met mij gaat het redelijk. Soms gaat goed, soms heel verdrietig. Morgen eerste afspraak bij medisch psycholoog. Was daarnaar doorverwezen omdat ik in mijn vorige zwangerschap depressief ben geweest en nu de hormonen alweer eenzelfde effect op mij hadden. Nu de hormonen weer een beetje uit mijn lijf verdwijnen is dat gevoel weg, maar tob nu natuurlijk met dit verdriet. Wilde eerst afzeggen toen ik niet zwanger bleek, maar misschien toch goed om wel te gaan... Van belastingdienst wist ik inderdaad wel, maar volgens mij is die grens heel hoog en hebben wij daar niets aan. Kan me zoiets herinneren van vorig jaar. Maar zal er nog wel eens naar kijken
Wel goed en stoer van je dat je er met iemand over gaat praten. Wij krijgen altijd nog wel heel wat terug van de belastingdienst.
Wat een ellende weer meis, logisch dat je verdrietig bent! Probeer goed voor jezelf te zorgen en waar het kan inderdaad hulp te vragen aan anderen, op werk of daarbuiten. Je verdriet moet er toch uit! Heel veel sterkte!!!
@Gein wow meid, ik snap je onzekerheid maar de testen zijn ware knallers. Lijkt me toch echt heel duidelijk zeker gezien je nog niet eens op officiële testdatum zit! Probeer een beetje vertrouwen te hebben in jezelf en je embryo(''s)! Jij kan dit!
WoW Gein..! Ik mis ff meldingen hier, en zie je positieve testen! Wat een rollecoaster meid. Je zou toch denken dat dit, ondanks bloedverlies, goed moet zitten..? Ik duim voor je; de onzekerheid is killing!
@Gein wat een rollercoaster! (ik ben even een paar dagen niet aanwezig en heb vol spanning jouw updates gevolgd. Wat een spanning meid...) Qua testen slaan ze echt prachtig uit en worden ook netjes donkerder. De hoeveelheid bloed vind ik niet veel als ik het zo lees, maar heb er geen ervaring mee. Ik ga wel keihard voor je duimen dat je vandaag een mooi HCG te horen krijgt en dat je er ietsjes vertrouwen in gaat krijgen. Logisch dat je liever zekerheid wil hebben, maar ik lees het wel veel vaker dat er toch wat bloedverlies is en soms echt veel, maar ook dat het goed kan gaan. Rustig aan meid! @Pupke82 Gefeliciteerd meid! Mooie knallers van testen.
Meiden ik ga vandaag geen hcg prikken op advies van dr scholtes. Hij zei dat het geen enkele zin had. Dus maandag weer prikken om een goed beeld te krijgen. Hij vond de waarde heel hoog voor een week na de tp en vroeg zich af of het er geen twee waren. Ik voel me altijd zoveel prettiger als ik die man heb gesproken.
Wat goed dat je even advies hebt gevraagd bij scholtes @Gein, en dat je dat meer rust heeft gegeven. Wij duimen lekker door tot maandag
Hallo dames, gisteren had ik een dip.. bloedverlies was meer geworden (met afvegen) en ik vond de testen tegenvallen na die bijna knaltest op maandag. Vandaag wel weer een mooie test.. maar moeilijk te zeggen of hij donkerder is dan de test van afgelopen maandag... ik vind het heel erg lastig om erin te blijven geloven. @Gein.... gaan we er samen voor?!
Meiden, wat lees ik positieve en helaas ook negatieve verhalen! Kon ff de puf niet vinden om alles terug te lezen en iedereen persoonlijk te benaderen. Juffie en Stierje, helaas mocht het dit jaar voor jullie nog niet zo zijn. Heel veel sterkte (en succes??) in 2018. Gein een hele mooi test zag ik? Spannend!!! Voor jullie heel veel geluk gewenst. Hier inmiddels ruim 30 weken zwanger, aftellen is nu wel begonnen. Alles bij elkaar nog 5 weekjes werken en dan heerlijk thuis!!!
Hier is het definitief over voor ons. Vanmorgen bij de echo 9+4 weken bleek het hartje niet meer te kloppen. Morgen heb ik de curettage. Ik hoop daarna op rust en alles te kunnen verwerken en afsluiten ook