ICSI in Düsseldorf deel 7

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stiertje73, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    @Gein wat fijn dat je drS hebt gesproken. Hij is toch echt wel de held, ook in mijn ogen. Al heb ik hem alleen met de intake gezien, een aantal uitslagen besproken en het belangrijkste hij heeft mijn laatste tp gedaan!!
    @Pupke82 die testen zeggen nu niet zoveel meer. Ze gaan niet veel meer verkleuren. Of bloedprikken zoals gein of afwachten tot de echo.
    Hebben jullie beide al een echo gepland?

Gein vindt dit leuk.
  2. Pupke82

Pupke82 Actief lid

29 mrt 2012
    119
    12
    18
    Limburg
    Vreselijk... wat een spanning en afwachten... Heel erg veel sterkte!!!

3. Pupke82

Pupke82 Actief lid

29 mrt 2012
    119
    12
    18
    Limburg
    Hij kan gelukkig nog iets donkerder ;)

Ik heb de echo op 27 december. Dan ben ik 6 weken 6 dagen... (hopelijk)

Bijgevoegde bestanden:

Babsvdh, poppysun, Kiwietje85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Jeuj, wat een knaller! Dus nu maar aftellen tot de echo.
    Zijn hier ook mensen die aan Moeders voor Moeders (gaan) meedoen? Ik heb het beide zwangerschappen gedaan. En zou het ook een derde keer doen, indien van toepassing.

Gein en Pupke82 vinden dit leuk.
  5. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Ja ik doe het nu ook! Heel blij dat ik eindelijk iets kan doen.

6. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Sn; heel even een vraagje; stopte jou bloedverlies bij je jongste ook abrupt?

7. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Vandaag toch even tussendoor hcg wezen prikken en hij is nu 510,1. Maandag weer prikken.

poppysun, Elocina, Babsvdh en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat goed Gein, wanneer echo?

MvM 2x gedaan. Deze zwangerschap was ik in die periode 2 maanden in Frankrijk, kon dus niet mee doen deze keer helaas.

Gein vindt dit leuk.
  9. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen datum staan.

10. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @Juffie26 wat naar meid... heel veel sterkte morgen en de tijd die komen gaat! Knuf!

@Gein wauw! Wat een mooie waarde zeg!

@Pupke82 ook al zulk goed nieuws! Mooie test

Ik zou ook zeker weer meedoen met moeders voor moeders, ook al werd ik de vorige zwangerschap kotsmisselijk van die geur Haha. Het is toch voor een goed doel!

Hoe doen jullie het met werk na een tegenslag? Vertellen jullie alles? Melden jullie je wel eens ziek omdat je even te verdrietig bent? Of ziekmelding omdat je het lichamelijk even niet meer trekt? Ik ben zelf zo enorm moe en dus gisteren ongesteld geworden. Vanochtend duizelig en zweverig mijn werk gedaan. Niet fijn... maar ben net deze week weer volledig aan het werk na mijn ziekenhuisopname. Wil me ook niet meteen weer ziek melden... Maar even doorbikkelen denk ik dan...

11. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    @Juffie26 het was vandaag toch? Hoe gaat het met je?

Vind ik ook lastig hoor maar het hangt wel heel erg af van je eigen gevoel en werkomstandigheden denk ik. Ik ben zelf ook nu al bang voor slecht nieuws op het werk, in het ergste geval dat ik daar een plotselinge miskraam zou krijgen ofzo. Tot nu toe heb ik me nog niet veel ziek hoeven melden. Vorige punctie heb ik gewoon aangegeven dat ik naar het ziekenhuis moest en meer niet, deze keer heb ik me alleen maar ziek gemeld op donderdag en vrijdag en maandag weer gaan werken. Heb jij het op je werk over het traject en je situatie van nu gehad? Als dat wel zo is kun je het misschien ook samen wat afwegen wat het beste voor je is.

Mimi83a vindt dit leuk.
  12. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Oh inderdaad vandaag! Sorry Niet goed gelezen, hoe is het met je @Juffie26 ?

