Ik vind de oplopende streepjes zeer hoopgevend Gein! Fantastisch! @Babsvdh : wat ga jij ook snel! Heb je voorgevoel vroeg of laat? Was je eigen moeder met bevallen vroeg/laat? Spannend hè, dat afwachten... @Champetter : is ook zo... maar waarom dan niet met 40 week? Of is dat protocol met ks en 38 week? Ik heb zelf écht geen voorgevoel over timing. Bij de eerste dacht ik echt te laat en dat was ook zo. Nu; géén idee...!
Ik hoop later, manlief is bakker dus drukte komende tijd. Hopelijk sowieso na de feestdagen, al hebben we steeds meer t gevoel dat t eerder komt. Buik zakt al wat, baby ligt al vast in bekken sinds 32 weken.. Maar goed, ben verder best heel fit. Dus kan t nog makkelijk volhouden, ben t nog niet zat. Mijn moeder is van mij rond de uitgerekende datum bevallen, of dat wat zegt? Manlief was 2 weken te vroeg.. Keizersnede plannen ze altijd rond 38-39 weken inderdaad.
In mijn ziekenhuis plannen ze een ks altijd rond de 39 weken. Met de 2e had ik een geplande keizersnee op 39.1 (want 39.0 was al 'vol'). Maar soms zijn er medische redenen om een ks eerder te plannen.
Nou meiden de vreugde is van korte duur. Ik begin steeds meer bloed te verliezen dus mijn menstruatie komt eraan. Helaas heeft het niet zo mogen zijn.
Een 1e en 2e keizersnede mag in de 39e week. Een derde iets vroeger, 38 weken. Spontane weeen zijn zeer ongewenst als de baarmoeder al twee littekens heeft. Kans op scheuren met alle ellende van dien neemt dan toe. Ik zal 38.4 zijn. Vorige keer was ik 39.4
O, getsie, Gein! Champetter: ongewenste weeën moet je idd niet hebben. Bijzonder van je twins: eentje via de natuurlijke weg en eentje via ks. Mocht ik van de komende cryo zwanger raken, dan zal ik me ook voorbereiden op een derde ks. Ben vandaag ongesteld geworden. Bij de volgende ronde ga ik weer aan de progynova.
Wie weet is t wel van de innesteling. Is t niet een te snelle conclusie dat dit je menstruatie is? Ik heb 2 dagen voor de testdag bruin verlies gehad, later wat bloed verlies. Met 6 weken heel veel bloed verlies en een groot hematoom on mn baarmoeder. Wel apart dat je testen oplopen.... hoop zo voor je dat t toch nog goed uitpakt.... morgen misschien toch testen, wie weet neemt t bloedverlies nog weer af?! En een verlate menstruatie? Je moet toch pas over 4-5 dagen ongesteld worden normaliter?
Nee normaliter zou ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Bij een verse poging word ik altijd dwars door de utro heen ongesteld. Nu dus ook alleen wat later. Het bloedverlies begint steeds meer te worden. Waarom de testen oplopen geen idee. De testen waren wel snel positief das wel raar maarja het is niet anders.
Vrijdag zou je ongesteld worden? 4 dagen na tp al? Dat hoort toch niet? En dan zo snel positief... ik vind t wel vreemd zo allemaal samen...
Nee normaal niet maar ik had mijn punctie heel laat. Pas op dag 19. En normaal word ik altijd rond dag 26 ongesteld ook als ik een verse poging doe met Utrogestan snap je?
@Gein, ik denk echt innestelingsbloeding en wie test er tegenwoordig niet vroeg je ziet dat er wat gaande is en nu hopen dat het door zet
Erg he... wij kwamen er ook achter dat het 'nieuwe' beleid in Duitsland opeens voor enorm veel extra kosten zorgt. Invriezen van bevruchte eicellen, invriezen van blastocyst, en dan nog se embryoscoop, narcose etc..
Ja inderdaad er zijn zoveel mensen die vroeg testen. We gaan gewoon afwachten! Meer kunnen we niet doen. Weten in ieder geval dat er wel iets gaande is. Thanks Meis!!
Hoi allemaal, Ik had niet eerder gezien dat er een speciaal forum was voor Dusseldorf. Wij zijn bezig voor een brusje. Onze zoon is in 2016 geboren uit de verse tp van Icsi in Dusseldorf. Nu in afwachting van de 6e tp... wat is het toch een verrekte moeilijk en zwaar traject!!
@Gein Normaliter als je eisprong verlaat is krijg je gewoon een langere cyclus. Dat wil niet zeggen dat je ineens een korte cyclus krijgt als je een late punctie hebt gehad. Je LF periode blijft las t goed is hetzelfde, daarom denk ik aan een innestelingsbloeding. Veel vrouwen denken hierbij dat t gedaan is... En daarbij zo'n duidelijke test op dag 5 en 6 na tp, blijf ik positief vinden...... Vandaag al getest?
Meiden ik snap er niks van de test loopt gewoon goed op maar heb ook nog bloedverlies. Ik snap er geen zak meer van