de draad eind mei, begin juni weer oppakken, in een kunstmatige cyclus met progynova en utro. En ja, we hebben al zoveel mazzel gehad met onze twee meiden dat deze wens voor een derde mij heel bescheiden maakt ...