Hi meiden, Tijd niet hier geweest wel stille meelezer @Stiertje, wat ontzettend vervelend!! Ik hoop dat je laatste cryo het mag zijn.. K kan mij goed voorstellen dat je wel wilt weten waar je aan toe ben en weer gewoon verder kan met ‘leven’ en de mmm echt afsluiten, maar liefst met nog een baby op komt! @Gein, You go girl!! @poppysun, waaaaaaa ik zeg 40+5 net als ik @Champetter, miksel en alle andere zwangere (zijn er nu volgens mij toch een aantal), hoe voelen jullie je? @juffie, wat ontzettend k*t zeg! Dit moet verwerkt worden weer, helaas Ik lees ook wel veel frustratie van jou naar DD toe. Denk je er weleens over na om naar een andere kliniek oid te gaan? Ik geloof zelf niet dat ze je gaan blij maken met iets waar je zo naar verlangt en dat weten zij ook. Ego, hier gaat het goed. Jongens doen het goed. Wij denken er over om over 1,5 a 2 jaar pas weer voor eventuele tp te gaan. Blijf een (stille) meelezer en hoop alleen maar op mooie berichten!
Dat is niet raar dat is gewoon heel moeilijk te zien dat het zo klein is... enige wat raar is is dat dusseldorf er 6mm van heeft gemaakt wat gewoon niet kan zijn, dat vind ik raar. Wat ik ook raar vind is dat ze 6mm met ruim 6 weken goed vind dat is niet goed en dan ook nog brief naar de vk stuurt waar 2 fouten dingen in vermeld staan dat is raar. Ze zijn dringend toe aan vakantie daar
Wij stoppen nu verder met behandelen. Vind het gevoel in Dusseldorf niet meer fijn. Dat was in 2012 nog echt anders, persoonlijker. Voor mijn gevoel is het nu echt een fabriek geworden. Ik geloof zelf wel dat ze te voorbarig is geweest maandag met haar uitspraak. Ook al zou het wel 6mm zijn geweest dan nog was dit niet goed geweest voor ruim 7 weken dat is nog steeds te klein. Hopelijk morgen meer duidelijkheid
Hallo allemaal Ik breek even, ik lees regelmatig met jullie mee. Even een hele dikke knuffel voor jou juffie. Wat een onzekerheid. Ik ben bezig met het zoeken naar een nieuwe zorgverzekeraar die een goede vergoeding geeft bij ivf-behandelingen in het buitenland. Momenteel ben ik verzekerd bij Menzis en krijg ik maar 75% vergoed van wat de kosten in Nederland zouden zijn. Ik heb uiteindelijk meer dan de helft van de kosten zelf betaald. Hebben jullie betere ervaringen ?? Dan kan ik kijken of er sprake is van een medische voorselectie of niet.. alvast bedankt. Heel veel succes allemaal. Ik duim voor jullie
Ik heb vandaag gemaild met DD. Mag idd in het nieuwe jaar weer verder. Vind het ook wel prima. Kan ik nog wat aan m'n conditie doen en een beetje gezond eten enzo.
@Goudvisje34 , bel eens naar het speciale spreekuur van Freya over verzekeren en IVF. Meer info vind je op www.freya.nl @Gein, ik duimmmm! En ja, het is tijd voor positief nieuws! @ZoWelkom84 , je onderschrift is verlopen . Hoe is het met je kleintje? Hier gaat het prima, vergeet vaak dat ik zwanger ben zoveel ben ik nog aan het doen. Fijn!
@Gein wat fijn! Ik hoop op 2 toppers. Na de verdrietige berichten hier zijn we wel toe aan goed nieuws. @Stiertje73 Op naar 2018! Hier ook geen goed nieuws, de bevruchte eicel is niet goed ontdooid, dus dat is het einde van deze ICSI. Nu eerst een gesprek inplannen en afwachten...
2 IVF in NL en nu 1 ICSI in DD. En we hadden 4 blasto's en 1 bevruchte eicel, van 6 rijpe eicellen van de 8 die er gevonden waren (in NL uit 7 eicellen 2 bevruchten met IVF, vandaar ISCI. Sperma van mijn man is top namelijk)
Ik heb een aantal jaren geleden ook 1 ivf en 1 icsi in nl gedaan 3 bevruchtingen, toen icsi dd maar de punctie was te vroeg dus niks groeide door tot dag 4, daarna icsi en toen waren er 8 bevruchtingen en daar is onze zoon uit gekomen. Geef de moed niet op!!!! Het kan echt nog!!! Dikke knuffel Meis.
@Gein en @Juffie26 Lief van jullie! Ik heb maar 8 antrale follikels (nog nooit veel meer of minder gezien op een echo) Dus 8 bevruchtingen zou wel heel bijzonder zijn. Ik geef de moed nog niet op, maar mijn man heeft heel erg last van alle teleurstellingen... En die weet nu even niet zo goed wat hij wil. Eerst het gesprek maar eens afwachten.
Lieve meiden, Ik had even afstand genomen van t forum maar alles inmiddels teruggelezen. @Juffie26 wat een rollercoaster met teleurstellende uitkomst, kan me voorstellen dat dit je even uit het veld slaat. Had ik verkeerd begrepen dat jullie nog cryos hadden? Omdat je het hebt over stoppen in DD. @Stiertje73 shit shit shit, wat is het klote als je lichaam je zo voor de gek houdt! Dat maakt het altijd zo extra zuur. Succes de komende weken met de goede voornemens en op naar een succesvolle cryo in 2018! @Gein
@Gein duim duim duim duim duim!!!! Ja we zijn wel toe aan wat goed nieuws inderdaad. Ego hier is de laatste echo 2 weken geleden in DD, morgen intake bij de vk en dat vinden we toch nog wel even spannend. Hopelijk ook hier goed nieuws en dan durven we echt te genieten! Nipt vinden we minder spannend vanwege de PKD die we hebben gedaan, maar wel even spannend of alles er nu op en aan zit!