Ik heb op mijn werk wel verteld van de icsi, de ziekenhuisopname uiteraard en de nasleep daarvan. Niet verteld over de tp, maar merk dat ik daar nu heel veel last van heb. Ik ben zo moe en ongelukkig. Loop echt met Mn ziel onder de arm... dat voelt zo lullig. Kan me slecht concentreren en niemand weet waarom. Gooi het nu maar wat op wat er allemaal gebeurd is en dat ik deze week net weer mijn uren werk, maar dat voelt zo oneerlijk. Gevoel dat ik met een groot geheim rondloop, terwijl ik het het liefst van de daken schreeuw en hele dagen wil huilen. Bluh... vind dit gevoel zo niet kloppen tegenover sommige meiden hier... en toch is dit wat ik voel...

13. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Wauw wat goed @Gein, hcg is dus echt flink gestegen. En heb je nog bloedverlies?

14. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Nee dinsdagmiddag is dat ineens abrupt gestopt. Sindsdien geen bloedverlies meer gehad. Hoe is het met jou? Nog lekker aan het genieten?

Babsvdh en Animal2307 vinden dit leuk.
  15. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    @Gein ik ga je gewoon feliciteren hoor meid!

16. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Hoe is het met jou?

17. Babsvdh

Babsvdh Fanatiek lid

18 jul 2015
    1.515
    90
    48
    Vrouw
    Wauw @puppy28 wat een mooie test. Dat ziet er goed uit hoor.
    @Gein wat een goede waarde, dit ziet er goed uit hoor. Ik zou een afspraak voor echo maken;) en ga je bij deze ook feliciteren! Gefeliciteerd :)
    @Juffie26 is t allemaal goed gegaan gister!? Sterkte meid!

MvM, ik heb t niet gedaan. Ik had hevige bloedingen vanaf 6 weken. Vond t heel erg jammer, had erg gehoopt eindelijk eens iets terug te kunnen doen. Maar had er geen energie voor om dat toen te regelen, want zou op een NL adres moeten en gedoe omdat ik in DL woon.

Gein vindt dit leuk.
  18. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Dankjewel. Heb nu een echo afspraak 27/12 om 8 uur.

Babsvdh vindt dit leuk.
  19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein : bloedverlies stopte inderdaad vrij snel na 2 dagen. Was nog een heel klein beetje bruin en was vrijs nel echt weg (daarna ook niet meer teruggehad). En wow, wat een mooie verdubbeling van je hcg! Dat geeft de burger moed. Nu aftellen naar de echo! Hoe is het met kwaaltjes?
    @sweet lilly : ik vond het zelf ook altijd lastig hoeveel ik wilde laten merken van het hele traject met alle ups en downs. Ik heb op een of andere manier nog steeds het 'geluk' gehad dat de rotmomenten, ongesteld geworden en dat de poging dus mislukt was of het aantal follikels tegenviel, steeds op mijn vrije dag(en) gehad. Ik kon dus ongestoord flink uit huilen en daarna weer de schouders eronder kon zetten en net doen of er niets aan de hand was. Ook zou ik gebeld worden uit DD over het aantal bevruchtingen, toen was ik wel aan het werk. Heb me toen wel zorgen gemaakt. Wat als er geen bevruchtingen zijn. Ik zat notabene in een overleg waar ik uit moest vanwege dat telefoontje en hoe moet je dan terug bij een slecht nieuws gesprek. Gelukkig bleek dat een positief telefoontje te zijn en kon ik zonder problemen verder met het overleg. Ik denk dat het ook ligt aan je collega's en hoe meelevend ze zijn. Dan zul je waarschijnlijk ook meer van je verdriet en stress durven laten merken.

sweet lilly vindt dit leuk.
  20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Het is goed gegaan gisteren.
    Alles voelt nu nog erg beurs van binnen.
    Hoprlijk verloopt het herstel goed zonder gekke dingen

Deel Deze Pagina