Hier helaas slecht nieuws. Ik weet niet wat DD gedaan heeft maandag met meten maar er was met de beste wil van de wereld geen 6mm van te te amper maar amper 4mm met een hartje wat af en toe stopt en dan weer klopt. Maandag weer echo en hoop dan afspraak te kunnen maken voor een curettage. Ik ben beetje klaar met dat gedoe daar in dusseldorf ze hebben gewoon niet goed gekeken en gemeten. De vk heeft echt in allerlei verschillende posities geprobeerd te meten maar hoger dan 4.4mm was er echt niet van te maken en hartje klopte meer niet als wel. Dat hartje kan DD niks aan doen maar die meting van hun van maandag 6mm slaat gewoon nergens op helaas
Gein: ja, de spanning stijgt natuurlijk. Ik heb er stiekem wel een beetje een goed gevoel bij. Nog 2 nachtjes slapen en dan zullen we het weten.
@Juffie26 ik lees de laatste tijd vooral mee en reageer niet zo vaak. Maar nu wil ik toch even reageren. Wat een naar nieuws als je eerst in DD zo blij bent gemaakt. Ik heb echt met je te doen. Ik begrijp uit je bericht dat er echt geen hoop meer is. Heel veel sterkte om dit te verwerken. dikke kus
Dank je wel voor je berichtje. Nee hoop is er niet meer het is alleen nog de vraag wanneer houdt die op....ik hoop maandag echt dat dat zo is....zodat we dit kunnen afsluiten en verwerken.
Jeetje Juffie; wat een nachtmerrie... Een meetfout van 2 mn is misschien ook zo gemaakt, maar met deze termijn en jouw spanning zo desastreus... Ellende. Heel veel sterkte meid.
@Juffie26 : jemig, meid. Wat een vreselijk nieuws, na onlangs nog zulke positieve(re) berichten. Bij mijn miskraam was het vruchtje ook 'gekrompen' t.o.v. de echo een paar dagen ervoor. Of het ook een meetfout was, of dat het vruchtje inderdaad gekrompen is, ik zal het nooit weten. Snap dat je nu graag duidelijkheid wilt om verder te kunnen. Ik wens je heel veel sterkte! Knuffel! @Stiertje73 : ik duim mee. Hoop dat je positieve voorgevoel uit komt!! @Mieksel : wow, 35 wkn alweer!! Hoe voel je je?
@Juffie26 jeetje wat een rotnieuws... Het zag er zo mooi uit voor jullie... Ik denk ook dat een meetfout op die mm zo gemaakt is, maar ik snap helemaal dat je er onzeker van wordt en dat het vertrouwen een stuk minder is. Sterkte meid, ik snap dat je graag snel duidelijkheid hebt... @Gein wat een schitterende score!!! Ik duimde al voor je en blijf dat doen, dus ik vind dat er een schitterend aantal cryo's bij moet zitten. Hoeveel zitten er nu in de scoop? @Stiertje73 spannend meid! Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt, ik durf nooit zo veel hoop te hebben en wordt vooral onzeker...
@Juffie26 Jemig, wat een verdrietig nieuws . Maar het hoeft niet zo te zijn dat Düsseldorf een meetfout heeft gemaakt, hè. Als een vruchtje afsterft, dan krimpt hij ook weer. Althans, dat is wat de fertiliteitsarts mij ooit heeft verteld. Dus boos worden op Düsseldorf hoeft niet! Al snap ik dat je je boosheid op iemand wilt richten... Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Knuffel!
Dat krimpen dat kan niet is mij verteld zolang het hartje nog klopt alleen als die al gestopt is en over een langere tijd maar niet in 3 dagen tijd. Ik zie op de foto ook dat het kruisje veel te ver staat in het slijmvlies bij de foto van DD. Nog steeds snap ik ook niet dat 6mm goed genoeg is voor ruim 7 weken dat is gewoon te klein maar goed. Nog paar keer gevraagd maar nee het was echt goed genoeg. Wij vroegen maandag toch nog eens te meten en toen kwam ze op 5mm uit maar ja zei ze net was het 6mm.... Boos ben ik niet op DD wel teleurgesteld ze hadden beter moeten meten maar volgens mij wilde ze te graag, ik ook natuurlijk maar ik heb aan eerlijkheid het meeste. Hoe dan ook ik hoop dat het snel achter de rug is en dan is het klaar voor ons.
Nee zeker weten doe je het nooit is het een meetfout of gekrompen. Ene zegt kan niet andere zegt kan wel. Hoe dan ook het brengt ons nu niets meer en hoop dat we snel duidelijkheid hebben en het achter de rug is allemaal
@Stiertje73: kwam ook even spieken. Jemig, wat een enorme teleurstelling. Zeker als je er zelf een goed gevoel over had. Sterkte!