Jippie Gein!! @Mieksel, misschien bevallen we tegelijk... ik krijg een ks in mijn 38e week als jij 40 weken bent. Spannende tijden!
@Gein wat goed! Zo doorgaan nu! Goede tip @Mieksel daar ga ik naar kijken! Maar hopelijk onnodig Het zijn echt spannende dagen voor ons nu... met name bij vl blijft zo erg de angst hangen dat er een herhaling komt van vorige keer. En dan is het morgen zondag en hoor je dus hoe dan ook niks, moeilijk hoor
Wanneer heb je een tp? De vorige keer dachten wij dat ook maar dr Cuypers zei toen dat als zondag alles afvalt hun je wel bellen. De laborant belt de dokter en die belt vervolgens jou dan. Heb vertrouwen hoe moeilijk ook!! Ik duim voor je!
Dan zit je vandaag 11 dpo? Dan is dat een zeer duidelijke test voor 6 dagen na tp! Hoe was die gister? 5 dagen na tp was de test dus al duidelijk? Bij mij was 5 en 6 dagen na tp echt een heeel licht streepje en zeker niet zo duidelijk als deze..
Dinsdag is het zo ver, dus nog even afwachten. Goed om te horen dat ze tegen jullie wel hebben gezegd dat ze bellen op zondag! Ik zie op jouw test wel degelijk een streepje hoor en het is nog zo vroeg!
Ja clear blue geeft ook zwanger aan. Ik vind dat prettiger dan dat turen naar streepjes. Ik duim voor je!!!
Gein, eigenlijk moet je 6 dagen na tp helemaal nog niet testen ... Maar dat gezegd hebbend: een streep is een streep. Je hebt geen pregnyl oid gehad waar het van kan komen?
Nee dat zou ik normaliter ook niet gedaan hebben maar ik verloor wat bloed dus dacht ongesteld te worden. Ik dacht om er zeker van te zijn test ik en toen bleek hij toch zwanger aan te geven! Daarbij zijn er meerdere die zo vroeg testen. Had serieus niet verwacht dat die positief zou aangeven!! Pregnyl is al 2 weken geleden dus dat kan niet.
Nou voor deze vindik ze erg duidelijk! En dat clear bleu al zwanger aangeeft zegt al heel wat. Hopelijk blijft ie mooi oplopen! Maar dit ziet er veel belovend uit meid!
Inderdaad Gein, een zwangere clean Blue zegt het meest. Streepjes maken zo onzeker! @Babsvdh , jij gaat ook goed zeg. Waaauuw! @Mieksel, ik ben er helemaal oké mee. Ik wist het al vanaf de positieve test. Heb al 2 keizersnede gehad. Mijn eerste keizersnede was een gecombineerde van de tweeling. De 1 vaginaal, de ander via mijn buik. Tweede gepland ivm stuit en na 2x mag je niet meer natuurlijk bevallen.
Jaa hij gaat lekker haha... Jij schiet ook alweer op nog 4 weekjes dus.... Mieksel en ik mogen gewoon afwachten wanneer t dan gaat beginnen....